علمی و پزشکی

این خودرو پراید پاکستانی‌ها است!/ عکس

به گزارش خبرگزاری شیمیشی، به نقل از وبسایت economy.pk، خودروی سوزوکی آلتو پرفروش ترین خودرو در پاکستان است. سوزوکی آلتو یک خودروی کی است که از سال 1979 توسط سوزوکی تولید می شود.

ماشین Kei یک دسته ژاپنی است که برای توصیف خودروهای کوچک با قدرت موتور کم و مصرف سوخت کم استفاده می شود. این اصطلاح مترادف با ماشین شهری در اروپا و ماشین جمع و جور در آمریکای شمالی است. پس از جنگ جهانی دوم، علاقه به چنین خودروهایی افزایش یافت.

این مدل که هم اکنون در نسل نهم خود قرار دارد، برای اولین بار در سال 1979 ارائه شد و در بسیاری از کشورهای جهان تولید شد. Alto به عنوان یک وسیله نقلیه تجاری برای Fronte در نظر گرفته شد، اما با گذشت زمان پلاک Alto محبوبیت پیدا کرد و در سال 1988 به طور کامل جایگزین نام Fronte شد. نشان آلتو معمولاً در ژاپن و در بازارهای صادراتی برای وسایل نقلیه مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، جایی که خودروی شهری محسوب می شود.

پاکستانی به جای پراید با این خودروی ژاپنی رانندگی می کند / تصویر

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

تیم خبری مقالات علمی

به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، هدفم این است که متونی را ارائه دهم که علاقه شما را به علم پزشکی تحریک کند و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.
دکمه بازگشت به بالا