ورزشی

اپل واچ ۱۰ به قابلیت تشخیص فشار خون مجهز خواهد شد

اپل واچ 10 به قابلیت تشخیص فشار خون مجهز خواهد شد

اطلاعات منتشر شده در مورد اپل واچ سری 10 از وجود دو عملکرد برای تشخیص فشار خون و آپنه خواب خبر می دهد.

به گزارش خبر علم و فناوری آنا به لینک بلومبرگ، اپل واچ سری 9 با کمترین تغییرات نسبت به سری 8 ارائه شد و همین مشکل خریداران کمتری را متقاعد کرد که ساعت هوشمند خود را ارتقا دهند. به همین دلیل بود که اطلاعات جدید منتشر شده توسط اپل از وجود تغییرات اساسی در اپل واچ سری 10 خبر داد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک منبع آگاه در اپل واچ سری 10 که این گجت را نیز ده ساله می کند، دو ویژگی فشار خون و آپنه خواب وجود خواهد داشت. در حال حاضر فناوری های مورد استفاده در دستگاه های هوشمند به اندازه فناوری های پزشکی پیشرفته نیستند و اپل واچ سری 10 مطمئناً نمی تواند فشار خون را به طور دقیق اندازه گیری کند، اما این دستگاه می تواند افزایش فشار خون را نسبت به فشار خون متوسط ​​گزارش کند. شخص نحوه عملکرد این ویژگی به این صورت است که ساعت هر بار که فرد درگیر فعالیت های روزانه می شود، فشار خون را به صورت تقریبی اندازه گیری می کند و در نهایت به میانگین می رسد.

ساعت نیز با کنترل وضعیت خواب و الگوهای تنفس در آپنه خواب نقش دارد. تا پیش از این تشخیص این بیماری زیر نظر پزشکان و در بیمارستان های مراکز درمانی انجام می شد و اگر اپل واچ تنها با استفاده از اپل واچ بتواند این بیماری را تشخیص دهد، انقلاب بزرگی در زمینه بیماری ها خواهد بود. گجت های هوشمند

تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد تغییرات ظاهری این ساعت اعلام نشده است و هنوز زمان زیادی تا معرفی این ساعت توسط اپل باقی مانده است; بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپل واچ سری 10، باید منتظر عرضه این ساعت باشید.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا