عمومی

وضعیت فعلی کرونای خوزستان شکننده است/استان‌های هم‌جوار قرمز هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید محمد علوی در مورد این خبر اظهار داشت: ما اولین رقم کرونا را با دشواری پشت سر گذاشتیم و اکنون در شرایط قابل قبولی هستیم.

وی افزود: پاکسازی فعلی آسان نبوده است و این وضعیت باعث شده است که هزاران بیمار ، صدها نفر فوت ، هزاران پرستار و پزشک ، دچار سوءتغذیه و عواقب بیماری عروق کرونا قلبی شوند و اوضاع آرام باشد.

علوی ادامه داد: تقریباً همه استان های همجوار خوزستان در حالت آماده باش و قرمز قرار دارند و اگر پروتکل های بهداشتی نادیده گرفته نشوند ، عفونت کرون به شدت و جدی تر برمی گردد و شاهد آن هستیم.

به گفته رئیس مرکز بهداشت خوزستان ، مراسم محرم باید در خارج از حرم به طول دو متر انجام شود و استفاده از هر طبل ، کامبول ، دمام ممنوع است و زنجیر زدن فقط باید با استفاده از زنجیره های جداگانه در تابلو و بدون دردسر انجام شود.

دو شهر خوزستان در وضعیت تاج قرمز قرار دارند

رئیس دانشگاه تیپپی دانشگاه جندی شاپور اهواز روز یکشنبه در دفتر استانی مدیریت کرونا در خوزستان گفت: سلامت بیماران مبتلا به تاج در خوزستان در هفته های اخیر رو به کاهش است: آقاجاری رام براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، رامهرمز از نظر محیط تاج همچنان قرمز است.

دکتر. فرهاد ابول‌نژادیان وی افزود: کمترین کاستی در روند پیشگیری از کورو ویروس باعث می شود خوزستان در وضعیت بدی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، استان خوزستان دو هفته قبل از وضعیت قرمز کرونا از حالت آماده باش خارج شد.

دکمه بازگشت به بالا