استان ها

تجمع قزوینی‌ها در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

شیمیشی/قزوین مردم قزوین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش شیمیشی، عصر امروز رژیم صهیونیستی با شلیک ۶ موشک از منطقه جولان اشغالی ساختمان کنسولی مجاور سفارت ایران در سوریه را هدف قرار داد و باعث شهادت ۷ تن از اعضای نیروی قدس سپاه پاسداران شد.

در این راستا جمعی از مردم شهید پرور قزوین شامگاه ۱۳ فروردین، با تجمع در گلزار شهدای شهر قزوین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند.

مردم قزوین ضمن سردادن شعارهایی علیه استکبار و رژیم صهیونیستی و تأکید بر لزوم محکومیت شدید این حمله از سمت نهادهای بین‌المللی، دادن پاسخی قاطع به این اقدام تروریستی که حمله به خاک کشور محسوب می‌شود را خواستار شدند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: آرمان شهدا تحقق آرمان امام راحل است و آرمان امام عزیز این بود که مسأله فلسطین به مسأله اول دنیای اسلام تبدیل شود به همین دلیل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند تا دنیای اسلام در این روز در دفاع از فلسطین و قدس عزیز وحدت کلمه داشته باشد و امروز فلسطین نه تنها مسأله اول جهان اسلام بلکه مسأله اول تمام آزادیخواهان جهان است.

وی با اشاره به اینکه این تجمع برای خونخواهی شهدای عزیز است، بیان کرد: با رصد یک سال گذشته به‌خوبی نمایان است که اسرائیل هرگز چنین روزی را تصور نمی‌کرد و گمان می‌کرد که جنگ غزه را در نهایت در ۱۰ روز تمام خواهد کرد و با به میدان آوردن آمریکایی‌ها در نبرد زمینی، پیروز میدان خواهد بود. 

رفیعی گفت: اما امروز کشتی‌های آمریکایی با پرچم اسرائیل و محتوای آمریکایی اسرائیلی در دریای سرخ مورد هدف قرار می‌گیرد و بنادر و باریکه و آب‌های منتهی به اسرائیل، دیگر امنیت ندارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز شما ملت عزیز خیالتان راحت باشد و بدانید که تا وقتی ما برادران پاسدار شما زنده‌ایم و لباس مقدس سپاه بر تن ماست، هرگز به شما آسیبی نمی‌رسد و ما درست آنجایی که گمان نمی‌برند، به سراغشان می‌رویم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان بیان کرد: این حضور شما ۲ پیام مهم داشت یک پیام درخواست از خدای متعال که به این ملت شریف عزت دهد و رزمندگان را برای صیانت از دین خدا یاری رساند و دومین پیام به آمریکا و اسرائیل غاصب است که در روز حادثه در این کشور، هیچکس اسیر صندلی مسئولیت نیست و این اجتماعی که امشب در مزار شهدای قزوین با حضور مردم غیور و مسئولان ارشد استان شکل گرفت، نشان داد که روز حادثه با هم و در کنار هم هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا