ترندهای کسب و کارعمومی

بهترین هوش مصنوعی برای بازنویسی محتوا به زبان های مختلف

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی و این نرم افزار بازنویسی محتوا که به صورت آنلاین و تحت وب است و در بسیاری از آن ها ارائه می شود، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید. زبان ها، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کرده و پس از خرید رپورتاژ تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی از آن استفاده کنید.

 

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

 

رونویسی به چند روش قابل انجام است، به طور کلی می توانیم سه نوع رونویسی را در نظر بگیریم.

 

رونویسی متن با نیروی انسانی

 

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک های بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی خروجی می شوند، بنابراین می توانید از خروجی این سبک های بازنویسی متن در لایه اصلی استفاده کنید و آنها را به عنوان محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.
عیب این روش ممکن است هزینه بالای بازنویسی محتوا و سرعت پایین انتشار محتوا باشد.

متن را کلمه به کلمه با هوش مصنوعی بازنویسی کنید

این فرآیند معمولا توسط هوش مصنوعی و ماشینی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه کلمه ای مشابه آن کلمه درج می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اول است. این می تواند یکی از معایب این نوع باشد. به این معنی که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط کلمات مشابه در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

بازنویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به صورت مفهومی قابل انجام توسط انسان و ماشین یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان مفهوم اصلی ایجاد شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و معمولی با مدت زمان محدود بازنویسی متن روزانه است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس، ویرایش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف تولید کنید.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر، تنها محدودیت تجاری نوشتن 3000 کلمه مورد نیاز جدید است، اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. به جز در نسخه رایگان تعداد درخواست در روز محدود است. و شما می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بنویسید.

نسخه رایگان بازنویسی محتوا سئوسل برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد برنامه های شما زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا بازنویسی متن آزاد متوقف می شود؟

نه، این ابزار رایگان برای همیشه رایگان خواهد بود.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن به کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای رونویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان ورق زدن محتوا است؟

بدون رونویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، می توانند بهترین نتایج را به همراه داشته باشند. در خود چرخش هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر جابجا می شوند. خود اسپینینگ به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی به عنوان محتوای اسپم و نامناسب در نظر گرفته می شود.

بنابراین اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به درستی انجام دهید.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) را در جعبه ابزار رونویسی استخراج و کپی می کنید. سیستم این متون را کپی کرده و نتایج کپی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنم. متن اصلی از ابتدا بازنویسی شده و با سری قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید خروجی های متفاوت و بازنویسی شده زیادی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید که بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2-3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن خود کاملاً منحصر به فرد باشد. تحت هیچ شرایطی نمی توان تشخیص داد که از متن کپی شده است.

منظور از بند چیست؟

بازنویسی محتوا را پارافراسی نیز می گویند. با یک ابزار ترجمه آنلاین برای متن خود، می توانید به طور خودکار محتوای بازنویسی شده با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل متن تکراری را تشخیص می دهد؟

خیر حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشوند و اگر فقط متن را از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قابلیت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از منابع مختلف دریافت کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که توسط گوگل تشخیص داده نشود.

آیا متن کپی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به متون نوشته شده توسط ماشین. در برخی زمینه ها، به ویژه موارد بسیار تخصصی، جملات بازنویسی شده ممکن است خطاهای مفهومی جزئی را نشان دهند که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه کاری است. مناطقی که بسیار خاص هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل تغییری دارند ممکن است درصد بالایی از شباهت را تجربه کنند (یعنی خروجی کار مشابه متن اصلی باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها کاربردی است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد تطابق را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه و دکترا با این ابزار وجود دارد؟

هدف از انتشار این ابزار استفاده از آن در فضای وب و در زمینه سئو بوده است، اما با این وجود این ابزار می تواند توسط سایر کاربران برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد استفاده شود. از ایده ها تکراری به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم بازنویس محتوا نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران گرامی ارائه دهد و برای بازنویسی اسکریپت ها نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار تحلیل متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا