ترندهای کسب و کارعمومی

ترانسمیتر فشار دیافراگمی چیست؟

ترانسمیترهای فشار دیافراگمی معمولاً برای اندازه گیری اختلاف فشار استفاده می شوند. این نوع سنسورها اغلب از یک صفحه فلزی یا نوع خاصی از پلیمر انعطاف پذیر ساخته می شوند. اگر فشار یک مخزن را داشته باشیم، فشار مخزن دیگر را می توان با حرکت یا کشیدن دیافراگم اندازه گیری کرد. از ترانسمیترهای فشار دیافراگمی در مواردی استفاده می شود که اندازه گیری فشار مستقیم امکان پذیر نباشد.

ویژگی های ترانسمیترهای فشار دیافراگمی

* در برابر شرایط نامطلوب مانند دمای بالا و مایعات خورنده مقاوم هستند.

* دیافراگم برای دستگاه قفل مورد نیاز نیست.

* تعویض یا کالیبره کردن آنها تا حدودی دشوار است.

* نسبت به ارتعاشات محیطی حساسیت کمتری دارد.

ساختار یک مبدل فشار غشایی

در فرستنده دیافراگمی از دو دیافراگم استفاده می شود، زیرا یک دیافراگم غیر فلزی به خوردگی و ضربه حساس است. غشای اول در تماس با آب از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و غشای دوم فلزی نیست. بین این دو غشا یک مایع مقاوم در برابر خوردگی و سفت قرار دارد. به طور معمول، این مایع نوعی روغن سیلیکونی است که شوک و لرزش را جذب کرده و فشار را به دیافراگم غیرفلزی منتقل می کند.

انواع مبدل فشار غشا

سنسور فشار دارای سه بخش اصلی است: تقویت کننده، مبدل و سنسور. مبدل فشار دیافراگم به 4 دسته زیر تقسیم می شود.

* مبدل خازنی

* مبدل سلفی

* مبدل مقاوم است

* مبدل پیزوالکتریک

یک فرستنده فشار حمله در حال معرفی است

برند آتک دارای انواع فرستنده فشار دیافراگمی است که برای روش اندازه گیری خود می تواند فشار را از 0 تا 400 بار اندازه گیری کند. علاوه بر این، برای تهیه و مشاوره در مورد دسته بندی های آن. مشاور تجهیزات اتوماسیون آتک در ایران; می توانید از مهندسین فروش برق و نمایندگی های صنعتی بین المللی در ایران که آماده ارائه خدمات فروش و توزیع هستند کمک و راهنمایی بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا