ترندهای کسب و کارعمومی

بوستر پمپ آبرسانی چگونه کار می‌کند؟

یکی از مهمترین مواردی که هنگام انتخاب بوستر پمپ باید در نظر بگیرید، دبی مورد نیاز است. شما باید پمپی را انتخاب کنید که آب مورد نیاز شما را به استخر شما برساند. تشخیص اینکه چقدر آب نیاز دارید سخت خواهد بود زیرا به عوامل زیادی مانند اندازه استخر، دمای استخر و آب و هوا بستگی دارد.اگر مطمئن نیستید که چه میزان جریانی نیاز دارید، همیشه می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید تا آن را بررسی کند. پرکاربردترین بوستر پمپ ها، بوستر پمپ آتشنشانی، آبرسانی و آبیاری است. برای آگاهی از قیمت بوستر پمپ آتشنشانی با شرکت پمپ خوب تماس بگیرید.

بوستر پمپ افزایش فشار
این بوستر پمپ ها دارای بوستر داخلی هستند که فشار آب پمپ شده را افزایش می‌دهد. آنها برای پمپاژ آب در مقیاس کوچک و انتقال آب از شیلنگ باغ به شیر آب استفاده می شوند. این پمپ ها معمولاً در کاربردهای مسکونی یافت می‌شوند.

بوستر پمپ تقویت کننده قدرت
این بوستر پمپ ها دارای بوستر داخلی هستند که قدرت آب را افزایش می‌دهد. آنها برای انتقال آب از شیلنگ باغ به شیر آب استفاده می شوند. این بوستر پمپ‌ها معمولاً در کاربردهای تجاری یافت می‌شوند.

بوستر پمپ تقویت آب
این بوستر پمپ ها دارای بوستر داخلی هستند که حجم آب پمپ شده را افزایش می‌دهد. آنها برای انتقال آب از شیلنگ باغ به شیر آب استفاده می‌شوند. این پمپ ها معمولاً در کاربردهای تجاری یافت می‌شوند.

بوستر پمپ آبرسانی چگونه کار می‌کند؟
یک بوستر پمپ آبرسانی دارای ساختاری از نوع فن در داخل آن است. هنگامی که کار می کند، تیغه فن آب را با سرعت نسبتاً سریعتر و فشار بیشتری نسبت به قبل فشار می‌دهد.
نصب بوستر پمپ آبرسانی بدین شکل است که ابتدا به دنبال محل مناسب برای نصب پمپ تقویت کننده فشار آب باشید. معمولاً بوستر پمپ آبرسانی دقیقاً بعد از شیر اصلی قطع کننده آب نصب می‌شوند. پایه محکمی را انتخاب کنید که پمپ خود را روی آن نصب کنید.
پس از انتخاب مکان، اکنون اندازه‌گیری صحیح را انجام دهید تا تصور روشنی در مورد اینکه چه مقدار از خط اصلی را باید برش دهید، داشته باشید.
• حال خط اصلی آب را خاموش کرده و آب موجود را از لوله کشی تخلیه کنید.
• قسمت لوله مورد نیاز برای نصب بوستر پمپ آبرسانی را با کمک ابزار کاتر لوله برش دهید.
• اکنون بوستر پمپ آبرسانی را در خط اصلی آب نصب کنید.
• برای بررسی علائم نشتی آب را روشن کنید
• اکنون بوستر پمپ آبرسانی خود را وصل کنید. آماده تامین آب با افزایش فشار و دبی می‌باشد.

بوستر پمپ پمپیران
افزایش فشار آب خانه شما حتما برایتان گران تمام نخواهد شد، به خصوص زمانی که یک بوستر پمپ پمپیران را در لیست خرید خود پیدا کنید. بوستر پمپ پمپیران یکی از اقتصادی ترین راه های افزایش فشار آب است.
بوستر پمپ پمپیران فشار آب خانه شما را بالاتر از فشار فعلی آب همراه با دبی چشمگیر که افزایش می‌دهد. با بوستر پمپ پمپیران با فشار کم آب خداحافظی کنید.
نکته قابل ذکر در مورد بوستر پمپ پمپیران سهولت نصب آن است. نصب آن به قدری ساده و آسان است که حتی یک فرد غیر متخصص هم می‌تواند به راحتی آن را نصب کند. تنها چیزی که نیاز دارید یک آچار است. به این ترتیب در هزینه لوله کش نیز صرفه جویی می‌شود.
جدا از این، بوستر پمپ پمپیران بی صدا است. معمولاً بوستر پمپ فشار آب، آلودگی صوتی زیادی ایجاد می‌کنند و در نتیجه باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنان خانه می شوند. با بوستر پمپ پمپیران شما حتی صداهای بسیار بلند هنگام وشن بودن پمپ نخواهید شنید. ادامه را در بهار نیوز بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا