عمومی

۱۸ بازی رومیزی در پارک‌های غدیر و آزادگان یزد اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا ربانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: بازی ها با 18 نوع بازی روی میز 90 در 90 سانتی متری در پارک خدیر و آزادگان برگزار می شود و برخی بازی ها نوستالژیک و برخی فکری و جمعی است. بازی ها.

وی از جمله این بازی ها به شطرنج، مارو پله، دالون، پنتاگو و دیگر بازی های فکری اشاره کرد.

ربانی همچنین از آماده سازی بازی های رومیزی در این پارک ها خبر داد و گفت: این بازی ها در قالب 6 بازی از 6 تا 14 فروردین در پارک آزادگان و از 15 تا 22 فروردین در پارک خدیر برگزار می شود.

معاون ورزشی نهاد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: برای آموزش رایگان این بازی ها چند مربی در این پارک ها حضور خواهند داشت تا نحوه انجام این بازی ها را به شهروندان و مسافران آموزش دهند.

وی بیان کرد: همچنین قرار است با برگزاری بازی های تفریحی و خانوادگی در نوروزگه و بوستان های سطح شهر ساعات مفرح و لذت بخشی را برای خانواده ها و بازدیدکنندگان از نوروز یزد فراهم کنیم.

ربانی همچنین گفت: پرتاب توپ، هفت سنگ، حمل بادکنک آبی، دارت، تنیس روی میز، فوتبال دستی و همچنین مسابقات ورزشی که عمدتا برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده از جمله بازی های مورد انتظار است.

من باید بگویم؛ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برای نوروز 1402 40 ویژه برنامه شاد و متفاوت در قالب های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری، آموزش شهروندی و تبلیغات شهری تدارک دیده است.

دکمه بازگشت به بالا