عمومی

آیین‌نامه‌ها باید به موقع تصویب شود

به گزارش شیمیشی ،

جعفر قادری ، عضو کمیسیون پشتیبانی تولید مجلس شورای اسلامی ، ضمن شرکت در برنامه “تیترامشب” ، گفت: “قانون حداکثر استفاده از ظرفیت تولید و عملکرد کشور و حمایت از کالای ایرانی” یکی از این چهار قانون است (قانون رفع موانع تولید). اجرای سیاستهای ماده 44 و قانون “توسعه مداوم محیط کسب و کار”) یک مسئله اساسی است که در سالهای اخیر در تولید مورد ارزیابی قرار گرفته است. بخش توسط مجلس شورای اسلامی.

وی با تأکید بر اینکه این قانون بدون مقررات قابل اجرا نیست ، افزود: این آیین نامه باید به موقع تصویب شود.

یکی از اعضای کمیسیون حمایت از تولید مجلس گفت که طرح حمایت از شرکت های دانش بنیان و مواردی که برای اولین بار انجام می شود فردا (سه شنبه) به کمیسیون مجلس ارائه می شود.

مهدی صادقی نیاراکی ، دستیار وزیر صمت گفت: “همزمان با تصویب و ابلاغ قانون” حداکثر رساندن ظرفیت تولید و ظرفیت عملیاتی کشور و حفظ کالاهای ایرانی “در سال 1998 ، پروژه” جنبش بازسازی داخلی “تعریف شد ، که از سال 1998 به دو روش اداره می شود.

وی افزود: از سال 1997 ، 2500 خط تعرفه ای در ثبت سفارش ممنوع شده است.

صادقی نیارکی گفت: کشور باید به سمت سرمایه گذاری حرکت کند ، واحدهای نبوی ایجاد کند و اقتصاد را تقویت کند و اجرای این امر مستلزم سرمایه گذاری است.

دستیار وزیر صمت با اشاره به اینکه قانون ساختمانی داخلی جرم شناسی را پیش بینی کرده است ، گفت: “ما از همه ظرفیت های خود برای ایجاد فرهنگ ساخت داخلی استفاده خواهیم کرد.”

قانون نباید منجمد شود

سید عبدالوهاب سهل آبادی ، رئیس اتاق بازرگانی ، معادن و تجارت ایران گفت که تأخیر در اجرای قانون و مصوبات دولت به تولیدکنندگان آسیب می رساند.

دکمه بازگشت به بالا