عمومی

چرا هاشمی، هاشمی ماند؟ – شیمیشی

هاشمی رفسنجانی به عنوان مادری که برای حفظ جان فرزندش در دادگاه از حق مادری صرف نظر کرده، در برابر حمله و تخریب و کشتار یک فرد مقاوم است، از حق مسلم خود در حفظ منافع خود دور شده است. مقاوم است. او در برابر رادیکالیسم و ​​افراط گرایی و دوری از باندها آرام است و جناحی چه زمانی که در زمان اعلام نتایج انتخابات مجلس ششم مجبور به استعفا از نمایندگی مجلس شد و چه زمانی که از صلاحیت انتخابات ریاست جمهوری خودداری کرد، ایستاد. خطبه های نماز جمعه را قطع کردند و او را بزرگوار سرخ رنگ خطاب کردند، اما هاشمی سعی کرد به عنوان هاشمی امین انقلاب باقی بماند و حتی دستگیری نزدیکانش مانع از بیان حقیقت نشد. هاشمی مصرانه تلاش کرد تا از مهم ترین و مهم ترین میراث امام خمینی (ره) پاسداری کند و اجازه ندهد «انقلاب به دست افراد نالایق و کثیف بیفتد». به هر حال.

هاشمی به دنبال توسعه همه جانبه کشور بود که پس از 8 سال جنگ تحمیلی، علاوه بر ویرانی های گسترده، همچنان از نبود قوانین توسعه و سایه اندیشه های چپ و پوپولیستی رنج می برد و مانع از هرگونه کار سازنده می شد. وی با رویکرد تاریخی و عمیق خود و رهبری توانست توسعه متوازن و همه جانبه و توسعه محسوس و مستمری را در کشور به ارمغان بیاورد و از موج تخریب و اتهامات و در سایه این ترور نترسید. شخصیت های رهبر معظم انقلاب با عنوان «کسی نمی تواند برای من هاشمی باشد».

آنچه هاشمی هاشمی را ساخته، میراثی است که در آن مردم سالاری دینی و حکومت جمهوری بر هر نوع گرایش جزمی و دگماتیک غلبه دارد و ایران را عضوی فعال، مؤثر و مفید در نظام جهانی و توسعه ایران و جهان می‌بیند. منطقه عامل وفاق منطقه بوده است تا از هرگونه فتنه و توطئه و اختلافات خارجی جلوگیری شود.

نام هاشمی رفسنجانی مانند نام بزرگان دیگر با تمام نقاط ضعف و قوت برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود چرا که اتفاقات امروز جایگاه افراد خوب و دوراندیشی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و … را نشان می دهد. سردار شهید حاجی قاسم سلیمانی، تحولات داخلی، منطقه ای و بین المللی تا چه اندازه می تواند مهم و موثر باشد.

دکمه بازگشت به بالا