ترندهای کسب و کارعمومی

انتخاب صندل مجلسی زنانه با رعایت این ۲۰ نکته مهم و ضروری

رنگ در ست کردن اکسسوری

به رنگ تک‌تک آیتم‌­ها و لباس‌­ها در استایل خود توجه داشته باشید.

به طور کلی سعی کنید بیش از 3 تا 4 رنگ در استایل خود به کار نبرید چرا که شیکی را از استایل شما می­‌گیرد و لباس­‌هایتان شلوغ به نظر می‌­رسند.

هنگام ست کردن صندل مردانه هامتو  با دیگر آیتم‌­ها نیز این توصیه را به کار ببرید؛ اگر رنگ‌­های زیادی در استایل شما استفاده شده است، از اکسسوری با رنگ­‌های جدید استفاده نکنید.

برای مثال رنگ کفش­تان را هم رنگ یکی از آیتم یا طرح­‌های روی دیگر لباس­‌هایتان انتخاب کنید.

ست کردن اکسسوری با لباس­‌های ساده و با رنگ‌­های خنثی بسیار آسان است و تقریباً از هر مدل اکسسوری می­‌توانید استفاده کنید.

به جزئیات نیز دقت کنید، برای مثال اگر در لباس شما جزئیات کوچک مانند دکمه­‌های طلایی رنگ وجود دارد استفاده از اکسسوری­‌های طلایی همچون گردنبند و یا دستبند طلایی استایل شما را تکمیل می‌­کند.

استفاده بیش از حد اکسسوری ممنوع!

گاهی برخی افراد تمام اصول ست کردن اکسسوری را رعایت می­‌کنند و از اکسسوری­‌های کاملاً هماهنگ با لباس­‌هایشان استفاده می‌­کنند ولی با افزودن بیش از اندازه اکسسوری، باعث از بین بردن جذابیت استایل­شان می‌­شوند.

به خصوص اگر لباس‌­های شما شلوغ به نظر می­‌رسد و از رنگ‌­های زیادی در آن استفاده شده است بهتر است از کمترین میزان اکسسوری و ساده‌­ترین آن­‌ها استفاده کنید.

، فرانسوی نیز بر این موضوع تأکید می­‌کند: “حتماً قبل از خروج از خانه، جلوی آینه بایستید و یک نگاه به خودتان بیندازید و یک اکسسوری را کم کنید.” برای مثال اگر گوشواره‌­های شما بزرگ است و توجه زیادی را به خود جلب می­‌کند، گردنبند خود را حذف کنید. همچنین اگر از گرنبند بزرگ استفاده می­‌کنید، لازم نیست از گوشواره استفاده کنید.

اکسسوری باید با شما متناسب باشد

حتماً می­‌دانید که هر استایلی اکسسوری­‌های خاص خود را دارد و رعایت نکردن این نکته تعادل استایل شما را به هم می­زند و گاهی ممکن است سبک استایل را به کلی تغییر دهد. انواع استایل‌­های متفاوتی وجود دارد که باید ببینید استایل شما در کدام دسته قرار می‌­گیرد سپس اکسسوری­‌های مناسب آن را انتخاب کنید.

ست کردن اکسسوری در و مناسب محل کار

اکسسوری­‌های مناسب محل کار شامل کیف دوشی، ساعت کلاسیک و کفش­‌های پاشنه متوسط است.

سعی کنید از جواهرات ساده و در عین حال شیک استفاده کنید. برای خانم‌­ها دستبند­های ظریف با طرح‌­های ساده و گوشواره‌­های ظریف برای استایل کلاسیک مناسب هستند. آقایون باید از کمترین میزان اکسسوری استفاده کنند و اکسسوری­‌هایی که باعث ایجاد جلب توجه می‌­شوند را کنار بگذارند؛ کمربند ساده و کروات با طرح و رنگ ساده در استایل مردان می‌­تواند به کار رود.

در مراسم‌­های مجلسی برای ست کردن اکسسوری، بسته به مدل و رنگ لباس­تان می­‌توانید از انواع جواهرات شیک استفاده کنید؛ اگر لباس­تان ساده با یقه باز است، گرنبند بزرگ برای تکمیل استایل­تان گزینه مناسبی است. همچنین می­‌توانید از گوشواره­‌های نگین‌­دار یا مرواریدی، و کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

 ست کردن اکسسوری در استایل غیر رسمی

برای استایل­‌های غیر رسمی و ، ست کردن اکسسوری کمی آسان‌­تر است، فقط جواهرات پر زرق و برق و مجلسی را کنار بگذارید.

البته استایل­‌های غیر رسمی نیز استایل­‌های زیرشاخه دیگری دارند که شناخت نوع استایل­تان و ست کردن اکسسوری­‌های متناسب و هماهنگ کردن با دیگر لباس‌­هایتان، به حفظ تعادل و جذابیت بیشتر عناصر استایل شما کمک می‌­کند

این روزها تنوع زیادی درمدل‌های کفش و لباس بچه وجود دارد. انواع مختلف کفش بچه از پاپوش نوزادی گرفته تا کالج، کتانی و بوت و نیم‌بوت و کفش ورزشی و کفش رسمی طراحی و تولید می‌شود.

همینطور این روزها انواع لباس کودک از انواع سویشرت و هودی و پالتوی زمستانه تا ست تیشرت و شلوارک و لباس ساحلی، لباس رسمی مثل کت و شلوار و پیراهن‌های چین‌چین دخترانه، توسط برندهای معتبر ایرانی و خارجی، با رنگ‌های جذاب و فانتزی مناسب کودکان طراحی و تولید می‌شوند.

خرید کفش و لباس بچه در عین اینکه کار شیرین و جذابی است؛ اما در عین حال کار سخت و وقت‌گیری هم هست. بچه‌ها پوست حساس‌تری نسبت به بزرگسالان دارند و لباس نرم و راحت را دوست دارند. البته چون کودکان در سن رشد هستند، والدین باید دقت کنند کفش و لباسی برای آن‌ها بخرند که استاندارد‌های بهداشتی را رعایت کرده باشد. این نکته بسیار مهم و ضروری است.

خرید اینترنتی و آنلاین کفش و لباس بچه از سایت معتبر راه خوبی است. برای اینکه در زمان کوتاه‌تری نسبت به خرید حضوری، با انواع جنس و مدل‌های تولیدی‌ها و برندهای مختلف ایرانی و خارجی آشنا شوید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. به‌جای قدم زدن و دیدن محدود کفش و لباس بچه در چند بوتیک با صرف زمان زیاد، خرید آنلاین می‌تواند انتخاب مناسب‌ترب با صرف هزینه و انرژی کمتر را برای شما به ارمغان بیاورد.

از سوی دیگر سایز کفش و لباس بچه‌ها معمولا زود تغییر می‌کند و باید هر چند ماه یکبار کفش و لباس جدید را جایگزین خرید قبلی کنید که بدیهی است، این امر بسیار از لحاظ مالی و زمانی هزینه‌بر است. راه حل چیست؟ با فروش کفش و لباس کوچک‌ بچه هم از تلنبار شدن وسایل کودک در فضای کم جلوگیری می‌کنید و هم می‌توانید بخشی از هزینه خریدهای جدید را از این راه تامین کنید.

پوشاک یکی از کالاهایی است که تولید آن هم هزینه بالایی دارد و هم آسیب زیادی به طبیعت و منابع طبیعی وارد می کند. با نگهداری خوب از انواع پوشاک مخصوصا کودکان می‌توان با فروش آن ها در سایت دیوار به عنوان لباس دست دوم، هم هزینه از دست رفته را تا حدودی برگرداند و هم اینکه مانع از بین رفتن لباس‌های سالم شد و آنها را در چرخه استفاده نگاه داشت.

خرید و فروش لباس کودک در سایت دیوار

حتما می‌دانید که خرید کفش و لباس‌های دست دوم راهی است برای کمک به محیط زیست و پس‌انداز هزینه لباس و صرف کردن آن برای خریدها و تفریحات دیگر مورد نیاز کودک.

در بخش کفش و لباس کودک در دیوار، امکان فروش بدون واسطه پوشاک کودک و کفش و لباس بچه دست‌دوم برای شما فراهم شده است. همچنین در بخش فروشگاه کفش و لباس بچه دیوار می‌توانید با صرف زمان کمتر، انواع لباس و کفش بچه را اعم از زمستانه یا بهاره و تابستانه را در هر زمانی از شبانه‌روز انتخاب کنید.

با خرید از سایت دیوار می‌توانید بدون واسطه در بین هزاران آگهی خرید و فروش لباس و کفش بچه در سراسر کشور، خرید متناسب با بودجه مورد نظرتان را انجام دهید

منبع : بانی کمپ

دکمه بازگشت به بالا