ترندهای کسب و کارعمومی

راهنمای کامل خرید عمده کفش چرم مردانه

کیفیت کفش چرم مردانه

از کفش هایی با چرم بسیار براق استفاده نکنید. این به این معنی است که از کفش هایی استفاده کنید که در لمس آنها مانند پلاستیک هستند. روی این نوع کفش های مردانه بعد از مدت کوتاهی چروک هایی ظاهر می شود که به هیچ عنوان از بین نمی رود و این باعث کهنه شدن کفش می شود. نکته دیگری که در خرید کفش های چرم مردانه باید به آن توجه کنید این است که وقتی کفش های چرم نو را بو می کنید، بوی مواد شیمیایی ندهند، در صورت بوییدن چرم طبیعی نیست و به زودی کیفیت خود را از دست می دهد. هنگام خرید کفش چرمی مردانه، اگر از اصل بودن چرم مطمئن نیستید، بهتر است سوالاتی را مطرح کنید.

برندهای معروف چرم مرغوب، برندهای فرانسوی و ایتالیایی هستند. آنچه باید در مورد چرم بدانید این است چرم در صورت استفاده نادرست پاره نمی شود. اگر از کفش چرمی خود به خوبی مراقبت می کنید و از واکس مخصوص استفاده می کنید می توانید سال ها از آن استفاده کنید و همیشه روی پای شما بدرخشد.

به فرم کفش های چرمی دقت کنید

کفش های چرمی مردانه در طرح های متنوعی عرضه می شوند. برخی پنجه های کوتاه و زاویه دار دارند، در حالی که برخی دیگر کمی بلندتر و نوک تیزتر هستند. البته ممکن است همه مدل های این مدل کفش با توجه به ظاهر افراد مختلف زیبایی خاصی داشته باشند، اما بهتر است از کفشی بین شکل مربع و نوک تیز استفاده شود، زیرا این مدل به راحتی با انواع مدل ها سازگار است.

پاشنه کفش چرمی مردانه

یکی از نکات مهمی که در خرید کفش چرمی باید به آن توجه کنید قسمت پاشنه کفش است. اگر خیلی کوتاه هستید پاشنه 4 سانتی متری مشکلی ندارد اما اگر قد معمولی دارید (173 سانتی متر به بالا) پاشنه کفش باید بین 1 تا حداکثر 3 سانتی متر باشد.

پاشنه کفش های چرمی مردانه علاوه بر انواع مدل ها، در اتاق ها نیز یافت می شود. برخی از این مدل های کفش دارای پاشنه های نسبتا بلند و برخی پاشنه های بسیار کوچکی دارند. در این میان بهترین نوع کفش مردانه پاشنه 2.5 سانتی متری یا کمتر است. این مدل پاشنه باعث می شود مردان متعادل و طبیعی به نظر برسند. معمولا آقایان برای انتخاب کفش های چرمی کژوال یا مدرن از مدل بدون پاشنه و تخت استفاده می کنند اما کفش های چرمی با پاشنه کوچک بیشتر برای استایل رسمی مناسب است.

کفش چرم مردانه

امروزه شرایط مختلفی برای کفش فراهم شده است. جلوی یک کفش استاندارد نباید خیلی بلند، مربع یا خیلی گرد باشد. بهترین نوع کفشی که فرسوده نمی شود و زیبایی خود را حفظ می کند، کفشی با پنجه گرد کوچک و پاشنه کوتاه است.

از کفش های چرمی با بند استفاده کنید

اگر شما از جمله مردانی هستید که بیشتر روز را در محیط های رسمی و اداری می گذرانید، بهترین انتخاب کفش می تواند کفش چرمی بند دار باشد. انواع کفش های آکسفورد و دربی چرم بند دار می تواند گزینه بسیار مناسبی برای هماهنگی با استایل رسمی مردانه باشد.

اگر از آن دسته مردانی هستید که لباس کارتان کت و شلوار است، کفش های چرمی بنددار انتخاب خوبی هستند، اما اگر لباس شما اسپرت تر و مدرن تر است، می توانید با کفش های چرمی راهبان نیز همراه باشید.

خرید کفش چرم مشکی

به طور کلی رنگ مشکی از رنگ قهوه ای تطبیق پذیرتر است و به راحتی با هر لباسی ترکیب می شود. بنابراین، اگر شما از آن دسته مردانی هستید که بیشتر لباس‌های رسمی یا غیر رسمی خود را به رنگ‌های آبی، خاکستری یا مشکی می‌پوشید، انتخاب کفش‌های چرمی مشکی برای مردان بهترین گزینه برای هماهنگی با لباس‌هایتان است. البته می توانید کفش چرم مشکی خود را با شلوار جین ست کنید.

اگر فقط می توانید یک جفت کفش چرمی تهیه کنید، پیشنهاد می کنم به جای قهوه ای، کفش چرم مشکی را انتخاب کنید.

در طول روز یک جفت کفش بخرید

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب کفش چرم مردانه، خرید کفش چرمی در زمان مناسب است. به عنوان مثال بهترین زمان برای خرید کفش چرم در طول روز است. کفش چرمی مردانه را صبح نخرید زیرا تورم پا در صبح بسیار زیاد است و کفش چرمی که انتخاب می کنید ممکن است یک یا دو سایز بزرگتر از اندازه واقعی پای شما باشد.

هنگام خرید کفش چرمی، چند دقیقه در فروشگاه قدم بزنید تا مطمئن شوید که سایز مناسب پای خود را انتخاب کرده اید.

هنگام خرید کفش چرمی جوراب مناسب بپوشید

اگر معمولاً جوراب ضخیم می پوشید، می توانید هنگام خرید کفش چرمی نیز از آن استفاده کنید، اما توصیه می کنیم از یک جفت جوراب مناسب (نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک) استفاده کنید زیرا ضخامت جوراب می تواند روی سایز تاثیر بگذارد. کفش هایت را بپوش.

هنگام خرید کفش چرم مردانه بهتر است جوراب های کمی ضخیم تر بپوشید و از جوراب های خیلی نازک خودداری کنید.

سایز مناسب برای کفش مردانه

با لباس ها و کفش های گشاد خداحافظی کنید. این نوع لباس چند سالی است که بسیار مد شده است، اما اگر می خواهید ظاهری همیشه ماندگار و قدیمی باشد، لباس هایی را انتخاب کنید که متناسب با سایز شما باشد و نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ. آنها را خیلی تنگ یا خیلی گشاد نپوشید، که هر دو به نوعی به پاهای شما آسیب می رسانند. به یاد داشته باشید که کفش های پهن در دراز مدت شکل پاهای شما را تغییر می دهند.

توصیه های خوب را اضافه کنید

همیشه از افرادی که در مشاغلی مانند خیاطی یا کفاشی کار می کنند کمک بگیرید و از آنها برای انتخاب بهترین نوع پوشش کمک بخواهید. اگر نکات مختلفی را در سایت های مختلف دنبال کنید، مانند نحوه پوشش، نحوه لباس پوشیدن و غیره.

خرید عمده کفش چرم مردانه

برای خرید عمده کفش چرم مردانه حتما نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را در نظر داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا