استان ها

صیانت از حقوق مودیان مهمترین وظیفه امورمالیاتی است

به گزارش خبرگزاری شیمیشی از قزوین ، سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل مالیات استان قزوین با حضور مدیرکل و اعضای کارگروه توسعه مدیریت و حبیبی ، دستیار مدیر توسعه مدیریت و منابع انسانی برنامه و بودجه استان در قالب یک کنفرانس ویدیویی ارائه شد. وی با تاکید بر اهمیت توسعه خدمات الکترونیکی برای بهبود رضایت مودیان گفت: “سازمان مالیاتی در حال ورود به مرحله اطلاعات کامل است.” در این مرحله ، جزئیات به پرونده مpدی پیوند می یابند و هر م taxدی با توجه به شاخص های اقتصادی و جزئیات واقعی مربوط به کار خود ، مالیات خود را پرداخت می کند. این یک سیستم عادلانه مالیاتی و عدالت است که تا آنجا که ممکن است به مpدی رضایت می دهد.

وی به اقدامات چشمگیر انجام شده در زمینه خدمات الکترونیکی اشاره کرد و توضیح داد: در سیستم میز کار الکترونیکی سازمان مالیاتی بیش از 30 خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی ارائه می شود. ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی یکی از وظایف جدید و م ofثر سازمان است که علاوه بر کاهش مسافرت های غیرضروری در هنگام شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، دریافت اظهارنامه مالیاتی را آسان و سریعتر کرده و مورد استقبال مالیات دهنده قرار گرفت.

هاوایی درباره پیگیری منابع خارجی برای این فعالیت ها گفت: “در آغاز سال جاری ، تحقیق در مورد انتقال املاک مسکونی به دفاتر اسناد رسمی ارسال شد.” این گامی ارزشمند و ماندگار برای توسعه دولت الکترونیکی است.

وی تأکید کرد: “با تشکیل یک کارگروه چهره به چهره ، با بهبود و تسهیل تأمین مشاغل مالیات دهندگان ، منطقه کرامت مالیات دهندگان تا آنجا که ممکن است و برقراری عدالت مالیاتی محقق خواهد شد. به آهستگی.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در خصوص مصوبات مرکز ملی ضد کرونا افزود: با توجه به شرایط و ضوابط خاص خروج کرونا و تأثیر منفی آن بر مشاغل ، بسیاری از م institutionsسسات مالیاتی در قالب بسته های حمایتی برای مالیات دهندگان برای حمایت از بازیگران اقتصادی. ” در این راستا ، اطلاعات مفصلی جهت اطلاع مpدیان از طریق رسانه ها و مطبوعات ارائه شد.

سرانجام این مقام مسئول گفت: رعایت حقوق شهروندان و حمایت از حقوق مودیان وظایف اصلی اداره كل است ، امور مالیاتی استان به منظور ایجاد اعتماد بین مردم و جلب حداكثر رضایت بدهكاران ، در خصوص پیگیری حقوق شهروندی و اقدامات و فعالیتهای جامعی را در زمینه بهداشت اداری اتخاذ کرده است. آخرین تلاش ما همکاری نزدیک با فعالان اقتصادی و اقدام به روشی است که با شناخت مالیات عادلانه و عادلانه موجب افزایش بازرگانی ، سرمایه گذاری و بهره وری محیطی در کشور شود.

48

دکمه بازگشت به بالا