استان ها

برف‌روبی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی / ۲۸ نفر از کولاک نجات یافتند

به گزارش شیمیشی آذربایجان غربیبارش برف برخی از شهرهای شمالی استان را فرا گرفت.

28 نفر که تحت تاثیر برف و باد قرار گرفته بودند نجات یافتند

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی اعلام کرد: از ساعت 21 روز یکشنبه 5 آذرماه تردد در محور چالدران به دلیل برف و طوفان با مشکل مواجه شد.

وی همچنین گفت: نیروهای امدادی ایستگاه های امداد و نجات کراچی بلاغ چالدران و مرگانلر شات بلافاصله به محل اعزام شدند و 7 خودروی سواری را که در چالدران به خویه و شات به چالدران گیر کرده بودند و 28 سرنشین که بر اثر برف و طوفان سرگردان شده بودند را نجات دادند. رایگان.

برف روبی بیش از 250 کیلومتر از محور مواصلاتی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ایرج دشتنیشان اعلام کرد: پس از بارندگی در شب و روز گذشته بیش از 250 کیلومتر از راه های استان توسط 40 نیروی راهداری برف روبی شد. ، ترافیک خوبی را در تمامی محورها شاهد بودیم. .

وی بارش برف در محورهای مواصلاتی ماکو، قره ضیاءالدین، شوط، آواکسیکس، چالدران، خویه و جاده به ایستگاه های مرزی رازی و سارو را مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه با توجه به بارش برف و تلاش راهداران راهداری وجود دارد. استان با بکارگیری 20 ماشین آلات، تجهیزات راهداری و حدود 90 تن شن و ماسه در 24 ساعت گذشته هیچ گونه مانعی در محورهای مواصلاتی گزارش نشده و هم اکنون جو در این محورها آرام است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

46

دکمه بازگشت به بالا