ورزشی

مدارس سعادت مبتنی بر معارف اسلام است

المدرسی: 

مدارس سعادت مبتنی بر معارف اسلام است

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مدارس سعادت را بستر معرفتی مبتنی بر پایه رشد و توجه به توانمندی‌های فردی و مهارت‌های زندگی مبتنی بر حیات طیبه دانست.

سید علی المدرسی معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا مدارس سعادت دانشگاه آزاد اسلامی یزد را در مقطع اول متوسطه در دو مدرسه پسرانه و دخترانه عنوان کرد و گفت: سال ۱۴۰۲ با حضور معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی مدارس سعادت استان یزد افتتاح شد و ۸۰ دانش‌آموز در این مدارس به تحصیل اشتغال دارند.

وی اضافه کرد: مدارس معارف در دوره تحصیل بستر معرفتی مبتنی بر شمسه رشد و توجه به توانمندی‌های فردی و مهارت‌های زندگی، مبتنی بر حیات طیبه دارد.

معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: مدارس معارف نگرش‌های معرفتی با برنامه‌های راهبردی، عقیدتی، توجه کیفی به درس و تحصیل توأم با ارتقای شاخص‌های معنوی است و فعال سازی فطرت پاک انسانی در این مدارس دنبال می‌شود.

المدرسی متذکر شد: امیدوار هستیم که با توسعه کیفی این مدارس به اهداف ترسیم شده دست یابیم. در برنامه راهبردی پنج ساله مدارس، مهم‌ترین مسئله توجه به کیفیت است و در حال حاضر مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به حوزه تعلیم و تربیت دارد و با تأسیس دانشکده‌های تعلیم و تربیت و انتخاب مدارس به عنوان عرصه دانشکده‌ها برای کارآموزی، کاربینی و کارورزی متخصصان حوزه تعلیم و تربیت کار را جلو می‌برد که مدارس سعادت هم در این فرآیند ارزشمند، نقش خود را ایفا خواهند کرد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون۲۷ مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی با ۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز فعالیت دارند و ۴۸۰ معلم و مربی امر خدمت‌رسانی علمی، تعلیم و تربیتی نوجوانان را بر عهده دارند و مدارس سعادت، برند جدید مدارس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه معارف بوده و در کنار مدارس سما از سال گذشته تأسیس شده است.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا