حوادث

پل حافظ به این شرط حذف می‌شود

آفتاب نیوز:

وی ادامه داد: باید اقدامات ترافیکی انجام شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند سپس مونتاژ پل را آغاز کنیم.

به گفته سرهنگ مومنی، حقیقت این است که اگر اکنون پل را جمع آوری کنیم، شاید آن تقاطع به تنهایی جوابگوی مشکل ترافیک نباشد و چه باید کرد، پس باید ابتدا راه حلی ارائه شود و سوال بررسی شود. مثلاً در این جاده (به جای پل) مترو ساخته شود.

وی پاسخ داد که آیا پلیس با جمع آوری پل حافظ موافقت کرده است یا خیر؟ وی گفت: نگاه ما این است که اگر پل را جمع آوری کنیم، به جای آن زیرگذر یا مسیر جایگزین برای مدیریت ترافیک بسازیم.

سرهنگ مومنی ادامه داد: مدیریت شهری بر این است که پل حافظ امن نیست و ما هم قبول داریم، اما پلیس می گوید جایگزین پل چیست؟

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز گفت: طرح جدید باید توسط مدیریت شهری مشخص شود تا ببینیم چه می خواهند بکنند. فراموش نکنیم که تقاطع حافظ و اینگیهبال با وجود پل، بار ترافیکی محل را بر عهده ندارد، بنابراین ابتدا باید کار طرح جایگزین مشخص شود.

سرهنگ مومنی تاکید کرد: در این راستا منتظر اعلام زمان برگزاری جلسه مشترک با مدیریت شهری هستیم که شورای ترافیک شهر تهران خواهد بود که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در این جلسه شرکت خواهد کرد. .

وی یادآور شد: ابتدا مدیریت شهری برای پل حافظ جاده مخصوص و راه یا دروازه فرعی ویژه تهیه و سپس مونتاژ کند.

معاون فنی و مهندسی ساختمان شهرداری تهران با بیان اینکه به زودی (پایان دی ماه) سرنوشت ساخت یا مقاوم سازی پل حافظ مشخص می شود، گفت: شرایط فعلی این پل نیاز به اقدامات عمرانی را مشخص کرده است.

هادی حق شنبه هفته جاری در کنار کار پل و جاده های منتهی به شهرک شهید خرازی به خیابان دانش در جمع خبرنگاران از سرنوشت پل حافظ خبر داد: کار مونتاژ پل حافظ به طور کامل انجام شده است. برای آنها روشن است. از نظر فنی اگر نباشد این پل از نظر استحکام قوی نخواهد بود و باید بازسازی زلزله انجام شود.

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا