بین المللترندهای کسب و کار

اشتباهات رایج در انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا و چگونگی اجتناب از آن‌ها

دلیل شما برای مهاجرت به کانادا هرچه باشد، کیفیت زندگی بهتر، امنیت، فرصت های شغلی، روند مهاجرت باید با احتیاط فراوان انجام شود. بنابراین توجه کنید هنگام تحقق رویای زندگی در کانادا این اشتباهات را نکنید! کانادا دارای برنامه های مهاجرتی متفاوتی مانند Express Entry، استارتاپ، IMMI می باشد.

مشاور مهاجرتی شما، باید بازه‌های زمانی مربوطه و مدارک موردنیاز را مشخص کند، صادق باشد و یک ارزیابی واقع‌بینانه از شانس شما برای دریافت ویزای کانادا انجام دهد. یک وکیل باتجربه مهاجرت به کانادا، می‌تواند توصیه‌هایی برای افزایش شانس موفقیت ویزای شما ارائه دهد و روند مهاجرت به کانادا را برایتان بسیار ساده‌تر کند. بااین‌حال، بر اساس قوانین کشور کانادا، همه افراد مجاز به ارائه مشاوره در مورد درخواست‌های مهاجرت به کانادا نیستند. در این مقاله، مهم‌ترین نکات در انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا را بیان می‌کنیم. کلیه اطلاعات ارائه‌شده در این مقاله توسط عالیان ویزا، از منابع معتبر و وب‌سایت‌های رسمی کشور کانادا، گردآوری‌شده است.

اگرچه مهاجرت به کانادا از طریق Express Entry محبوب ترین راه برای مهاجرت به کانادا است، اما تنها راه نیست!. اگر نمی دانید برنامه Express Entry کانادا چیست ما همه چیز را در مورد برنامه مهاجرتی Express Entry نوشته ایم. برنامه های آزمایشی و نامزدهای استانی نیز روش های مهاجرت به کانادا هستند. فقط با توجه به هدف و مشخصات مهاجرت ، تعیین کنید که کدام یک برای شما بهترین است. اما اگر همچنان اصرار به مهاجرت از طریق اکسپرس Express Entry را دارید بهتر است روش های افزایش امتیاز در Express Entry را بخوانید.

نمی دانم از چه راهی به کانادا مهاجرت کنم هر فرد دارای ویژگی های خاص، زندگی و شرایط خود است. روش های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. بنابراین باید بدانید که کدام یک برای شما بهترین است. اگر هنوز نمی دانید کدام برنامه مهاجرت برای شما مناسب است. بهتر است ابتدا با چند وکیل مهاجرتی مشورت کنید. هنگام پر کردم مشخصات خود، عواملی مانند سن، سطح تحصیلات، تسلط به زبان انگلیسی، تخصص و موارد دیگر در نظر گرفته می شوند. بنابراین با دقت این موارد را مطرح کنید.

هر کسی که فکر می کند روند مهاجرت به کانادا سریع و آسان است بسیار اشتباه می کند. اگر هنوز نمره آزمون مهارت انگلیسی ندارید، علاوه بر جمع آوری تمام اسناد و مدارک لازم، مانند اثبات سابقه کار، مدارک تحصیلی، مدارک مالی و ترجمه آنها، باید زمان آماده شدن برای خود را نیز حساب کنید. آزمون و همچنین زمانی که شما برای گرفتن نتیجه لازم دارید. در مورد مدارک تحصیلی، احتمالاً به یک ECA – ارزیابی مدارک تحصیلی -، سندی که مدرک تحصیلی و معادل آن را در کانادا تأیید می کند، نیاز دارید. همانطور که می بینید اسناد زیادی لازم است.

بنابراین بهتر است یک برنامه مهاجرتی مطابق با اهداف خود از قبل مشخص کنید. بیهوده صبر نکنید . اگرچه ما به شما توصیه می کنیم یک برنامه مهاجرتی از قبل تهیه کنید، اما این بدان معنا نیست که شما تمام وقت در جهان را دارید! به یاد داشته باشید که سن یکی از عواملی است که در روش اکسپرس انتری شما تأثیر می گذارد و علاوه بر این، تسلط بر زبان، ECA و سایر اسناد دارای تاریخ انقضا هستند – بنابراین اگر مدت زیادی منتظر می مانید تا برنامه خود برای مهاجرت به کانادا را عملی کنید، شاید مجبور شود از ابتدا شروع کند!

بسیاری احساس می کنند که پس از ورود به کانادا می توانند زبان را یاد بگیرند، اما واقعیت این است که برای شروع روند مهاجرت خود به کانادا به سطح معینی از درک زبان نیاز دارید: بسته به نمره آیلتس در برنامه مهاجرت به کانادا Express Entry می توانید موفقیت خود را تضمین می کنید! یافتن بهترین وکیل مهاجرت به کانادا ، یکی از مهم‌ترین تصمیمات شما در روند مهاجرت است. چه قصد داشته باشید برای اقامت دائم (PR) یا اقامت موقت مانند مجوز تحصیل یا اجازه کار به دولت کانادا درخواست دهید، روند درخواست، پیچیده است و به مدارک زیادی نیاز دارد. توصیه می‌شود ابتدا با یک مشاور و وکیل معتبر مهاجرتی مشورت کنید تا از واجد شرایط بودن ویزا مطمئن شوید.

مشاور مهاجرت، فرد یا سازمانی است که شما برای ارائه مشاوره، راهنمایی یا پشتیبانی در تکمیل و ارسال درخواست‌های مهاجرت یا شهروندی کانادا، استخدام می‌کنید. همه مجاز به ارائه این خدمات نیستند و در کشورهایی مانند کانادا، این حرفه به‌شدت تحت نظارت است. کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی (CICC) که قبلاً به‌عنوان شورای تنظیم مقررات مشاوران مهاجرت کانادا (ICCRC) شناخته می‌شد، مشاورانی را که خدمات مشاوره شهروندی و مهاجرت ارائه می‌دهند (RCIC)، و همچنین مشاوران مهاجرت دانشجویی بین‌المللی (RISIA) را مشخص می‌کند.

مشاوران مهاجرت دانشجویی که به‌طور خاص برای درخواست‌های مجوز تحصیل، افراد را راهنمایی و پشتیبانی می‌کنند، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند برای شما درخواست پذیرش از دانشگاه یا ویزا ارسال کنند. اگرچه که کانادا به عنوان یک کشور مهاجرپذیر در دنیا معروف است ولی ورود به آن خیلی راحت نیست و ضوابط و قوانین خاصی دارد. دولت کانادا برای پذیرش متقاضیان بیش از 100 روش و برنامه مهاجرتی دارد. با این اوصاف، فقط یک وکیل مهاجرتی خوب و توانا با تسلط کافی بر روی این روش‌ها می‌تواند مسیر درستی را به متقاضی پیشنهاد دهد.

نقش وکیل مهاجرت کانادا

کانادا کشوری پهناور با هدف‌های بلندپروازانه دراقتصاد و فناوری است. تراکم جمعیت این کشور کم است و برای تأمین نیروی کار به افراد ماهر نیازمند است. به همین خاطر، هر ساله برای انعطاف‌پذیری و جذب مهاجران، برنامه‌ها و قوانین مهاجرتی را به‌روزرسانی می‌کند. با چنین شرایطی، مشورت گرفتن از یک آدم کاربلد مثل وکیل مهاجرت کانادا ZBVISA خیلی از دغدغه‌های سفر شما را کم می‌کند و شما با صفرتاصد انواع برنامه های مهاجرتی از جمله ثبت شرکت در کانادا آشنا می شوید. برای آشنایی با مزایا و معایب داشتن وکیل مهاجرتی در ادامه با ما همراه باشید.

Find out if your representative is authorized به شخصی گفته می‌شود که پس از گذراندن یکسری از دوره‌های آموزشی و شرکت در آزمون‌های مخصوص، آمادگی و مجوز لازم برای همکاری با اداره مهاجرت کانادا را داشته باشد. معمولا وکیل رسمی مهاجرت کانادا تحت نظارت دائم کانون مشاوران مهاجرت کانادا است و باید مورد تأیید اداره مهاجرت کانادا باشد .  بنابراین یک وکیل مهاجرت خوب دانش و تسلط کافی بر روی روش‌های مهاجرت و قوانین آن دارند تا متقاضی را برای انتخاب بهترین و سریع‌ترین روش به مقصد، بدون هزینه‌ها و ریخت و پاش‌های اضافه همراهی کنند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا