ترندهای کسب و کارعمومی

ایده برای افتتاح سالن زیبایی-متن افتتاحیه آرایشگاه

برای افتتاحیه سالن زیبایی چکار کنیم

اگر بدانید که برگزاری باشکوه مراسم افتتاحیه سالن زیبایی تا چه اندازه در رشد شما تاثیر دارد، هزینه کردن برای آن را نوعی سرمایه گذاری می دانید. شاید به عنوان کسی که تازه پا در این مسیر گذاشته، این پرسش برایتان ایجاد شده باشد که برای افتتاحیه سالن زیبایی چکار کنیم ؟ چه اصولی در این کار وجود دارد که می تواند زمینه ساز موفقیت ما شود؟ نگران نباشید، چرا که ما همه این اصول را به صورت رایگان در اختیار شما می گذاریم. پس قدم به قدم با ما باشید تا به بهترین شکل جشن افتتاحیه سالن زیبایی تان برگزار شود.

نظافت و بهداشت یک سالن زیبایی، اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین، برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در فردیس ، به نظافت و رعایت بهداشت توجه زیادی داشته باشید.

ایده برای افتتاحیه سالن زیبایی

اولین ایده افتتاحیه سالن زیبایی، اطلاع رسانی درست و اصولی است. شما باید بعد از انتخاب اسم سالن زیبایی و مکان مناسب برای آن، از افرادی که در محدوده سالن زیبایی شما هستند، بلاگرها، افراد معروف و شناخته شده ای که امکان دعوت کردنشان وجود دارد، درخواست حضور در مراسم را داشته باشید. به این ترتیب مراسم افتتاحیه سالن زیبایی شما بسیار باشکوه تر برگزار خواهد شد و احتمال جذب مشتریان بیش تر از طریق افرادی که در مراسم حضور دارند، زیاد می باشد.

 

با یک اطلاع رسانی درست که در ادامه روش های آن را مطرح می کنیم، از افراد زیر دعوت به حضور در جشن افتتاحیه آرایشگاه خود را به عمل آورید:

  1. خانواده و دوستان: خانواده و دوستان شما می‌توانند افرادی باشند که بیشترین حمایت را به شما ارائه می‌دهند. آنها می‌توانند به عنوان سفیران شما در میان دوستان و آشنایان خود عمل کرده و یکی از بهترین راه های تبلیغات سالن زیبایی شما هستند.
  2. مشتریان فعلی: افرادی که در حال حاضر خدمات شما را دریافت می‌کنند، می‌توانند به عنوان تأیید کننده کیفیت خدمات شما در افتتاحیه سالن آرایش شما حضور داشته باشند. البته این مورد برای آرایشگاه هایی صادق است که شعبات در حال کار دارند و یا از مکانی به مکان دیگر منتقل شده اند. اگر برای اولین بار یک سالن زیبایی را راه اندازی می کنید، طبیعتا مشتریان سابق برای شما وجود ندارد و بهتر است بر روی گزینه های دیگر تمرکز کنید.
  3. مشاغل مجاور: افرادی که در مجاورت شما کار می کنند، می‌توانند به عنوان گزینه های خوبی برای ایجاد ارتباط موثر و جذب مشتریان بیشتر در مراسم افتتاحیه سالن زیبایی شما حضور داشته باشند. از آنها دعوت کنید تا در این جشن حضور پیدا کرده و با روی خوش از آنها پذیرایی کرده و تلاش برای ارتباط موثر و ماندگاری را با آنها آغاز کنید. این ایده برای افتتاح سالن زیبایی می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب سالن شما داشته باشد.
  4. چهره های سرشناس و بلاگرها: شاید برای همه افرادی که قصد راه اندازی یک آرایشگاه زنانه را دارند، مقدور نباشد که از بازیگران، بلاگرها و … دعوت به حضور در جشن سالن را به عمل آورند. اما اگر چنین شرایطی برای شما مهیاست، توصیه می کنیم که حتما از چنین افرادی برای حضور در مراسم دعوت به عمل آورید. حتی اگر بلاگرها به ازای دریافت مبلغی پول حاضر به حضور در جشن می شوند، این هزینه را تا جایی که برایتان مقدور است، تقبل کنید. زیرا تاثیر حیرت آوری در برندینگ شما خواهد داشت و به عنوان یک ایده برای افتتاحیه سالن زیبایی، به شدت موثر است.

اما اطلاع رسانی مراسم افتتاحیه سالن زیبایی باید چگونه انجام شود؟ شما برای این روز خاص، تدارک زیادی می بینید و انتظار دارید تا با حضور مردم و مشتریان، این مراسم به بهترین شکل برگزار شود. اما چگونه باید افراد را از تاریخ و ساعت برگزاری جشن افتتاحیه آرایشگاه مطلع کرد؟ در واقع پرسش اینجاست که برای اطلاع رسانی درست افتتاحیه سالن زیبایی چکار کنیم تا تاثیرات مثبت آن را در مشتریان خود ببنیم؟ برای این کار راه هایی وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

مطالب بیشتر: best beauty salon youtube

بنر تبلیغاتی کسب و کار با پیشنهاد تخفیف

یکی از جذابترین روش های تبلیغاتی برای مشتریان، پیشنهاد تخفیف است. اکثر خانم ها وقتی آرایشگر یا مانیکوریستی را پیدا می کنند که از کار او راضی هستند، او را به همه دوستانشان توصیه می کنند. چرا به مشتریان تان پاداش کوچکی برای انجام این تبلیغات به صورت رایگان و ارسال مشتریان جدید به پیج اینستاگرام تان نمی دهید؟ مثلا یک بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه طراحی کنید و در آن بنویسید، «اگردوستت رو زیر این پست تگ کنی، ۱۵٪ تخفیف در مراجعه بعدی از ما میگیری.”

2. ساخت بنر تبلیغاتی رایگان اینستاگرام برای مشتریان وفاداری

بنرهای تبلیغاتی مخصوص مشتریان وفادار همیشه خوب است. اگر در طراحی بنر به مشتریان خود نشان دهید که نه تنها نظرات آنها را می شنوید بلکه مشتاقانه منتظر آنها هستید تا دوباره به آرایشگاه زنانه شما برگردند، مطمین باشید آنها نیز به این دعوت شما واکنش نشان می دهند! مثلا می توانید به ازای هر 10 بازدید، یک بار در کوتاهی مو تخفیف بدهید یا اگر مدت زیادی است که به شما مراجعه می کنند درصورتیکه قیمت خدمات تان افزایش یافت، با همان قیمت قبلی به آنها خدمات ارائه دهید. وفاداری مشتری برای هر کسب و کاری بسیار مهم است، اما سالن ها می توانند به راحتی روی آن سرمایه گذاری کنند.

3. در مناسبت های مختلف پوستر تبلیغاتی تخفیف ویژه طراحی کنید

اگر اهل تبلیغات برای مشتریان جدید یا وفادار نیستید، حتما باید مشتریان جدیدی را از طریق طراحی بنر تبلیغاتی آرایشگاه زنانه در مناسبت های مختلف جذب کنید . اضافه کردن عکس و یک متن ساده تبریک به مناسبت روز زن همراه با یک تخفیف استثنائی در این روز می تواند خانم های زیادی را ترغیب کند که از خدمات شما استفاده کنند. مثلا می‌توانید به خانم هایی که یک جمله برای تبریک روز مادر زیر پست شما کامنت می گذارند، روی خدمات مانیکور و پدیکور ۱۰درصد تخفیف ارائه دهید.  بهترین سالن زیبایی در فردیس کرج باید خدمات خود را با کمترین هزینه از مشتریان ارائه کند تا به‌هرحال مشتریان نیز هزینه زیادی را متحمل نشوند.

دکمه بازگشت به بالا