عمومی

پیچیدن شمیم تن‌های بی‌سر درکرمانشاه/شهیدگمنام در دروازه‌نجف آرمید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان ها، رویا متقیه: در شهر کرمانشاه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دلهای، 3 شهید گمنام دفاع مقدس از منطقه عملیاتی شرق کشور تفحص شدند. دیکله و بدیر. در همان روز مردم در مراسمی افتخارآمیز در مسجد النبی محله بوستون با این شهدای گمنام وداع کردند.

تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام صبح امروز پنجشنبه 16 دی ماه ساعت 9:30 از چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع کرمانشاه برگزار و پیکر یکی از شهدا ساعت 14:30 تشییع شد. ساختمان شهرداری کرمانشاه که در میدان خدیر واقع شده است.

پیکر مطهر دو شهید گمنام دیگر شنبه و یکشنبه 18 و 18 دی ماه از صدا و سیمای کرمانشاه و تیپ 281 ارتش تشییع می شود.

مردم کرمانشاه بعدازظهر امروز و در مسجد این شهر به یاد شهدای «لبیک یا حسین» ضمن عرض سلام و درود به شهدای گمنام، بار دیگر به شهدا قول دادند که راهشان را ادامه دهند.

در کرمانشاه فقط باد/ شهید گمنام در مقابل دروازه نجف آرام گرفت

پیر و جوان، زن و مرد همه به استقبال کاروان شهدا آمده بودند تا چشمانشان را به صبح عاشقان نورانی آسمان روشن کنند و الفبای ایثار را در درس معنوی تجدید ارزیابی کنند. باد فداکاری که از جبهه می آمد.

مردم کرمانشاه به روح شهدای کربلای ایران درود فرستادند و به عزت، آزادگی و فداکاری شهدا ادای احترام کردند.

شهادت جمعی فوز، قطره ای از دریای رحمت بیکران، مصداق بارز آن آیات داد «یا سایتهای کاربر نهایی، المطمینه داوطلبانه ربک دیو مرضیه فدخلی فی عبادی و ادکسلی بهشت ​​را ترجیح داد» سوره مبارکه فجر آیات 26 تا 30 هنگام تشکر از مؤمنان. ارواحنا فداه، با یاد خدا با دلی مطمئن و آرام، امروز به سوی پروردگارتان بازگردید تا از عنایات ابدی او خشنود شوید و خداوند نیز از خیر شما راضی باشد. ; به صف بندگان خصوصی من بپیوندید و وارد بهشت ​​رضای من شوید.

شهدا بسم الله آرام گرفتند و به عزیزان سلام کردند، خود را تمام کردند.

در میان انبوه والدینی که چشمانشان پر از اشک ندامت بود می گفتند ما مدافعان خون شهدایی هستیم که جان و مال خود را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند و با جان و دل در راه دفاع از کشور جنگیدند.

در کرمانشاه فقط باد/ شهید گمنام در مقابل دروازه نجف آرام گرفت

به جوانان دلسوخته کرمانشاهی گفته شد که ما مدیون عشق، ایثار و معرفت شهدا هستیم که راه هدایت را بر ما آشکار کردند و تا ابد مدیون مادران دلسوخته شهدا و ستون فقرات هستیم. از پدران شهدا

قیام مردم کرمانشاه در تشییع شهدا بیعت با ائمه انقلاب بود.

جامعه الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکرهای شهدای گمنام کرمانشاه اظهار داشت: مردمی که با اهدای حدود 10 هزار شهید به جوانان این شهر که نامشان امروز در اقصی نقاط اسلامی در حال افزایش است به استقبال شهدا رفتند. ایران.

وی افزود: مزار شهدای کرمانشاه همه روزه پذیرای زائران است، پیر و جوان، زن و مرد، دلشان با ائمه این انقلاب است.

در کرمانشاه فقط باد/ شهید گمنام در مقابل دروازه نجف آرام گرفت

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: پیام روشن شهدایی که پیکر مطهرشان بعد از نزدیک به 40 سال در حال بازگشت است این است که برای اسلام و حفظ آب و خاک و امنیت مردم رفتیم.

وی بیان کرد: این شهدای گمنام در روزی که امیرالمومنین(ع) دلش شکسته و مردم کرمانشاه عزادار حضرت فاطمه زهرا(س) هستند به شهر کرمانشاه آمدند.

احمدی ادامه داد: درست است که این شهدا گمنام هستند. اما امروز همه این برادران و خواهرانی که صبح زود و بعد از ظهر زیر تابوت مطهر این شهدا افتادند، برادران و خواهران شهید هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: مردم کرمانشاه امروز با قیام و حضور خود در کنار ائمه انقلاب تجدید جان باختند و با حضور خود به این آیه شریفه ایمان آوردند که به وعده الهی زنده هستند. می خواستند به مادر سادات سلام کنند.

وی ادامه داد: حضور عزتمندانه مردم کرمانشاه در مراسم تشییع و تدفین این شهدا نشان داد که مردم این شهر پیرو آرمان های انقلاب هستند و راه ورود دشمنان را بسته اند.

احمدی همچنین با اشاره به برخی بی احترامی ها در ایام فاطمیه در استان کرمانشاه، گفت: نیروهای شیطان صفت باید مراقب رفتار خود باشند چرا که صبر جوانان حزب خداپسند و انقلابی در این شهر کم است و قطعاً این کار را انجام خواهند داد. در برابر آن بایستید.» بی احترامی.”

دکمه بازگشت به بالا