عمومی

در مورد وضعیت کرونا در کشور توجه داشته باشید

وقتی منابع اطلاعاتی به دست می آیند ،

“ایرج حریرچی” امشب در مصاحبه با تیتر با بیان اینکه هیچ تضمینی برای ادامه مسیر تاج گذاری وجود ندارد ، اظهار داشت: در 10 روز گذشته در اکثر از سطح استان ، 19 پراکندگی بوم گردی در حال افزایش است.

وزیر بهداشت ، درمان و امور پزشکی: نه ما و نه هیچ کشور دیگری نمی توانیم ادعای کنترل بیماری کرون و شیوع آن را داشته باشیم.

“بعضی از مردم می گویند اگر هر هفته یا دو هفته همه جا را تعطیل کنیم ، کار مشخص خواهد شد و نیش لغو می شود. این درست نیست.” ما نمی دانیم ویروس چیست و اطلاعات مربوط به Corona حدود چهار ماه است. ما هنوز کنترل نشده ایم. درمان این ویروس باید دقیق باشد.

حریری چی در گفتگو با دو کشور در مورد دو هدف کاهش بیماری و کاهش خسارات اقتصادی ، افزود: توانایی مدیریت کشور برای تراز کردن این دو هدف است. فرد نباید داخل باشد و همیشه باید در این شعار مراقب باشد “در خانه بمان”. اگر ترافیک خارج از کنترل باشد ، ممکن است به حالت عادی برگردیم.

حریرچی اظهار داشت: هدف ما برای مقابله با کرونا باید جهانی باشد ، رویکرد ملی و عملکرد باید سرزمینی باشد.
دکتر گفت: “کشور ما برخلاف برخی دیگر از کشورها ، آمارهای رسمی را به طور رسمی اعلام می کند.” Haririchi ، به بیماران کرونا با آزمایش های آزمایشگاهی و کسانی که شریان کرونا دارند ، اشاره می کند.

وی با بیان اینکه کلیه بیماران دارای توان الکتریکی مجانی است ، افزود: در صورت بروز تخلف ، هموطنانشان باید با سامانه 190 تماس گرفته و به آنها اطلاع دهند. بعلاوه ، برخورد با مهاجران افغان.

وی اظهار داشت: اگرچه گزارش شده است که خوردن آب میوه در درمان تأثیر نمی گذارد ، اما هزینه ها افزایش یافته است.

معاون وزیر بهداشت گفت ، در برخی از کشورها جریمه هایی از 80 تا 800 دلار در حال حاضر برای ناقلین کورو ویروس تعیین شده است.
وی گفت: “تعداد معدودی از افرادی که با کورو ویروس زندگی می کنند در معرض خطر هستند.”
حریریچی با بیان اینکه 92 درصد از هموطنان استرس زا بوده و افزود: در مرحله دوم نمایش همه دوباره صحبت خواهند کرد و وضعیت جسمی آنها زیر سوال می رود. نمایش فیلم در حال انجام است.
وی گفت: “تا زمانی که فاصله 1.8 دهم متر را حفظ کنیم ، حتی لازم نیست از ماسک استفاده کنیم.”
“احمد حسین زاده” استاندار مازندران با بیان اینکه در حال حاضر حدود 500 بیمار مبتلا به بیماری قلبی در بیمارستان های استان بستری می شوند ، گفت: مردم همچنان وضعیت را ناآشنا می دانند و در این شرایط خاص به مازندران نمی روند.

در گفتگویی تلفنی ، دولت فارس از هموطنان خود به دلیل همکاری در کنترل سفر به استان فارس تشکر کرد و گفت: “از روز اول مشاوره با کادر پزشکی بیمارستان از جمله این موارد برای رفع بیماران مبتلا به نارسایی قلبی بود. “
“رحیمی” از تعطیلی مراکز تفریحی محلی و منطقه ای خبر داد و گفت: شهروندان تحت هیچ شرایطی نباید به استان فارس بروند.

دکمه بازگشت به بالا