علمی و پزشکی

ورود هلال احمر برای خرید واکسن کرونا / تعیین نوع واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت

رئیس جمعیت هلال احمر ایران از خرید یک میلیون مورد تزریق سوزن کرونا ویروس خبر داد.

در مصاحبه ای با شیمیشی ، دکتر کریم همتی وی در مورد تلاش های جمعیت هلال احمر برای واردات و تأمین واکسن کرونا گفت: وزیر بهداشت اعلام کرد که هلال احمر نیز در بحث خرید واکسن کرونا شرکت خواهد کرد که در حال حاضر در حال رایزنی هستیم.

وی افزود: وقتی مشاوره به مکانی رسید ، باید هم از نظر سازمان غذا و دارو قیمت و نوع واکسیناسیون را بررسی کنیم و هم برای هر واکسنی که سازمان غذا و دارو تصویب کرده باشد ، اعمال کنیم. با این حال ، منبع ما یکی از منابع موجود در بازار است که در دسترس خواهد بود.

او اضافه کرد: یکی از اهدا کنندگان به ما کمک می کند تا واکسن هایی را از خارج خریداری کنیم تا برای ما ارسال شود ، البته این با واکسیناسیون کاملی که می خواهیم انجام دهیم مطابقت ندارد.

همتی تاکید کرد: اکنون ، در مرحله اول ، مقدار تزریق تاج گل که هلال احمر می خواهد بخرد ، یک میلیون دوز است.. البته با توجه به شرایط حاکم در دنیا که تقاضای واکسن زیاد است و منابع تولید آن کمیاب است ، طبیعتاً جایگاه ویژه ای دارد و مانند واکسن آنفولانزا ، قیمت خرید بالا نیست ، اما ما این مسیر را دنبال می کنیم تا انشاالله عملی شود. .

به گزارش شیمیشی ، همتی اخیراً در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که در بهترین حالت ممکن است هجوم آمپول های تاج از خارج از کشور تا پایان ژانویه ادامه داشته باشد. در همان زمان ، منبعی که هلال احمر از آن واکسیناسیون تاج گل می دهد ، چین است و سازمان غذا و داروی کشورمان تمام داروها و تزریقات را از نزدیک کنترل و کنترل می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا