ورزشی

حضور دختران اوباما در تظاهرات سراسری نژادپرستی

اطلاعات:

به گزارش دیلی میل ، باراک اوباما ، رئیس جمهور سابق 59 ساله ایالات متحده گفت: دختران من ساشا 19 ساله و مالیا 22 ساله توجهی نکرده اند و مدتهاست درگیر این روند شده اند.

اوباما ادامه داد: آنها از درست و غلط و قدرت صدا و نیاز به مشارکت در چنین جوامعی آگاه هستند. من با نسلی هستم که می خواهد تغییر ایجاد کند و موقعیت یا شغلی پیدا کند که بر اساس ارزش ها و ایده آل های من باشد.

اوباما نگفت که دخترانش کجا در این اعتراضات شرکت کرده اند ، اما از آنجا که خانواده رئیس جمهور سابق در واشنگتن دی سی زندگی می کنند ، ممکن است مالیا و ساشا در این اعتراضات شرکت کنند.

اوباما همچنین گفت دخترانش مجبور شدند در تظاهرات سراسری جنبش “زندگی سیاه ماده” که منجر به کشته شدن جورج فلوید ، برونو تیلور و احمد آربری توسط پلیس سفید ایالات متحده شد ، شرکت کنند.

وی افزود: “من زیاد به آنها توصیه نمی كنم زیرا آنها به اندازه كافی از شرایط درست یا غلط آگاهی دارند. نیازی به اقناع ندارند. رویکرد آنها چنین بوده است ؛ مشكلی وجود دارد ، بنابراین ما باید آن را اصلاح كنیم و ما می توانیم آن را اصلاح کنیم. دختران من دیده نمی شوند یا چنین رویدادهایی را ترتیب می دهند. آنها نسلی هستند که می خواهند تغییری ایجاد کنند و رویکرد آنها این است که چگونه می توانم تأثیر مثبت بگذارم.

دکمه بازگشت به بالا