استان ها

برپایی مراسم باشکوه تعزیه خوانی شهرستان پردیس و استقبال مردم در ظهر عاشورا/حضور مستمر مدافعان سلامت در هیات های عزاداری و شام غریبان شهرستان پردیس

به گزارش خبرگزاری شیمیشی از استان تهران؛ عزاداران شهرستان پردیس در روز عاشورا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و دماسنجی در مراسم هیئت های مذهبی این شهرستان و مراسم تعزیه خوانی گروه شهرستان پردیس که در حرم حضرت محمد ص در بومهن برگزار شد شرکت کردند.

گفتنی است ، حضور مستمر و نظارت شبانه روزی کارشناسان بهداشت و درمان پردیس در جمع مردم و مراسم دهه اول محرم برای اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و بازدید منظم از مسئولان شهرستان پردیس به عزاداری هیئت ها و گروه های ظهر عاشورا و شام غریبان حسینی انجام شده.

به گفته شیمیشی ، مسئولان شهرستان پردیس علاوه بر شرکت در مراسم نور الشهدا تپه پردیس ، مراسم عزاداری بومهن و بازدید از برنامه های عزاداری روستاهای این شهر با عزاداران حسینی در یکی از مراکز توانبخشی و اعتیاد تحت نظارت بهزیستی در آنها بومهن را ملاقات کردند.

در این بازدیدها ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی ، امام جمعه شهرستان پردیس ، رضایی ، فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین کریمی ، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی ، فرماندار ناحیه ، شهردار و اعضای شوراهای بومهن و پردیس حضور داشتند.

1 - کپی کنید

2 - کپی کردن

4

5 - کپی کنید

6 - کپی کردن

7 - کپی کردن

8

دکمه بازگشت به بالا