ترندهای کسب و کارعمومی

بهترین اپلیکیشن امداد خودرو

بهترین و ایمن‌ترین راه برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در جاده با ماشین شخصی، چک‌کردن اجزای خودرو و کارکرد درست آنها، قبل از آغاز سفر است تا به‌قول معروف، ماشینتان شما را «در جاده نگذارد.» اما اگر وقت نداشتید یا یادتان رفت، باید چکار کنید؟ اگر اتفاقی ناگهانی افتاد، چطور؟ همین حالا گوشی همراه خود را بردارید و یکی از برنامه‌های لیست بهترین اپلیکیشنهای امداد خودرو در اندرویید و iOS را نصب کنید. با این کار، همیشه خیالتان راحت است. در سرویس لیست بهترین اپلیکیشنهای امداد خودرو برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS را در بخوانید.

۱- اپلیکیشن امداد خودرو؛ امدادرسان سریع جاده‌ها

یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های امداد خودرو در جاده‌ها، اپلیکیشن «امداد خودرو» است. این اپلیکیشن، همان ویژگی‌هایی را دارد که هر راننده در جاده مانده‌ای، انتظارش دارد؛ با این اپلیکیشن می‌توانید موقعیت دقیق مکانی که در آن هستید را مشخص کنید و با مراکز امداد خودرو، ارتباط داشته باشید. می‌توانید با کمک این اپلیکیشن، از متخصصان بخواهید که سریع پیش شما بیایند و مشکل را ریشه‌یابی کنند.

البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن، گزینه‌های متنوعی دیگری نیز مانند امکان درخواست امداد و رزرو تعمیرگاه را دارد. اگر جایی بودید که به اینترنت دسترسی نداشتید؛ نگران نباشید.  اگر همین الان می‌خواهید اقدام کنید؛ می‌توانید از راه‌های دیگری نیز عضو سامانه امداد خودرو شوید.

۲- اپلیکیشن چارچرخ؛ امدادگری با اطلاعات مفید

علاوه بر اینکه اپلیکیشن «چارچرخ» در هر لحظه و ساعت از شبانه‌روز به شما امدادرسانی می‌کند؛ اطلاعات مفید و گوناگونی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد؛ مثلا اگر بخواهید درباره استعلام و خرید قطعات خودرو اطلاعاتی را کسب کنید، این وب‌سایت و اپلیکیشن به شما کمک می‌کند. چارچرخ همچنین در زمینه بررسی برق و باطری خودرو، پنچری و لاستیک، خدمات مکانیکی و جلوبندی، تعویض روغن، فیلتر و لنت ترمز به شما کمک می‌کند.

شعار اصلی این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های امداد خودرو ام وی ام  است، «دسترسی آسان به تعمیر خودرو شخصی با کمترین زمان و هزینه» است. بنابراین از کیفیت خدمات این اپلیکیشن مطمئن باشید. وب‌سایت چارچرخ نیز آخرین اخبار داخلی مربوط به صنعت خودرو را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن پرکابرد  محبوب، در سیستم عامل اندروید و iOS‌ به صورت رایگان، در دسترس است.

۳- اپلیکیشن ایساکو؛ دوست خوب مالکان ایران خودرو

اگر سازنده خودرو شما، شرکت ایران خودرو است؛ بهترین اپلیکیشن برای شما، «ایساکو» است. علاوه بر اینکه با اپلیکیشن ایساکو می‌توانید امداد در محل و مشاوره داشته باشید؛ همچنین می‌توانید از خدمات متنوع دیگر این اپلیکیشن، مانند اطمینان از صحت قطعات خودرو، ذخیره‌کردن محل پارک خودرو روی نقشه، مشاهده اطلاعات خودرو و انواع راهنمایی‌ها دیگر استفاده کنید و از داشتن سفری امن، مطمئن شوید.

نصب این اپلیکیشن مراحل سختی ندارد و بسیار راحت است؛ تنها بعد از فعال‌سازی از طریق پیامک، می‌توانید از امکانات این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنید.

۴- پیدو؛ یک سوخت‌رسان حرفه‌ای

تصویر شخصی که با یک بطری کنار جاده ایستاده و از رهگذران درخواست بنزین می‌کند، همیشه یکی از تصاویر «اعصاب‌خردکن»ای است که در بعضی از فیلم‌ها دیده‌ایم و به فکر فرو رفته‌ایم؛ که خودمان در شرایط مشابه این، باید چکار کنیم؟

باید گفت که تکنولو‌ژی و ایده‌پردازی استارتاپ‌های جدید، به تمام این کابوس‌ها پایان داده‌اند. در هر مکانی که مانده‌اید، اپلیکیشن «پیدو» مثل فرشته نجات به شما بنزین می‌رساند. فقط کافی است در خودرو خود بمانید، تلفن همراه خود را بردارید و در اپلیکیشن پیدو، بنزین درخواست کنید.

رضا گنجی، مدیرعامل امدادخودرو ایران ، توضیح داد ارائه خدمات در محل برای مشتریان و هم وطنان از سوی امدادخودروایران، این فرصت را فراهم آورده تا هم وطنان در هر ساعت از شبانه روز، بدون نیاز به تردد در سطح شهر و در محل مورد نظر خود، خدمات این شرکت را دریافت کنند.

خدمات سرویس در محل برای مشتریانی که فرصت مراجعه به نمایندگی را ندارند، امکان انجام سرویس‌های خودرو و همچنین بازدیدهای فنی فراهم شده تا بدون نگرانی از شرایط گارانتی خودرو، سرویس‌های مورد نیاز را با استفاده از قطعات استاندارد و مورد تایید خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) دریافت کنند.

سرویس‌های ادواری خودرو شامل تعویض روغن، فیلترها، لنت ترمز، شمع، تسمه تایم، هرزگردها و غیره است که این خدمات توسط امدادگران متبحر امداد خودروایران در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود تا کم‌ترین صرف زمان و هزینه را برای مشتری به دنبال داشته باشد.

وی افزود انجام خدمات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی و راه‌اندازی خودرو در محل، اولویت خدمات این شرکت است و در صورت نیاز به حمل خودرو، این خدمت در قالب خدمات عمومی برای تمام مشتریان فراهم آمده است. خدمات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی شامل تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، تعویض باتری، تعویض روغن، خدمات مربوط به قفل و سوییچ خودرو و همچنین تعویض شیشه است که مشتریان براساس نیاز خودروی خود، در محل و زمان موردنظرشان دریافت می‌کنند.

خدمات عمومی به مشتریان، به برند خاصی محدود نبوده و شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت رسانی، باز کردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس است که برای خودروهای سواری، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو انجام می گیرد.

مکانیک سیار خودروهای ایرانی و خارجی

مکانیکی خودرو در محل بهترین گزینه برای تعمیر سریع خودروی شما در این ترافیک سنگین تهران می باشد. هر زمان که کوچکترین ایرادی در خودروی خود احساس کردید برای دریافت خدمات مکانیکی سیار با شماره امداد تهران تماس حاصل نمایید.

یدک کش خودرو

مرکز 24 بیش از 500 یدک کش متناسب با نیاز خودروی شما را در اختیار دارد. صدها نیروی متخصص در سراسر تهران آماده ارائه خدمات یدک کش, کفی خودرو بر, جرثقیل حمل خودرو در تمام مناق پایتخت می باشند. با امداد مرکز 24 آرامش را در تمام مسیر خود احساس نمایید.

پنچر گیری سیار

یکی از مشکلات خودرو در طی مسیر پنجر شدن خودرو است. پنچر گیری سیار یکی از خدمات مرکز 24 می باشد. اگر در طول مسیر احساس انحراف خودرو به سمت چپ یا راست را کردید احتمال زیاد لاستیک شما پنچر شده است. با تماس با شماره امداد مرکز 24 در سریعترین زمان ممکن ما خودروی شما را در محل پنچر گیری مینماییم.

سوخت رسانی و بنزین سیار

نشانه اتمام سوخت خودرو روشن شدن چراغ بنزین است. در صورت مشاهده باید هر چه سریعترین به نزدیک ترین پمپ بنزین مراجعه نمایید. متاسفانه به دلیل ترافیک سنگین و موارد دیگر ممکن است خودرو در اثر اتمام سوخت خاموش شود. امداد مرکز 24 تهران در سریعترین ممکن در محل شما عملیات سوخت رسانی سیار را انجام میدهد.

 

دکمه بازگشت به بالا