استان ها

نقش مهم بانک‌ها در توسعه استان قزوین

به گزارش خبرگزاری محلی از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین در مرکز تسهیل و رفع موانع تولید در استان اظهار داشت: “امسال سال بسیار خوبی برای استان در فصل باران و 50 سال پیش بی نظیر بوده است. استفاده می شود.
وی افزود: “در بخش صنعت ، از آنجا که آب منبعی برای شادی و آرامش و یک ضرورت برای توسعه است ، مطمئناً سال خوبی را شاهد خواهیم بود و این امر به تأمین آب آشامیدنی و توزیع آب در منابع زیرزمینی کمک خواهد کرد. “”
جمالی پور افزود: امسال به دلیل مجازات های دشمنان و صبر کسانی که ظرفیت توسعه کشور را دارند ، همه ما باید با روشی خاص عمل کنیم و از منابع کشور بسیار عاقلانه و خردمندانه استفاده کنیم.
وی گفت: “همه ما باید امسال اقدامات جدی را برای توسعه کشور انجام دهیم که این یک منبع مؤثر در آینده استان و کشور خواهد بود.”
استاندار قزوین با جلب توجه به منافع عمومی به جای منافع سازمانی ، افزود: همه سازمان ها برای تأمین منافع عمومی جامعه ایجاد شده اند و دولت باید در تصمیمات خود منافع عمومی را در نظر بگیرد.
وی افزود: زندگی سازمانها به همکاری مردم و توسعه سریع کشور بستگی دارد و اگر مؤلفه ها را توسعه کشور و رضایت مردم بدانیم ، اکنون هویت سازمانی این کار را انجام می دهد.
جمالی پور توضیح داد: مدیران بانک نه تنها باید برای خیرین و انبارهایشان تصمیم بگیرند ، زیرا اگر تصمیم آنها به نفع مردم نباشد ، باعث ایجاد دهان و مشکلاتی در برابر پیشرفت کشور خواهد شد.
امکار با اظهارنظر درباره افزایش درآمدهای بانکی سیار از واحدهای تولیدی استان ، افزود: بانکهایی که پارسال عملکرد خوبی نداشته اند ، باید سیاست های خود را برای بهبود دستمزدشان تغییر دهند تا شاهد پیشرفت در استان باشیم و اجازه دهید کشورمان شود. .
استاندار قزوین با بیان اینکه بانک ها باید در توسعه استان نقش داشته باشند ، تأکید کرد: این بانک باید 75 درصد اعتبار خود را در استان و 25 درصد با تصمیمات سازمانی و یک بانکی که 85 درصد اعتبار خود را در خارج از استان وام می دهد ، خرج کند. دزدگیر نباید به وی اجازه کار در استان داد.
مسئولان اظهار داشتند: مردم باید از اطلاعاتی كه برخی از بانكها به آنها می دهند مطلع شوند و این به استان آسیب برساند و اگر می خواهند به نفع مردم باشند باید با تأیید توسعه استان انجام شود.

46

دکمه بازگشت به بالا