ورزشی

مسوولیت شکست برابر ایران با من است/ نتوانستیم درست حمله کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین از قطر، حاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن پس از شکست 2-1 مقابل ایران گفت: به تیم ملی ایران تبریک می گویم. متأسفانه باید در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را ترک کنیم. من از هواداران فوتبال ژاپن عذرخواهی می کنم. مسئولیت ها مسئولیت این نتیجه را بر عهده می‌گیرم و فکر می‌کنم کادر فنی و بازیکنان ژاپن تمام تلاش خود را کردند.

وی در خصوص اینکه تیمش در هر مسابقه کمترین گل را به ثمر رسانده است، گفت: از بسیاری جهات پیشرفت کرده ایم. در جام ملت های آسیا پنج بازی انجام دادیم و در هر بازی کمترین گل را به ثمر رساندیم. برای سفر صفحه ی تمیز اگر این کار را نکنیم، نمی توانیم برنده شویم. اما متأسفانه وقتی فشار روی دروازه ژاپن بود، نتوانستیم خوب کار کنیم و ایران خط حمله باکیفیتی داشت.

سرمربی ژاپن در ادامه صحبت های خود گفت: نباید به حریف قدرتمندی چنین گلی بزنیم. اما من فقط در مورد خط دفاع صحبت نمی کنم و باید گل دوم را می زدیم. اگر اینطور بود، بازی شرایط متفاوتی داشت. در میانه میدان نتوانستیم توپ های دوم را بگیریم و در اواخر بازی فشار زیادی روی دروازه ما وجود داشت.

موریاسو عملکرد نه چندان خوب شرکت ایتاکورامدافع ژاپن خاطرنشان کرد: کار سختی داشت. چون بهتر از این نمی توانستیم به ایران حمله کنیم. باید اشتباهاتمان را جبران کنیم و به صورت فردی و تیمی پیشرفت کنیم.

وی گفت: ژاپن نمی تواند بر فشار ضد ژاپنی دانش آموزان قلانوی غلبه کند فایق عید تصریح کرد: ایران در دقایق پایانی نیمه اول فشار زیادی روی دروازه ما وارد کرد اما موقعیت های زیادی به جز ارسال و شوت های از راه دور وجود نداشت. همچنین می‌توانستیم در نبردهای هوایی بهتر عمل کنیم.

سرمربی ژاپن با بیان اینکه نتوانسته به هدف خود برسد، گفت: ما نه تنها به دنبال دفاع و ضدحمله نبودیم، بلکه برخلاف برنامه خود به گل رسیدیم. ما سعی کردیم با تغییرات ایجاد شده در مقابل این فشارها مقاومت کنیم اما نشد.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا