اقتصادی

عوارض صادرات پیاز ۱۰۰ درصد تعیین شد

مالیات صادرات پیاز 100 درصد تعیین شد

بر اساس اطلاعیه گمرک ایران، به منظور ایجاد تعادل در بازار و کنترل قیمت پیاز، مالیات صادراتی پیاز تا اطلاع ثانوی 100 درصد تعیین شده است.

به گزارش شیمیشی، در متن نامه مدیرکل آژانس صادرات آمده است:

با تصویب نامه شماره 53277 مورخ 23 آذر 1402 رئیس دفتر معاون اول و در خصوص نامه شماره 211851 مورخ 28 دی ماه 1402 سرپرست معاونت توسعه بازرگانی این وزارتخانه. . جهاد کشاورزی به عنوان نماینده قانونی نهاد ریاست جمهوری با هدف اطلاع رسانی در نظام و اساس قوانین دولت و در اجرای بند ششم تصمیمات جلسه مورخ 21 دی ماه 1402 مرکز ساماندهی بازار که «در به منظور ایجاد تعادل در بازار و کنترل قیمت پیاز، مالیات صادرات پیاز تا اطلاع ثانوی 100 درصد تعیین شده است.» وصول عوارض صادراتی که در بالا تعریف شده است، لذا لازم است با اتخاذ تمهیدات لازم، به اطلاع کلیه ادارات و امور اداری برسد. واحدهای گمرکی و نظارت بر اجرای آن به صورت منظم.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا