ترندهای کسب و کار

آشنایی با شلوار جین مام استایل و ویژگی‌های آن

آشنایی با شلوار جین مام استایل و ویژگی‌های آن

ترند شلوار جین به سبک مام امسال بسیار محبوب بود. این مدل شلوار در دهه 80 و اوایل دهه 90 مورد توجه استایلیست ها قرار گرفت و طرفداران زیادی داشت. حالا بعد از گذشت چندین دهه از آن زمان، شلوارهای استایل مام به دنیای مد بازگشته و حرف های جدیدی برای گفتن دارند. از آنجایی که زمان زیادی از مد روز بودن این شلوارها می گذرد، می خواهیم در مورد مدل هایی که می توانید با آنها داشته باشید به شما بگوییم. به ما بپیوندید و در دنیای مد قدم بزنید.

شلوار جین مام استایل چیست؟

شلوار جین مام استایل از سال 2010 در میان زنان و دختران جوان وجود داشته است. اما در سال 2020 و 2021 این مدل شلوار جای خود را باز کرده است و افراد بیشتری از آن استفاده می کنند. این مدل شلوار دارای کمر با فاق بلند، قد بلند و زیپ در جلوی شلوار است. طول فاق این مدل شلوار بالای ناف است و از پشت تمام باسن را می پوشاند. این مورد باعث می شود که باسن صاف تر از اندازه اصلی و مدل ظاهر شود. این شلوارها اغلب آبی روشن و یکدست هستند و مدل کلاسیک آن فاقد سنگ شویی و رنگ پریدگی است. یکی دیگر از ویژگی های شلوار مام استایل تنگ نبودن، چسبیدن به ساق و کمی آزادی است. اما در قسمت مچ پا از آزادی آن کاسته شده و کمی باریکتر از قسمت بالاست و به عبارتی مدل مخروطی دارد. البته مدل هایی هستند که مستقیماً تا پایین ادامه پیدا می کنند و طرفداران زیادی برای این مدل وجود دارد. کمر این شلوار دارای گلدوزی کش در پشت کمر برای راحتی بیشتر می باشد.

ویژگی های شلوار جین به سبک مام استایل

یکی از ویژگی های خاص شلوار مام  این است که قد شما را کوتاهتر از اندازه واقعی نشان می دهد. در واقع این مدل شلوار بیشتر برای خانم های قد بلند مناسب است. مدل کلاسیک آن اغلب پارگی ندارد اما در مدل های جدیدی که به بازار آمده شاید بتوانید آن را پیدا کنید. با شلوار جین مام استایل می توانید ست های مختلفی داشته باشید. ست هایی مانند بلوز و بلوز، کت و بلیزر و مدل های مختلف کفش که در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت. می‌توانید برای یک گردش عصرانه با دوستانتان در شهر، شلوار مام استایل داشته باشید. اگر استایل مناسبی برای آن درست کنید، حتی می توان از آن برای قرار ناهار نیز استفاده کرد.

تفاوت بین شلوار مدل مام استایل و مام فیت

شلوارهای مام فیت شبیه شلوارهای مدل مام هستند اما تفاوت هایی با هم دارند. شلوار جین مام فیت، همانطور که از نامش پیداست، بیشتر حالت دهنده بدن است. این شلوار بیشتر در قسمت ران و پایین شلوار به بدن می چسبد. اما شلوار جین استایل مام، برخلاف شلوار جین مام فیت، کمی آزاد در قسمت ران و پایین شلوار می ایستد. تفاوت دیگر آنها در نوع پارچه مورد استفاده برای دوخت شلوار مام فیت است. برای دوخت شلوار مام فیت از انواع پارچه های ضخیم و نازک در رنگ های مشکی و آبی یا حتی پارچه هایی غیر از جین استفاده می شود. از نظر دیگر این دو شلوار تفاوتی با هم ندارند. یعنی از نظر طول فاق هر دو دارای فاق بلند هستند، هر دو به صورت مخروطی دوخته شده و در پایین باریکتر هستند. البته شلوار مام فیت در مدل های راسته و لاغر نیز موجود است و علاقه مندان به این مدل ها را به خود جذب می کند.

چه مکان هایی برای پوشیدن شلوار جین به سبک مام استایل مناسب است؟

برای اینکه بدانید چه مکان هایی برای استایل مام جین مناسب است، پیشنهاداتی برای شما داریم. اگر قهوه‌فروش هستید یا دوست دارید به یک گالری هنری بروید، این سبک شلوار زنانه عالی است. البته برای مجالس و مهمانی های دوستانه هم استایل خوبی است و می توانید با آن ظاهر زیبایی داشته باشید. لباس هایی که می توانید با آن ست کنید تی شرت و بلیزر هستند. حتی می توانید آن را با یک بلوز ابریشمی در یک موقعیت رسمی تر ست کنید تا استایل سنگین تری داشته باشید. با این شلوار می توان از تی شرت هایی با طرح های فانتزی، مدل های پوست حیوانات و مدل های تنگ استفاده کرد.

شلوار جین با الهام از دهه 90

دوران اوج شلوارهای استایل مام مربوط به دهه 90 است. برای نشان دادن زیبایی و اصالت این شلوار می توانید استایل خود را شبیه زنان دهه 90 کنید. برای این منظور، یک تی شرت چاپی بزرگ انتخاب خوبی است. مدل دیگری که شما را به استایل دهه 90 نزدیک می کند، بلوز یقه اسکی است. با این مدل ها استایل کلاسیک زیبایی به سبک گذشته خواهید داشت. از دیگر وسایلی که می توانید استفاده کنید کفش های پاشنه دار گربه ای با ژاکت یا ژاکت است. برای انتخاب رنگ رنگ هایی مانند زرد، صورتی و آبی را به شما پیشنهاد می کنیم که با استایل مام جین بسیار دلنشین و زیبا می شود.

جین الهام گرفته از دهه 80 به سبک مام استایل

در دهه 80، یکی از سبک های محبوب، سبک لباس پوشیدن پرنسس دایانا بود. شما همچنین می توانید لباس هایی به زیبایی او انتخاب کنید و بدرخشید. اجناس پیشنهادی ما برای شما یک کت کرم و یک تی شرت سایز بزرگ است. برای کفش، چکمه های بزرگ و چاق انتخاب خوبی خواهند بود. یک کیف کوچک مشکی انتخاب کنید تا سایز بزرگ سایر تکه های لباس را جبران کنید. مدل دیگر تی شرت با کت و شلوار کتانی است. مطمئن باشید از انتخاب این سبک ها پشیمان نخواهید شد.

دکمه بازگشت به بالا