حوادث

کلاهبرداری از ۴۰ مستاجر با آگهی اجاره ارزان واحد مسکونی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو مرد و دو زن که با درج آگهی اجاره آپارتمان کمتر از نرخ بازار در یکی از سایت های آگهی رایگان از مستاجران کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از اعلام چندین فقره کلاهبرداری از مزدوران پایتخت، موضوع تحقیق درباره این پرونده در دستور کار تیم آگاهی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. و به دلیل حساسیت آن سوال، کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی مبنی بر اینکه 4 نفر دو زن و دو مرد چند ملک را به 40 دادستان تهران اجاره داده و با دریافت وجه رهن متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در ادامه سخنان خود گفت: کارآگاهان واحد دهم پلیس آگاهی در اولین اقدام با اقدامات اطلاعاتی هویت کلاهبرداران حرفه ای را شناسایی کردند. همچنین برای دستگیری این افراد با مقام قضایی هماهنگی شد و متهمان در یک عملیات هماهنگ پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

ولی پورگودرزی به تحقیقات از متهمان دستگیر شده اشاره کرد و گفت: کارآگاهان با تحقیقات میدانی گسترده و همچنین در بازجویی از متهمان دریافتند که آن افراد قصد تکرار این اعمال مجرمانه را دارند. متهمان همچنین به کلاهبرداری از کلانتری 40 ملکی که آپارتمانی با قیمت کمتر از بازار اجاره کرده بودند، اقرار کردند. این افراد آگهی خود را در یکی از وب سایت های معروف انتشار آگهی منتشر کرده بودند.

این میانجی به تشکیل پرونده برای دستگیرشدگان اشاره کرد و گفت: متهمان پس از صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار پلیس آگاهی کلانتری 10 قرار گرفتند. پلیس اطلاعات

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا