ورزشی

نتایج گروه F و I لیگ قهرمانان آسیا / پیروزی “اولسان” برابر نماینده ویتنام

مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا که در آن نمایندگان کره جنوبی و ژاپن توانستند از مهمترین مسابقات عبور کنند ، برگزار شد.

به گزارش شیمیشی ، دیدارهای گروه F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (پنجشنبه) برگزار شد و نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

گروه F

کایا 0-1 پاتوم

دیدار تیم های کایا فیلیپین و پاتوم تایلند از ساعت 14:30 برگزار شد که این دیدار با برتری 1-0 پاتوم به پایان رسید. تنها گل پاتوم توسط یوین در دقیقه 83 به ثمر رسید.

اولسان هیوندای 3-0 ویتل

کره جنوبی اولسان هیوندای و ویتنام ویتل ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 3 بر صفر اولسان به پایان رسید.

با این نتایج ، اولسان 15 امتیاز گرفت و در ردیف اول باقی ماند و پاتوم با 12 امتیاز در ردیف دوم قرار گرفت. همچنین تیم های ویتل و کایا به ترتیب در ردیف سوم و چهارم قرار گرفتند.

گروه I

پکن گوان 2-3 یونایتد سیتی

دیدار تیم های پکن یونایتد چین و یونایتد سیتی فیلیپین که از ساعت 18:30 آغاز شد با نتیجه سه بر دو به سود نماینده فیلیپین به پایان رسید.

برچسب 1 – 3 کاوازاکی

دیدار تیم های کره جنوبی و کاوازاکی ژاپنی از ساعت 20:30 آغاز شد و با برتری 3-1 نماینده ژاپن به پایان رسید. هر سه گل کاوازاکی را لئوناردو دامیائو و یک گل تگو را ادگار به ثمر رساند.

با این نتایج کاوازاکی 15 امتیاز کسب کرد و اجازه صعود به مرحله حذفی را پیدا کرد و تگو با 9 امتیاز دوم شد. یونایتد سیتی و پکن با چهار و یک امتیاز به ترتیب چهارم و چهارم شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا