ورزشی

پورموسوی: هرچه بگویم من را جریمه و محروم می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست سنگین تیمش برابر نساجی گفت: به تیم نساجی تبریک می‌گویم. خودمان را باید برای هفته‌های بعد آماده کنیم.

به گزارش شیمیشی، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با نساجی که با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم مازندرانی به پایان رسید، اظهار کرد: به تیم نساجی تبریک می‌گویم. من به احترام خبرنگاران به نشست خبری آمدم و درباره مسائل فنی اصلاً نمی‌توانم صحبت کنم.

او ادامه داد: درباره داوری هم هرچه بگویم من را جریمه و محروم می‌کنند. بازی مهم و حساس داریم و مجبورم سکوت کنم. خودمان را باید برای هفته‌های بعد آماده کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان نشست خبری کوتاهش گفت: استقلال خوزستان و نساجی دو تیم با ریشه هستند و خوشحالیم که در یک فضای خوب بازی کردیم. مهم این بود که درگیری بین هواداران ایجاد نشد. امیدواریم همه جای ایران چنین اتفاقاتی بین هواداران رقم بخورد.

انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا