علمی و پزشکی

آغاز فعالیت اولین مدرسه اوتیسم دخترانه در کشور

به گزارش روابط عمومی انجمن اوتیسم ایران، با آغاز سال تحصیلی جدید اولین مدرسه دخترانه این کشور در تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش شیمیشی، مدرسه اوتیسم «راد» واقع در خیابان تهران پیروزی، اولین مدرسه دخترانه کودکان اوتیسمی در سراسر ایران است که با همکاری سه جانبه آموزش و پرورش استثنایی، خیرین و انجمن اوتیسم ایران تأسیس شد.

روابط عمومی انجمن اوتیسم اعلام کرد که خیرین این مدرسه بهرام ملکی و صبا کارگزیران با دریافت هزینه های ساخت آن مدرسه گام مهمی برای آموزش دختران در مسیر اوتیسم برداشتند. انجمن اوتیسم ایران نیز با تهیه 40 بسته آموزشی متناسب با نیاز دختران اوتیسمی سعی کرده است تا در راستای حق تحصیل این دانش آموزان اقدام کند.

در آمارهای جهانی تعداد دختران اوتیستیک 1:4 نسبت به پسران است که باعث می شود بسیاری از مشکلات مهم دختران اوتیستیک به فراموشی سپرده شود.

روابط عمومی انجمن اوتیسم همچنین اعلام کرد که آموزشگاه اوتیسم «ترانم» (مجتمع) شهرستان ری نیز در خصوص آموزش کودکان اوتیستیک فعالیت خود را آغاز کرده و در بازدید خود 40 بسته آموزشی را به آنان ارائه کردند. جلسه ای با بچه ها و خانواده هایشان برگزار شد.آموزش با حضور تیم پشتیبانی انجمن برگزار شد. در این جلسه خدمات آموزشی و حمایتی کامل انجمن برای خانواده ها تشریح شد.

انجمن اوتیسم ایران با تهیه 80 بسته مطالعاتی برای دانش آموزان مبتلا به اوتیسم و ​​همچنین با برگزاری جلسه آموزشی برای خانواده ها تلاش کرده است تا اولین گام را برای فراهم آوردن محیط و فرصت های آموزشی مناسب بردارد. این بچه کند است

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا