اجتماعیترندهای کسب و کار

یادگیری مبتنی بر پرسش در کلاس های درس زبان انگلیسی

نگاهی به این که چگونه معلمان می توانند پروژه هایی ایجاد کنند که دانش آموزان را تشویق به همکاری و مشارکت عمیق در کارشان کند حتی در طول آموزش از راه دور. بهترین آموزشگاه آیلتس تهران

زمانی که ناحیه مدرسه انتاریو ما به ما گفت که تا پایان ترم به یادگیری از راه دور ادامه خواهیم داد، من به تکالیفی که می‌توانم بر روی دانش‌آموز متمرکز باشم روی آوردم تا دوباره به نوعی زندگی را در دانش‌آموزان ELA احیا کنم.

پروژه های IBL به موفقیت چشمگیری تبدیل شد. یک کلاس زبان انگلیسی کلاس نهم از یک سوم دانش آموزانی که موفق نشدند به دو نفر رسید. دانش‌آموزان واقعاً با ساختار کنفرانس محور واحد ارتباط برقرار کردند و در نهایت به نظر می‌رسید که از زمان با هم بودن ما لذت می‌برند. پروژه های IBL پاس درود مریم من بودند و نتیجه دادند.

آیا سوالات پاسخگو هستند؟

فرآیند تنظیم دقیق سوالات و درگیر شدن در کشف، مهارت های تفکر انتقادی دانش آموزان را بهبود می بخشد.

طبق تحقیقات انجام شده توسط OnePoll از طرف یک خرده فروش بریتانیایی، قبل از مدرسه، بچه ها به طور متوسط روزانه بیش از 300 سوال می پرسند. ما به عنوان والدین، سال های پیش دبستانی را با کنجکاوی و پرسش های بی پایان به یاد می آوریم. اما وقتی بچه ها مدرسه ابتدایی را شروع می کنند، چه اتفاقی برای تعداد سؤالات می افتد؟ فکر می کنید یک مهدکودک در مقایسه با یک کلاس چهارم یا یک کلاس هشتم چند سوال می پرسد؟

بنابراین چگونه می‌توانیم از پرسش‌های معلم‌محور به پرسش‌های دانش‌آموز محور حرکت کنیم؟ با استفاده از یک ابزار ساده و مؤثر مانند تکنیک فرمول‌بندی سؤال، می‌توانیم به زبان‌آموزان برای ایجاد سؤالات با کیفیت بالا، تفکر انتقادی، و جرقه‌ای  برای تحقیقی که فراتر از سطح به یادگیری عمیق‌تر می‌رود، قدرت دهیم.

7 مورد توجه که به جای بلند کردن صدای خود از آنها استفاده کنید

این نشانه‌های دیداری و شنیداری می‌تواند به معلمان راهنمایی و دبیرستان کمک کند تا دانش‌آموزان را سریعاً به مسیر درست برگردانند.

برای بسیاری از معلمان جدید، مدیریت کلاس درس می تواند یکی از بزرگترین موانع دستیابی به موفقیت باشد.

بدون جعبه ابزاری از استراتژی‌ها برای جلب توجه دانش‌آموزان، زمانی که دانش‌آموزان درگیر فعالیتی با صدای بلند هستند یا به سادگی انتظارات را برآورده نمی‌کنند، ممکن است صدای خود را بلند کنید. برای جلوگیری از ایجاد یک فرهنگ منفی کلاس درس، که در نهایت مانع یادگیری می شود، معلمان جدید یا معلمانی که در این سال تحصیلی نه چندان ایده آل با شرایط جدید مواجه می شوند، می توانند از این توجه کنندگان استفاده کنند.

3 استراتژی برای صحبت کردن دانش آموزان در کلاس های درس ریاضی

صحبت کردن از طریق کار ریاضی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا آن را بهتر درک کنند، و این استراتژی‌ها باعث شروع این مکالمات می‌شوند.

معلمان ریاضی اغلب بر این تمرکز می کنند که دانش آموزان مشکلات را در نوشتن کامل کنند، نه اینکه از طریق فرآیندهای فکری خود صحبت کنند. با این حال، اگر دانش آموزان در کلاس ریاضی صحبت و توضیح ندهند، واقعاً درک نمی کنند. خوشبختانه، روال هایی وجود دارد که می توانند در کلاس های درس ریاضی برای افزایش صدای دانش آموزان پیاده سازی شوند. روال مورد بحث در اینجا از اصول طراحی برنامه های درسی ریاضیات: ترویج زبان و توسعه محتوا که توسط دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه استنفورد منتشر شده است، استخراج شده است.

ما هر دو به عنوان مربی آموزشی کار می کنیم. قبل از کارمان به عنوان مربی تمام وقت، هر دو معلم کلاس بودیم. ما از نزدیک شاهد بوده‌ایم که چگونه اجرای این روال‌ها می‌تواند کلاسی از دانش‌آموزان بی‌تحرک را به یادگیرندگانی درگیر تبدیل کند.

3 جایگزین برای تعیین بازداشت

ایجاد روابط با دانش آموزان برای کمک به آنها در انتخاب های مثبت نیاز به برنامه ریزی و صبر دارد، اما کار نتیجه می دهد.

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که صبر خود را با رفتار یک دانش آموز به پایان رسانده باشید. آنها ممکن است یادگیری را مختل کنند یا یک رفتار منفی را بارها تکرار کنند. ما به عنوان معلم در این سناریوها چه کار می کنیم؟ گاهی اوقات پاسخ ساده تعیین بازداشت است.

با این حال بازداشت ابزار انضباطی موثری برای برخی از دانش آموزان نیست و در واقع ممکن است باعث افزایش تکرار رفتار منفی شود. بازداشت و سایر اقدامات تنبیهی، مانند تعلیق و اخراج، علیرغم مجازات های شدیدتر یا طولانی تر، می تواند به مسائل دیگری مانند تکرار جرم در بین دانش آموزان کمک کند. این اقدامات پتانسیل افزایش بی تفاوتی و سرپیچی را دارد. آنها می توانند تلاش معلمان و کارکنان برای ایجاد روابط و اعتماد را به خطر بیندازند. در نهایت، آنها می توانند تأثیر منفی بر عملکرد تحصیلی دانش آموز داشته باشند.

مثال کلاس درس زبان انگلیسی

گاهی اوقات وقتی دانش آموز به زبان انگلیسی صحبت می کند ابتدا فکر می کند که به زبان مادری خود چه بگوید و سپس آن را به انگلیسی ترجمه می کند. علاوه بر این که این فرآیند بسیار خسته کننده است، زمان می برد و بنابراین تا زمانی که شما آماده صحبت هستید، لحظه سپری شده است.

یکی دیگر از مشکلات این فرآیند ترجمه است، بسیاری از دانش آموزان عبارات خود را مشابه نحوه صحبت آنها به زبان مادری خود ترجمه می کنند و اغلب اوقات این عبارت به زبان انگلیسی معنی ندارد.

برای شروع درک منطق انگلیسی و پاسخ های خودکار باید تمرین کنید و با اشتباهات خود یاد بگیرید. این کمک می کند که بدانید چه اشتباهاتی را بیشتر مرتکب می شوید. کم کم مهارت های ارتباطی خود را تقویت خواهید کرد و مانند یک حرفه ای صحبت خواهید کرد.

من کلاس های مکالمه را در دوره انگلیسی خود برای سطوح متوسط ​​ارائه می دهم. این دوره فقط به زبان انگلیسی تدریس می شود و دارای 3 ماژول متوسط ​​1 و 2 و یکی پیشرفته می باشد. ماژول پیشرفته با 70 کلاس شروع می شود و هر ماه به روز می شود. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی تهران

علاوه بر کلاس های ضبط، شما هفته ای کلاس های تمرینی در گروه 2 با زوم با سایر دانش آموزان و یک معلم خواهید داشت. نگران نباشید ممکن است کلاس شلوغ باشد، اما به اتاق های کوچکتر تقسیم می شوید (در هر اتاق 3 دانش آموز) و به مدت 60 دقیقه مکالمه انگلیسی خود را تمرین می کنید.

 

تیم خبری مقالات اجتماعی

پژوهشگر اجتماعی با نگاهی منطقی و نوآورانه. ارائه دیدگاه‌های تازه درباره تفاوت‌های فرهنگی و مسائل اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا