عمومی

غر نمی‌زنم قهر نمی‌کنم تا وقتی پرسپولیس می‌برد

صحبت های یحیی گل محمدی بعد از بازی با شمس آذر را خوانده ای؟ اگر آن را نخوانده اید، بخشی از آن را به شما می گویم تا متوجه موضوع شوید. آقای گل محمدی گفتند در بازی قبل باید حداقل 3 پنالتی به ما می دادند. آنها در بازی 2 هفته پیش با استقلال هم اشتباه کردند و گفتند با وجود کمک داور ویدیویی 4 امتیاز مهم از این تیم گرفتند!

از زمانی که گل محمدی در نشست خبری این سخنان را گفت، فضای مجازی مملو از هجمه ها به سرمربی پرسپولیس شد. بسیاری از انتقادات درست است و بسیاری در دسته توهین و توهین قرار می گیرند که ما به هیچ وجه با آن موافق نیستیم و نخواهیم پذیرفت، اما صادقانه بگویم حتی برخی از هواداران هم راست می گویند. این که می گویند چرا خوب هستیم تا تیم می برد، زمین شلوغ نیست، داوران خوب هستند و هوای تهران پاک است! اما خدا آن روز را نیاورد که مثلاً پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان متحد شود. آن وقت دنیا و زمان به هم می خورد و به قول آقای یحیی: در آن بازی باید سه پنالتی برای ما می گرفتند!

شما اینجایید! اینجوری نمیشه بازی کرد تاکتیک پیرسپولیسی در 14-13 هفته اخیر شکل گرفته، دوران بدنسازی و آماده سازی بازیکنان و… تمام شده، حالا وقت آن رسیده که بزرگترها بگویند: «هر کاری می کنی، هر کاری می کنی. درو خواهد کرد.» آقا یحیی! بیایید با هم صادق باشیم و بدون تعارف صحبت کنیم.

شما شمس آذر را بردید، حتی در مورد این بازی هم صحبت ها و صحبت ها زیاد است. ما این را نمی گوییم، اما بسیاری از حامیان رقیب و برخی صاحب نظران می گویند. مثل پنالتی که برای شما گرفتند یا قبل از گل شما ورشکست شدند (البته این نظر ما نیست). پس بیایید بدون تعارف صحبت کنیم و مثلاً اگر در بازی پیش رو مقابل مس رفسنکان امتیاز از دست دادید یا نتیجه لازم را نگرفتید، سر و صدای همیشگی خود را به راه نیندازید و مثل همیشه عصبانی نشوید. البته دلمان برای عصبانیت شما تنگ شده است!

اگر روزی را از دست دادید، بیایید همه چیز فنی را بدست آوریم، پس یک روز برنده شوید، می توانیم آن را به گردن دانش فنی و عملکرد شما بیندازیم و بی بهانه بگوییم: “دور، خوب بازی، برد، زندگیت را بنوش”…

251251

دکمه بازگشت به بالا