عمومی

در بر کدام پاشنه می‌چرخد

به کدام یک روی آورد؟

بهار سال 1996 یا همین بود. مجلس چهارم به پایان رسیده بود و انتخابات مجلس پنجم نیز برگزار شده بود. در هفته‌های آخر اقدام مجلس ، گزارش تحقیقات چهارم مجلس از جانبازان و بنیاد محرومین منتشر شد. این گزارش پس از طرح دعوی 123 میلیارد دلاری توسط روزنامه سلام است که در آن مدیریت بنیاد و بانک صادرات با عاملان تماس گرفته اند که نیاز به توضیحی دقیق دارد. ارزش تحقیقات این بود که از حدود 150 واقعه اساسی که به طور تصادفی انتخاب شدند ، گزارش کاملی درباره فساد منتشر کردند.

به گزارش شیمیشی ، عباس عبدی روزنامه اعتماد وی نوشت: “البته تعداد پرونده های مورد تحقیق بسیار زیاد بود و این 150 پرونده به عنوان نمونه انتخاب شد. این گزارش در روزهای آخر آن مجلس ارائه شده و بعداً به بایگانی ها منتقل شده است! اگر خبر دارید. او را با ما ببینید و از او اطلاعات کسب کنید این گزارش به گونه ای بود که من می خواستم متن خود را در چند شماره از روزنامه سلام بنویسم ، اما در پایان با مشورت با مدیر محترم ، من او را به عنوان یک شرط هشدار دادم. می بیند و من چاپ کردم. واستین نگران بود که حتی نقشه هایش را هم نیاورد ، اکنون ، مجلس دهم ، 24 سال پس از این حادثه ، گزارش مساوی از صنعت خودرو تهیه کرده و در روزهای آخر خود منتشر کرده است که سبک این گزارش تغییر رویه ها و سیاست ها است. شبیه به گزارش های قبلی و قبلی است و من می خواهم از بایگانی و عدم صحت تحقیق و تحقیق نظرسنجی و تحقیق داشته باشم البته این نیز به طور طبیعی بایگانی شده است !! وقتی گزارش تحقیق را می خوانیم در با اتومبیل خواندن ، کل ساختمان را می بینیم غلط است. مردم سپس اعتراض می کنند که چرا قیمت خودروها در ایران اینقدر بالا است و کیفیت پایین است و آنها در آنجا مسائل اداری را مطرح می کنند. اگر بهترین كشاورزی را كه مایل به تولید محصولات مفید با باغی از آب و آب كثیف بر روی خاک و شكر كیفیت است ، رها كنیم ، ناامید هستیم. حال اجازه دهید نگاهی به برخی از موضوعات این صنعت بیندازیم:
– فقدان و ضعف سیاست های کلان صنعتی
– درگیری بین صاحبان و مدیریت
– دخالت کل دولت در مدیریت ، در حالی که تنها 20٪ از آن را به اشتراک می گذارد.
– خودروها وارد مشاغل می شوند ، به گونه ای که Iranran-Xwerro تنها 107 قطعه از آن را دارد. فقط توجه داشته باشید که صدها نفر از اعضای هیئت مدیره این شرکتهای نوآور و شفاف مکان خوبی برای سوزاندن منابع و اجاره و اسکان افراد در قدرت هستند. ساختار شما در مشاغل بزرگترین منبع این فساد بوده است.
تغییرات شدید و مصنوعی در نرخ ارز و عدم ضمانت خطر خطر هزینه های فیلتر
– عدم وجود یک ساختار واقعی مالی برای تأمین نیاز شرکتها
– سانوزي
– مقدار گرافیکی
تضاد منافع در تصمیم گیری و تصمیم گیری که منشأ فساد و تضاد منافع است و …
حضور تعداد زیادی آژانس نظارتی ، قضایی و امنیتی در صنعت ، که اساس فساد جدید است ، حتی نمی تواند جزئیاتی را توضیح دهد که نمی توان در آن نوشت.
– نیروی انسانی ، که با ورود هر مقام دولتی افزایش می یابد. بنابراین توزیع دستمزدها به قیمت کالای بعدی به استاندارد جهانی رسیده است. این ابزار بدون تخصص یا به دلیل انتخابات و موارد دیگر به نمایندگی های خودرو تحمیل شد.
– مخارج هزینه های سیاسی از اجاره اتومبیل ، مانند زمان احمدی نژاد ، تأسیس کارخانه یا صادرات اتومبیل از سنگال و موریتانی که بازپرداخت نشده اند و ضرر بیش از 158 میلیون دلار به یک شرکت آسیب رسانده است.
– ایجاد و اجرای کارمندان دولت بدون تجربه و مدیریت محیط زیست و برنامه های شبانه!
– فروش اجباری از اعتماد در آخرین لحظه تا دلالان و افراد دارای نیازهای ویژه. از جمله موارد دیگر ، فروش اجباری قبل از سفارش با قیمت های زیر بازار است که باعث از بین رفتن 30،000 میلیارد دلار در صنعت خودرو شد.
– تصمیمات اجاره ای توسط برخی افراد با اتومبیل گرفته می شود ، اما در عمل سود به دیگران می رود. مثل اینکه به 70 درصد معلولین و جانبازان اجازه می دهیم خودروهایی را که توسط دیگران سرقت شده اند وارد کنند.
این بخشی از مشکلات صنعت است و تا زمانی که این مشکلات جدی ساختاری برطرف نشود ، تشکیل دادگاه هایی که با فساد مبارزه می کنند فراتر از دارو نخواهد بود. گزارش تحقیق همچنین به تعدادی از راه حل ها اشاره می کند ، اما هیچ راه حل جدی ارائه نشده است. بنابراین درهای صنعت خودرو همچنان پاشنه آینده را روشن می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا