اقتصادیترندهای کسب و کار

علت ریست شدن پکیج ایران رادیاتور

روشن شدن چراغ ریست پکیج ایران رادیاتور بیانگر این است که، مشکلی برای دستگاه پیش آمده و واحد کنترل یعنی برد الکترونیک جهت حفظ ایمنی از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند. و چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن می شود. نمایندگی ایران رادیاتور بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میدهند.

در این مقاله مفصل به دلایل روشن شدن چراغ ریست پکیج ایران رادیاتور می پردازیم و همه موارد دخیل در روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور را برای شما شرح می دهیم. بعد از خواندن این مقاله با دلایل این خطا آشنا شده و می توانید جهت رفع مشکل روشن شدن چراغ ریست ایران رادیاتور اقدام نمایید. با ما همراه باشید.

روشن شدن چراغ ریست پکیج ایران رادیاتور به دلیل نقص در سیستم تهویه

روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور به دلایل گوناگونی رخ می‌دهد. که یکی از آنها نقص بر سیستم تهویه میباشد. و پکیج دیواری برای جلوگیری از بروز حادثه دستگاه را خاموش میکند. و چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن میشود.

سیستم تهویه در پکیج ایران رادیاتور شامل مدار مربوطه در برد الکترونیک و کلید ایمنی فشار هوا و مجموعه فن دستگاه و شلنگ های کندانس می باشد.

روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور که به دلیل خرابی یکی از واحدهای سیستم تهویه رخ داده باشد؛ با اصلاح و تعمیر آنها برطرف می‌شود. در صورتی که برد الکترونیک معیوب باشد، برق مورد نیاز فن تامین نمی شود. اگر دلیل روشن شدن چراغ ریست پکیج ایران رادیاتور خرابی کلید ایمنی فشار هوا باشد، در صورت عدم تأمین اکسیژن مورد نیاز دستگاه و یا عدم خروج صحیح محصولات حاصل از احتراق از روشن شدن مشعل در پکیج دیواری جلوگیری به عمل می آید.

 روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور به دلیل عدم گردش آب در لوله ها

روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور به دلیل عدم گردش مناسب آب در دستگاه و یا مسیر لوله کشی شوفاژها از رایج‌ترین مشکلات می باشد.موارد مرتبط با روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور به دلیل عدم گردش آب در زیر لیست شده است:

  1. خرابی پمپ
  2.  رسوب دستگاه
  3.  خرابی شیر برقی
  4.  خرابی مغزی محرکه
  5.  بسته بودن شیرآلات شوفاژ ها
  6.  بسته بودن شیر آلات دستگاه
  7.  کثیف بودن صافی برگشت شوفاژ ها

روشن شدن چراغ قرمز در پکیج ایران رادیاتور مربوط به این موارد میشود که از آنها نام بردیم. برای رفع مشکل باید عیب دستگاه را برطرف نموده و دکمه ریست را بزنید.

روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور که به دلیل خرابی پمپ باشد؛ در صورت روشن بودن شعله دستگاه، دما سریعاً بالا رفته صدای ناهنجاری میدهد و شعله دستگاه خاموش میشود. و همچنین در صورت رسوب داشتن، دستگاه ممکن است گاهی اوقات به درستی کار کند؛ ولی بعضی مواقع به دلیل بالا رفتن دمای مبدل دستگاه با روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور مواجه شوید. کثیف بودن صافی و خرابی شیر برقی و مغزی محرکه نیز از دلایل دیگر روشن شدن چراغ ریست یا همان چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور میشود.

روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور به دلیل نقص در سیستم احتراق

روشن شدن چراغ قرمز در پکیج ایران رادیاتور که به دلیل نقص در اشتغال دستگاه رخ می دهد، دلایل پیش پا افتاده ای می تواند داشته باشد. این مشکل بیشتر زمانی رخ می‌دهد که، به مدت زیادی از دستگاه استفاده نکرده باشید. و یا گاز قطع شده باشد.

علت روشن شدن چراغ قرمز در پکیج ایران رادیاتور یا همان چراغ ریست، می‌تواند یکی از موارد زیر باشد. با بررسی موارد ذکر شده در لیست زیر، می توانید دلیل روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور را یافته و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

  •  بسته بودن شیر گاز
  •  خرابی شیر گاز
  •  خرابی یون و جرقه زن
  •  مشکل یونیزاسیون و ارت دستگاه

روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور به دلیل بسته بودن شیر گاز

وقتی دلیل روشن شدن چراغ ریست پکیج ایران رادیاتور بسته بودن شیر گاز باشد، باید ابتدا از محکم بودن اتصالات و بست شیلنگ مطمئن شوید. سپس آن را باز کنید. شما معمولاً زمانی با این مشکل مواجه می شوید که، به تازگی به منزل جدیدتان نقل مکان کرده باشید. و اگر شیر گاز باز نباشد وقتی می خواهید از دستگاه استفاده کنید؛ با مشکل روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور مواجه می شوید.

تنها کاری که باید برای رفع مشکل روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور انجام دهید؛ این است که، شیر گاز را باز کرده سپس دکمه ریست دستگاه را بزنید. ممکن است همان ابتدا دستگاه روشن نشود؛ و دلیل آن وجود هوا درون شیلنگ گاز میباشد. ولی با تکرار این کار و چند بار فشردن کلید ریست می توانید مشکل روشن نشدن چراغ ریست پکیج ایران رادیاتور را رفع نمایید.

روشن شدن چراغ ریسه در پکیج ایران رادیاتور به دلیل خرابی شیر گاز

دلیل روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور می تواند خرابی قطعه شیر گاز پکیج دیواری باشد؛ خرابی این قطعه دو دلیل عمده دارد: اگه گاز محل سکونت تان به تازگی قطع شده و بعد از وصل شدن مجدد دستگاه ارور می دهد و چراغی قرمز پکیج ایران رادیاتور روشن شده است و با فشردن دکمه ریست مشکل برطرف نمی شود، می توانید مطمئن شوید که علت روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور به دلیل خرابی شیر گاز می باشد.

دلیل دیگر خرابی شیر گاز پکیج و روشن شدن چراغ قرمز پکیج ایران رادیاتور می تواند این باشد که روی آن آب ریخته شده است. که این کار می‌تواند در هنگام تعمیر دستگاه، رخ دهد. مخصوصاً اگر به تازگی تعمیرات روی آن انجام شده باشد. و یا اگر اقدام به شستن پکیج دیواری کنید و سایر موارد مشابه. قطعه شیر گاز به آب حساس است. و در صورتی که به دلیل نشتی از دستگاه و یا نشتی از شیر آلات و به هر دلیلی که با آب تماس داشته باشد، امکان بروز مشکل در آن و روشن شدن چراغ ریست پکیج تولیدی وجود خواهد داشت.

روشن شدن چراغ قرمز ایران رادیاتور به دلیل خرابی یون و جرقه زن

علت روشن شدن چراغ قرمز در پکیج ایران رادیاتور این مورد هم می تواند باشد. به دلیل تماس مستقیم یون و جرقه زن پکیج دیواری، استهلاک آن به شدت بالاست. و به مرور زمان با برخورد شعله با نوک الکترود یون و جرقه زن، میله آن اکسید شده و نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد.

در برخی مواقع نیز چینی آن ترک میخورد. و یا حساسیت مقاومت متصل به آن کاهش پیدا میکند. برای رفع ایراد و روشن شدن چراغ ریست پکیج ایران رادیاتور باید از یک سرویسکار مجاز درخواست تعویض آن را نمایید. ما به عنوان این کار را برای شما انجام می دهیم.

 روشن شدن چراغ ریست ایران رادیاتور به دلیل مشکل یونیزاسیون و مشکل ارت

مشکل روشن شدن چراغ ریست در پکیج ایران رادیاتور که دلیل آن مشکل ارت و یا یونیزاسیون می باشد، یکی از مشکلات بعدی است که می‌تواند برای دستگاه شما روی دهد. و به سختی برطرف می‌شود. و گاهی حتی نیاز است که برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور شما با نوعی دیگری که با ارت ساختمان شما سازگار است جایگزین شود. روشن شدن چراغ ریست دستگاه که بر اثر مشکل ارت اتفاق افتاده باشد را می توانیم با اتصال یک تکه سیم، از قسمتی از بدنه دستگاه به یک شی فلزی نظیر نرده و پنجره برطرف نماییم.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا