عمومی

گزارشی از دیدار مدیران برخی رسانه‌ها با رییسی

روز گذشته گروهی از مدیران اصلاح طلب اصلاح طلب با سید ربراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دیدار کردند.

به گزارش شیمیشی ، ایلنا وی در ادامه افزود: در این جلسه گفتگوهای روشنی بین رئیس فعلی قوه قضائیه و مدیران رسانه های اصلاح طلب صورت گرفت که خبر این جلسه در دفتر روابط عمومی دادگستری منتشر شد اما متأسفانه برخی از رسانه ها این جلسه را رد و بدل کردند .

براساس این گزارش ، در این نشست ، “محمدعلی وکیلی” سردبیر روزنامه ابتکار با اشاره به انتخابات سال 1996 ، از سیاست های دولت روحانی انتقاد کرد و گفت که از رای خود پشیمان است.

این اظهار نظر توسط برخی از حاضران در جلسه از جمله مدیرعامل ایلنا ، مدیر عامل راوی مدیا ، مدیرعامل شیمیشی و مدیرعامل روزنامه شرق نیز مورد توجه قرار گرفت.

در همین رابطه ، مسعود حیدری ، مدیر LNA ، خاطرنشان كرد كه دولت روحانی در یكی از سخت ترین برهه های تاریخ معاصر این كشور توانست از ورود این كشور به آستانه ورشكستگی اقتصادی جلوگیری كند و از نخست وزیر پرسید كه آیا نخست وزیر وزیر انتخاب می شود. دولت فعلی. برای قرار دادن کشور در دستور کار برای غلبه بر شرایط نامطلوب موجود ، و با تقویت این اقدامات ، کشور را از شرایط موجود خارج کنید.

شهاب طباطبایی ، مدیر عامل قوه مجریه نیز در این نشست با تأکید بر اینکه به دفاع از رأی خود در سال های 1992 و 1996 ادامه می دهد ، گفت: “البته برخی از قول های آقای روحانی محقق نشده و ما از این شکایت داریم. اما به هیچ وجه “ما از صدای خود پشیمان نیستیم.

متقیان ، مدیرعامل شیمیشی ، با اشاره به سیاست خارجی مثبت دولت معنوی ، گفت: “ایجاد زمینه برای ارتباط با جهان بسیار مهم است ، زیرا امروزه تأثیرات ارتباط یا عدم ارتباط با جهان در جهان دیده می شود. “جلوگیری از کسانی که باعث فاجعه سوزاندن سفارت عربستان و مشکلات مربوط به سیاست خارجی مربوط به همسایگان خود شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا