عمومی

آقای تاج! مربی ماشین و ملک و دلار نیست که بالا بکشد!

مهدی تاج بازاری است. آنها شورش بازار و معامله را به خوبی می دانند. به نظر می رسد که او نمی داند که یک جمله فوتبال متعلق به مالک ، زمین ، دلار و ماشین نیست و حتی بیشتر از آن ، برچسب قیمت بالاتر می رود. این عملکرد رهبران است که قیمت آنها را تعیین می کند.
برای روشن شدن موضوع ، جمله مهدی تاج را در برنامه برتر فوتبال بخوانید: “ویلموتس در بلژیک قراردادی به ارزش 890 هزار یورو داشت که برای 2102 بود. او در ساحل عاج 1.4 و جایزه 1.8 را به دست آورد ، که برای سال 2017 بود. قراردادی را امضا كرد. “ویلموتس به ما گفت كه او 2.5 میلیون یورو می خواهد و ما سرانجام او را با 2.2 قرارداد امضا كردیم و قراردادش را با ساحل عاج 20٪ افزایش دادیم!”
بیایید ابتدا 20٪ کار را روشن کنیم. قرارداد ویلموتز با ساحل عاج 1.4 میلیارد یورو بود. 2 میلیون و 248 هزار یورو با ایران. 248 هزار یورو).
تفاوت قرارداد خالص Wilmots در ساحل عاج و جزیره 850،000 یورو است. در حالی که تاج می خواهد تفاوت کمتری ایجاد کند ، او همچنین جایزه یک قرارداد اضطراری هوایی را در نظر می گیرد ، بدون اینکه در صورت ماندن در جام جهانی ایران ، شماره 900000 دلار جایزه Wilmots را بنویسد. به همین ترتیب ، اگر تاج پاداش را در هر دو قرارداد در نظر می گرفت ، تعداد Wilmots بیشتر از سواحل عاج می شد ، زیرا یورو می توانست به ساحل عاج 400000 می پرداخت ، اما ایرانیان حدود 800000!
اما این تنها چیز عجیب و غریب در مورد تاج نیست. مقاله اخیر فدراسیون رئیس جمهور پیشین نشان می دهد که در غیر این صورت صندوق دلار Wilmots یک ماشین ، ماشین ، خانه یا زمین است که در صورت عبور آن افزایش می یابد! بگذارید این را با یک مثال نشان دهیم. فیلیپه کوتینیو با مبلغ 200 میلیون یورو به بارسا می رود اما وقتی رفتار بدی داشته باشد با 50 میلیون یورو به بایرن مونیخ می پیوندد. این واقعیت فوتبال است. این شخصیت هایی نیستند که حقوق را تعیین می کنند ، بلکه کارکردهایی هستند که آنها را تعیین می کند. سوکار وقتی ویلموتس بازنده کاملی در C’d d’Ivoire شما بود ، او نرفت ، رفت!

دکمه بازگشت به بالا