ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک جراحی پلک

جراحی بلفاروپلاستی در تهران چیست و چگونه انجام می‌شود؟ یکی از انواع جراحی‌های زیبایی، عمل زیبایی پلک است که در آن افتادگی و شل شدگی پشت چشم و یا حتی زیر چشم به صورت کامل رفع می‌گردد. ایجاد چین و چروک و یا خطوطی در اطراف چشم می‌تواند باعث بی حالی چهره و بالاتر دیده شدن سن فرد گردد. از این رو بسیاری از افراد به دنبال روشی مطمئن و ایمن برای رفع این مسئله هستند.

ما در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر توضیح کامل در موردبه معرفی لیستی از بهترین جراحان زیبایی پلک در تهران بپردازیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن پزشک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی در تهران کیست؟

رسیدن به نتیجه ایده آل و رضایت بخش از نتیجه جراحی  مستلزم مراجعه به بهترین جراح زیبایی پلک در تهران است. از این رو برای اینکه بتوانید دکتر خوب برای انجام این جراحی را پیدا کنید باید ویژگی‌های بهترین دکتر بلفاروپلاستی در تهران را بشناسید. در ادامه به توضیح کامل در مورد خصوصیات بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی در تهران پرداخته شده است:

  • پزشک خوب کشی است که دارای تخصص و مدرک لازم باشد.
  • از تجربه و سابقه کافی در زمینه بلفاروپلاستی برخوردار باشد.
  • رضایت مراجعین قبلی خود را به دست آورده باشد.
  • از تکنیک‌های و تجهیزات پیشرفته استفاده کند.
  • سلامت بیمار را در اولویت کار خود قرار بدهد.
  • دارای پرسنل با اخلاق و حرفه‌ای باشد.

به طور قطع پیدا کردن یک پزشک با چنین ویژگی‌هایی کاری سخت و زمان بر است و ممکن است هزینه بالایی نیز دربرداشته باشد. از این رو ما برای راحتی شما و صرف زمان کمتر در انتخاب پزشک متخصص به معرفی لیستی از بهترین دکترهای جراح زیبایی پلک در تهران پرداخته‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید:

دکتر راضیه جعفری جراح بلفاروپلاستی در تهران

دکتر راضیه جعفری فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران هستند.

مشاوره و ویزیت قبل ازجراحی:
هر بیمار باید قبل از عمل، ویزیت شده و توضیحات لازم ارائه و به سوالات بیمار پاسخ داده شود. بیمارانی که اطلاعات کافی دریافت کرده‌اند با آمادگی بیشتر عمل می‌کنند و دوران نقاهت را با آرامش بهتری طی می‌کنند. تمامی مراحل جراحی شامل مشاوره قبل از عمل و انالیز، عمل جراحی و ویزیت‌ها، مراقبت‌های بعد از عمل، آموزش‌ها و پیگیری‌ها مشخصا توسط خود ایشان انجام شده که طبعا این مسئله تاثیر بسیار مثبتی بر درصد رضایت مندی بالای اعمال جراحی ایشان داشته‌ است.

خدمات جراحی:
* ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم
* لیپوماتیک و پیکرتراشی
* لیفت سینه و ماموپلاستی
* پروتز سینه
* لیفت بازو و ران
* لیفت صورت و گردن
* لیفت ابرو و پیشانی آندوسکوپیک
* بلفاروپلاستی و افتادگی پلک
* تزریق چربی صورت
* تزریق چربی و فرمدهی باسن
* تزریق ژل،بوتاکس و زاویه سازی صورت

در ادامه می‌توانید نمونه بلفاروپلاستی دکتر جعفری در تهران را مشاهده کنید:

جهت دریافت نوبت مشاوره و تماس با دکتر راضیه جعفری روی دکمه زیر کلیک کنید:

دکتر آرش نجف بیگی جراح بلفاروپلاستی در تهران

دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در شهر تهران هستند.

ایشان دوره پزشکی عمومی و تخصص خود را در دانشگاه تهران و بیمارستان شهدای تجریش و مقطع فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی خود را در بیمارستان حضرت فاطمه دانشگاه تهران گذرانده‌اند. دکتر نجف بیگی در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه، انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی و عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا هستند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از نمونه کارهای عمل پلک دکتر نجف بیگی را ببینید:

دکتر بابک باب شریف جراح پلک در تهران

دکتر باب شریف جراح و فوق تخصص چشم در شهر تهران هستند.

در ادامه تعدادی نمونه کار دکتر باب شریف را مشاهده کنید:

دکتر محمد طاهر رجبی جراح بلفاروپلاستی در تهران

ایشان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز هستند. دکتر رجبی علاوه بر جراحی‌های درمانی چشم، جراحی‌های زیبایی پلک، افتادگی پلک، لیفت و جوانسازی صورت، گود افتادگی چشم و غیره را نیز انجام می‌دهند. هزینه جراحی پلک دکتر رجبی با توجه به شرایط هر فرد و پلک مورد نیاز برای جراحی متفاوت است که پس از معاینه به طور دقیق مشخص می‌شود.

در ادامه تعدادی از جراحی‌های زیبایی پلک دکتر رجبی را ببینید:

دکتر محمد جعفری متخصص جراحی زیبایی در تهران هستند. در ادامه تعدادی از نمونه کارهای این دکتر را می توانید ببینید:

دکتر محسن بهمنی کشکولی جراح پلک در تهران

پروفسور بهمنی کشکولی فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم از انگلستان هستند.

ایشان عضو کمیته برگزار کننده کنگره جهانی چشم پزشکی WOC،
عضو کمیته علمی کنگره‌های چشم پزشکی و پلاستیک چشم خاور میانه و آفریقا و عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی چشم اروپا ESOPRS هستند. دکتر بهمنی کشکولی علاوه بر جراحی‌های درمانی چشم، سایر جراحی‌های زیبایی چشم از جمله بلفاروپلاستی، افتادگی پلک و پف چشم را نیز انجام می‌دهند.

در ادامه تعدادی از عکس‌های بلفاروپلاستی پروفسور محسن کشکولی را ببینید:

دکتر سلطان حسین سالور جراح پلک

دکتر حسین سالور متخصص چشم و جراح در شهر تهران هستند.

از خدمات گسترده دکتر سالور جراح پلک در زمینه جراحی‌های درمانی و زیبایی چشم می‌توان به جراحی اندوسکوپی مجرای اشکی، جراحی کاتاراکت، پیوند قرنیه، قوز قرنیه، جراحی بلفاروپلاستی، ترمیمی پلک و چشم و غیره اشاره کرد.

در ادامه چند نمونه کار قبل و بعد بلفاروپلاستی دکتر سالور را ببینید:

 

جراحی بلفاروپلاستی در تهران چگونه انجام می‌ شود؟

عمل زیبایی پلک در تهران به عنوان یک جراحی کم تهاجمی و سرپایی شناخته می‌شود که به منظور برداشتن چربی و پوست اضافه در ناحیه تحتانی یا فوقانی پلک و یا هر دو صورت می‌گیرد. در این روش به حذف چین و چروک‌ها و خطوط ایجاد شده در زیر چشم نیز پرداخته می‌شود که به جوانسازی و شادابی چهره کمک بسیاری می‌کند.

جراحی بلفاروپلاستی در تهران با توجه به شرایط بیمار می‌تواند هم با کمک بیهوشی عمومی و هم با بی حسی موضعی انجام گیرد. پس از آماده سازی بیمار برای انجام عمل، جراح برش‌های کوچکی را در نواحی مورد نظر ایجاد می‌کند و سپس به برداشتن بافت و چربی اضافه می‌پردازد. پس از اتمام جراحی و اعمال تمامی تغییرات لازم، محل برش‌ها با بخیه‌های بسیار ظریفی بسته می‌شوند و بیمار برای مراقبت‌های بیشتر به اتاق ریکاوری منتقل می‌گردد.

مراحل انجام بلفاروپلاستی و انتخاب بهترین دکتر جراح پلک در تهران

در ابتدا برای اینکه بتواندی نتیجه ایده آلی از جراحی خود به دست آورید بایستی به بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران مراجعه نمایید. سپس با توجه به شرایط و نیاز بیمار عمل بلفاروپلاستی می‌تواند هم برای پلک بالا و هم برای پلک پایین صورت گیرد. عمل پلک بالا و پایین به صورت زیر انجام می‌گیرد:

مراحل جراحی پلک فوقانی

انجام جراحی پلک بالا می‌تواند به صورت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام گیرد. پس از آماده سازی بیمار برای انجام این عمل، جراح برش‌هایی را در بالای پلک بیمار و در ناحیه چین خورده پلک ایجاد می‌کند. سپس تمامی بافت و چربی‌های اضافه خارج شده و پس از اعمال تغییرات لازم، برش‌های ایجاد شده با بخیه‌های ظریفی بسته می‌شوند.

مراحل جراحی پلک تحتانی

برای انجام جراحی پلک پایین نیز همانند پلک فوقانی می‌تواند با کمک بیهوشی عمومی و یا با بی حسی موضعی صورت گیرد. این برش‌ها دقیقا در زیر خط مژه و یا داخل پلک و به صورتی که قابل مشاهده نباشد ایجاد می‌شوند. سپس چربی‌ها و بافت اضافه برداشته شده و چین و چرک‌ها و خطوط ایجاد شده نیز رفع می‌گردند.

مقاله پیشنهادی:

انواع جراحی بلفاروپلاستی در تهران

انجام جراحی بلفاروپلاستی در تهران می‌تواند در انواع مختلفی باشد که با توجه به نیاز و شرایط بیمار و همچنین نظر بهترین جراح پلک در تهران نوع مناسب ان برای فرد انتخاب می‌شود. در ادامه به توضیح این موارد پرداخته شده است:

بلفاروپلاستی پلک بالا در تهران

بلفاروپلاستی پلک بالا با هدف ایجاد تناسب بین چشم‌ها و ابروها انجام می‌شود. در واقع در این نوع از جراحی، پوست اضافه و شل شده بالای پلک کاملا برداشته شده و باعث می‌شود تا محدودیت دید نیز رفع گردد. در واقع انجام این جراحی برای افرادی که به دلیل ژنتیکی و یا به دلیل بالا رفتن سن دچار این عارضه شده‌اند می‌تواند بسیار رضایت بخش باشد.

بلفاروپلاستی پلک پایین در تهران

انجام این جراحی برای افرادی توصیه می‌شود که به دلایل مختلفی دچار چین و چروک و یا بافت‌های چربی در زیر پلک پایین خود هستند. پزشک با ایجاد برش‌های بسیار کوچک سعی در تخلیه بافت اضافه و از بین بردن شل شدگی این نواحی می‌کند.

جراحی پلک با لیزر در تهران

جراحی پلک بالا معمولا با کمک بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام می‌گیرد به گونه‌ای که خونریزی و برش کمتری نسبت به حالت عمل جراحی دارد. در واقع برای ایجاد برش‌ها در این روش به جای استفاده از تیغ جراحی از امواج رادیویی کمک گرفته می‌شود، از این رو می‌تواند به عنوان یک عمل کمتر تهاجمی شناخته شود. جراحی بلفاروپلاستی با لیزر هم برای پلک بالا و هم برای پلک پایین قابل استفاده می‌باشد.

لیفت پلک با نخ

یکی دیگر از روش‌های از بین بردن چین و چروک و شل شدگی پوست پلک بالا و پایین استفاده از تکنیک لیفت پلک با نخ است. پزشک از نخ‌های قابل جذب برای کشیدن پوست و بافت زیرین استفاده می‌کند تا تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نماید. تاثیر این عمل تا زمانی که نخ‌ها به طور کامل جذب پوست شوند باقی خواهد ماند.

توجه داشته باشید که پزشکان روش لیفت پلک با نخ را برای از بین بردن افتادگی و شل شدگی پلک بالا و یا پایین توصیه نمی‌کنند چرا که می‌تواند عوارض بسیاری به همراه داشته باشد.

کاندیدای مناسب عمل افتادگی پلک (بلفاروپلاستی) در تهران

افرادی که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند به عنوان گزینه مناسبی برای انجام جراحی بلفاروپلاستی در تهران محسوب گردند:

  • افرادی که به دلیل بالا رفتن سن دچار شل شدگی و یا افتادگی پوست پلک خود شده‌اند.
  • کسانی که به صورت ژنتیکی دارای بافت و پوست اضافه در ناحیه پشت چشم خود هستند.
  • افرادی که دارای چین و چروک و یا بافت چربی اضافه در ناحیه زیر پلک خود هستند.
  • افرادی که توقعات و خواسته‌های منطقی و واقع بینانه از نتیجه جراحی دارند.
  • کسانی که از لحاظ روحی و جسمی در سلامت کامل هستند.

افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند و یا از داروهای خاصی استفاده می‌کنند بایستی قبل از اقدام به انجام این جراحی با پزشک خود در خصوص این مسئله مشورت نمایند.

بلفاروپلاستی در تهران برای چه افرادی مناسب نیست؟

افرادی که دارای بیماری‌های خاص مانند هپاتیت، ایدز، دیابت و یا فشار خون هستند حتما بایستی برای انجام این جراحی با پزشک خود مشورت نمایند تا در صورت نیاز اقدامات لازم قبل از عمل انجام شود. همچنین کسانی که دچار مشکلات انعقاد خون و یا ضعف سیستم ایمنی بدن هستند گزینه مناسبی برای انجام جراحی بلفاروپلاستی در تهران محسوب نمی‌شوند.

مزایای جراحی پلک در تهران

از آنجایی که جراحی پلک در تهران دارای مزایای بسیاری می‌باشد به همین دلیل از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. برخی از مزیت‌های جراحی بلفاروپلاستی به شرح زیر هستند:

  • رفع افتادگی و شل شدگی پوست پلک
  • از بین رفتن چین و چروک‌های پایین پلک
  • کم تهاجمی و کم خطر بودن جراحی
  • ایجاد تناسب بین ابروها و چشم‌ها
  • رفع محدودیت بینایی چشم
  • جوانسازی و شادابی چهره
  • عمل جراحی راحت و کوتاه
  • پایین‌تز نشان دادن سن
  • طول دوره نقاهت کوتاه

برای اینکه بتوانید به نتیجه ایده آل و مطلوبی از عمل جراحی خود دست یابید بایستی به پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه مراجعه نمایید تا با سابقه‌ای که به دست آورده بهترین نتیجه را برای شما فراهم آورد.

تعداد جلسات جراحی پلک در تهران

جراحی بلفاروپلاستی در تهران پس از انجام جلسات مشاوره با پزشک متخصص جراحی پلک در بیمارستان و یا کلینیک مورد نظر و در طی تنها یک جلسه انجام می‌گیرد. عمل بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که با ایجاد برش‌های محدود و کوچکی در ناحیه مورد نظر به برداشتن بافت و چربی‌های اضافه در این ناحیه می‌پردازد. با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است و در جلسه مشاوره پس از معاینه به طور دقیق مشخص می‌شود.

مراقبت‌های بعد از بلفاروپلاستی (عمل جراحی پلک) در تهران

مراقبت‌های بعد از عمل می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی نتیجه جراحی پلک و بهبودی سریع‌تر آن داشته باشد. از این رو در ادامه مطلب به توضیح کامل در خصوص نکات مهم بعد از جراحی بلفاروپلاستی پرداخته شده است:

  • به مدت حداقل یک هفته بعد از جراحی بلفاروپلاستی از انجام فعالیت سنگین و ورزش خودداری کنید.
  • برای کاهش سریع‌تر تورم و التهاب می‌توانید از کمپرس سرد بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید.
  • بعد از یک هفته برای کشیدن بخیه ها (در صورت استفاده از بخیه غیرجذبی)  به پزشک مراجعه کنید.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را به موقع استفاده نمایید تا از بروز درد و عفونت جلوگیری گردد.
  • در هنگام استراحت کردن و یا خوابیدن از چند بالشت استفاده کنید و سر خود را بالاتر از بدن قرار بدهید.
  • در هنگام خارج شدن از منزل حتما از عینک افتابی استفاده کنید تا از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری گردد.

ایا بلفاروپلاستی بدون جراحی در تهران امکان دارد؟

عمل بلفاروپلاستی در تهران بدون جراحی با کمک دستگاه پلاسما جت و یا پلکسر انجام می‌گیرد. انجام بلفاروپلاستی بدون جراحی و با پلکسر با کمک بی حسی انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی ندارد. معمولا در طی یک جلسه و با ایجاد حرارت بر روی ناحیه مورد نظر باعث سفت شدن و کشیده شدن پوست پلک می‌گردد.

توجه داشته باشید که پزشکان انجام این جراحی را برای بیماران خود توصیه نمی‌کنند چرا که می‌تواند عوارض جبران ناپذیر بسیاری به دنبال داشته باشد.

جای بخیه و اسکار بعد بلفاروپلاستی چگونه برطرف می‌شود؟

به دلیل ایجاد برش‌های محدود در جراحی بلفاروپلاستی در تهران و همچنین پوست نازک این ناحیه معمولا جای زخم و بخیه‌ها بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی کاملا از بین می‌روند. علاوه بر این در صورت استفاده از پمادهای تجویز شده توسط پزشک می‌توان روند بهبودی جای بخیه و اسکار را تسریع بخشید.

عوارض جراحی بلفاروپلاستی در تهران

عمل زیبایی پلک در تهران نیز مانند سایر جراحی‌های زیبایی دارای عوارض کوتاه مدت و یا بلند مدتی است که می‌تواند به شرح زیر باشد:

  • قرمزی چشم‌ها
  • بی حسی در چشم‌ها
  • ورم و التهاب اطراف چشم
  • سختی در بستن چشم‌ها
  • تازی دید بعد از عمل جراحی
  • گود شدن چشم بعد از بلفاروپلاستی

بروز این عوارض بعد از جراحی بلفاروپلاستی در تهران کاملا طبیعی بوده و با گذش مدت زمان کوتاهی علائم ناشی از آن از بین خواهد رفت. همچنین زمانی که به بهترین دکتر برای عمل بلفاروپلاستی در تهران مراجعه کنید می‌توانید احتمال بروز عوارض بعد از عمل را نیز کاهش بدهید.

چگونه بهترین بهترین کلینیک بلفاروپلاستی در تهران را پیدا کنیم؟

انتخاب بهترین بهترین دکتر بلفاروپلاستی تهران برای عمل جراحی زیبایی پلک بسیار اهمیت دارد بنابراین بهتر است در گام اول برای انتخاب دکتر وقت کافی بگذارید. برای راحتی شما در این مقاله لیست بهترین جراح بلفاروپلاستی تهران همراه نمونه کار قبل و بعد آنها آورده شده است.

منابع: ،

چشم‌ها یکی از حساس‌ترین عضوهای بدن هستند و هرگونه تغییرات در آن‌ها نیاز به مهارت و تبحر بالای پزشک دارد، به همین علت بایستی برای انجام جراحی پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان به بهترین پزشکان در این زمینه مراجعه کنید. در زمان پیدا کردن بهترین جراح پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را برای اینکار انتخاب نمایید.

از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر توضیح بیشتر در خصوص ، به معرفی بهترین جراحان بلفاروپلاستی در اصفهان بپردازیم و در خصوص هزینه این عمل بیشتر توضیح بدهیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

برای دریافت اطلاعات بیشتر از جراحی پلک در اصفهان با مشاورین ما در پزشک ۲۴ در ارتباط باشید:

بلفاروپلاستی (جراحی پلک) در اصفهان چیست؟

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان یکی از انواع جراحی‌های زیبایی صورت است که به منظور درمان برآمدگی روی پلک واز بین بردن چین و چروک اطراف چشم استفاده می‌شود. با کمک این نوع عمل فرد می‌تواند به چهره‌ای جوان‌تر و زیباتر دست پیدا کند و یکی از عوامل ظاهری افزایش سن خود را از بین ببرد.

عمل بلفاروپلاستی می‌تواند به دو صورت زیر انجام گیرد:

جراحی پلک بالا (پلک فوقانی)

بلفاروپلاستی پلک بالا و یا عمل افتادگی پلک می‌تواند با هدف جوانسازی پوست و چهره شما انجام گیرد، همچنین این جراحی می‌تواند محدودیت دید ایجاد شده توسط پوست و چربی‌های اضافه در بالای چشم را برطرف کند.

جراحی پلک پایین (پلک تحتانی)

در این نوع از جراحی، چربی‌ها و ناهمواری‌های پوست پایین چشم را برمی‌دارند که می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی جوان‌تر شدن پوست و چهره فرد داشته باشد. این عمل می‌تواند هم برای افراد جوان و هم افراد مسنی که با بالا رفتن سن دچار چین و چروک‌هایی در اطراف چشم خود شده‌اند انجام شود.

بهترین جراح بلفاروپلاستی در اصفهان (پزشکان فوق تخصص)

از آنجایی که چشم یک عضو خیلی حساس از بدن انسان محسوب می‌شود، در نتیجه انتخاب یک جراح متبحر و باتجربه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بهترین جراح پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان پزشکانی هستند که با توجه به شرایط بیمار بتوانند بهترین نتیجه از جراحی را به دست آورند.

یک جراح خوب پلک باید دارای معیارهایی باشد که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • دارای تخصص و مدرک لازم در زمینه جراحی زیبایی باشد.
  • از تجربه و سابقه کافی در این زمینه برخوردار باشد.
  • بهترین عملکرد را در زمان جراحی داشته باشد.
  • از اخلاق حرفه‌ای و دلسوزانه برخوردار باشد.
  • از متدها و تجهیزات پیشرفته استفاده کند.
  • مراجعین قبلی رضایت داشته باشند.
  • از تکنولوژی روز دنیا مطلع باشد.
  • با حوصله و صبور باشد.

پیدا کردن یک پزشک خوب با چنین ویژگی‌هایی مستلزم پرداخت هزینه و زمان بسیار است، از این رو ما برای راحتی شما لیستی از بهترین جراحان بلفاروپلاستی در اصفهان را همراه با چند نمونه کار از این پزشکان آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید:

جراحی پلک در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی سینایار

در کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی سینایار اصفهان جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی) با برداشتن پوست، چربی اضافی و پف پلک‌ها و همچنین با هدف بهبود میدان دید و جوان‌سازی چهره متقاضیان با بهترین تجهیزات و امکانات توسط متخصصین پوست و موی باتجربه انجام می‌گیرد.

در کلینیک سینایار اصفهان خدمات زییایی دیگر از جمله موارد زیر ارائه می‌شود:

  • لیزر موهای زائد
  • هایفوتراپی
  • لیفت صورت
  • لیفت پیشانی و ابرو
  • میکرونیدلینگ
  • جراحی زیبایی چانه
  • جراحی غبغب
  • بوتاکس
  • لیفت لب (سانترال لب)

در ادامه نمونه جراحی زیبایی پلک و فیلم بلفاروپلاستی در کلینیک سینایار اصفهان را مشاهده می‌کنید:

جهت دریافت نوبت با کلینیک تخصصی پوست و مو زیبایی سینایار روی لینک زیر کلیک کنید:

دکتر کامران بابایی جراح بلفاروپلاستی در اصفهان

دکتر کامران بابایی فوق تخصص جراحی زیبایی و متخصص جراحی عمومی در اصفهان هستند. ایشان در سال ۱۳۵۵ و در شهر اصفهان متولد شدند. دکتر بابایی در سال ۱۳۸۶ موفق به دریافت تخصص جراحی عمومی خود شدند و سپس در سال ۱۳۹۱ مدرک فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک خود را از دانشگاه اصفهان دریافت نمودند. ایشان استادیار دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز می‌باشند.

از جمله فعالیت‌های دکتر کامران بابایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی بلفاروپلاستی
  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی اتوپلاستی
  • جراحی پیکرتراشی
  • جراحی لیپوماتیک
  • و …

در ادامه می‌توانید چند نمونه جراحی زیبایی پلک دکتر کامران بابایی در اصفهان را مشاهده نمایید:

برای دریافت ویزیت اولیه با بهترین جراحان بلفاروپلاستی در اصفهان با مشاورین ما در پزشک ۲۴ در ارتباط باشید:

دکتر علیرضا مجلسی جراح بلفاروپلاستی در اصفهان

دکتر علیرضا مجلسی متخصص گوش، حلق و بینی در اصفهان می‌باشند. ایشان دوره تکمیلی جراحی پلاستیک صورت را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذرانده‌اند.

از جمله فعالیت‌های دکتر مجلسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی بلفاروپلاستی
  • جراحی اتوپلاستی
  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی لیفت صورت
  • و …

در ادامه می‌توانید نمونه جراحی بلفاروپلاستی دکتر علیرضا مجلسی در اصفهان را مشاهده نمایید:

دکتر مریم رستمی جراح بلفاروپلاستی در اصفهان

دکتر مریم رستمی متخصص گوش، حلق و بینی و جراح زیبایی در اصفهان می‌باشند. ایشان در زمینه عمل زیبایی پلک مشغول به فعالیت هستند.

از جمله فعالیت‌های دکتر رستمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی بلفاروپلاستی
  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی اتوپلاستی
  • و …

در ادامه می‌توانید چند نمونه جراحی بلفاروپلاستی دکتر مریم رستمی در اصفهان را مشاهده نمایید:

دکتر حمیدرضا سهرابی جراح بلفاروپلاستی در اصفهان

دکتر حمیدرضا سهرابی متخصص گوش، حلق و بینی و جراح زیبایی در اصفهان هستند. ایشان پس از دریافت مدرک تخصصی خود دوره تکمیلی جراحی پلاستیک بینی و آندوسکوپی پیشرفته را از دانشگاه علوم پزشکی در تهران دریافت کردند. دکتر سهرابی عضو انجمن جراحان آمریکا می‌باشند.

از جمله فعالیت‌های دکتر سهرابی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی بلفاروپلاستی
  • جرای اتوپلاستی
  • جراحی زیبایی بینی
  • جوانسازی صورت
  • و ….

در ادامه می‌توانید چند نمونه جراحی بلفاروپلاستی دکتر حمیدرضا سهرابی در اصفهان را مشاهده نمایید:

دکتر مسعود جعفری پور جراح بلفاروپلاستی در اصفهان

دکتر مسعود جعفری پور متخصص گوش، حلق و بینی و جراح زیبایی بینی در اصفهان می‌باشند. ایشان دارای فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه هاروارد امریکا هستند.

از جمله فعالیت‌های دکتر جعفری پور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی زیبایی گوش
  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی زیبایی صورت
  • و ….

در ادامه می‌توانید چند نمونه جراحی بلفاروپلاستی دکتر مسعود جعفری پور در اصفهان را مشاهده نمایید:

برای دریافت ویزیت اولیه با بهترین جراحان بلفاروپلاستی در اصفهان با مشاورین ما در پزشک ۲۴ در ارتباط باشید:

هزینه عمل بلفاروپلاستی در اصفهان در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه جراحی پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود، از این رو نمی‌توان قیمت ثابتی را برای تمامی افراد در نظر گرفت.  از جمله عوامل موثر بر قیمت جراحی پلک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه دستمزد پزشک
  • هزینه پرسنل اتاق عمل
  • هزینه بیمارستان یا کلینیک
  • انتخاب روش عمل جراحی پلک
  • نوع جراحی پلک (پلک بالا یا پایین)
  • منطقه جغرافیایی مطب پزشک متخصص
  • شرایط بیمار (میزان افتادگی پلک، نوع پوست)

علاوه بر این موارد سن بیمار، هزینه آزمایشات قبل از عمل، نوع بیهوشی و … می‌توانند از فاکتورهای موثر بر هزینه جراحی بلفاروپلاستی باشند. به صورت کلی قیمت جراحی پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان در سال ۱۴۰۲ را می‌توان در حدود ۶ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفت.

در نظر داشته باشید که هزینه ذکر شده در این مقاله تقریبی است و برای اطلاع از قیمت دقیق جراحی بلفاروپلاستی باید به صورت حضوری به بهترین جراح پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان مراجعه نمایید.

در صورتی که عمل پلک برای هر دو پلک بالایی و پایینی انجام گیرد نسبت به جراحی پلک یک طرف هزینه بالاتری را برای انجام عمل جراحی در برمی‌گیرد.

شما می‌توانید جهت اطلاع از هزینه جراحی پلک در اصفهان و همچنین دریافت ویزیت اولیه رایگان، با مشاورین ما در پزشک ۲۴ در ارتباط باشید:

انواع روش‌های عمل پلک در اصفهان چیست؟

روش‌های مختلفی برای انجام جراحی پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان وجود دارد که پزشک با در نظر گرفتن شرایط بیمار و نظر وی تکنیک مناسب را برای انجام اینکار انتخاب می‌کند. در ادامه به توضیح کامل در مورد انواع روش‌های جراحی پلک پرداخته‌ایم:

جراحی پلک با لیزر در اصفهان

یکی از جدیدترین تکنیک‌ها برای رفع افتادگی پلک، استفاده از دستگاه لیزر است. در عمل پلک با لیزر نسبت به سایر روش‌های سنتی دارای خونریزی کمتر و در نهایت تورم و التهاب کمتر بعد از جراحی می‌باشد. استفاده از تکنیک لیزر برای انجام بلفاروپلاستی و اصلاح ناهنجاری‌های اطراف چشم‌ها می‌تواند به عنوان یک روش بدون درد و با بهبودی سریع شناخته شود.

لیفت پلک با نخ

یکی دیگر از تکنیک‌های جراحی پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان استفاده از لیفت پلک با نخ می‌باشد. در این تکنیک با کمک نخ‌های ظریفی که از الیاف خاصی تولید شده است و بدون نیاز به بیهوشی عمومی برای برطرف کردن افتادگی پلک‌ها استفاده می‌شود.

ماندگاری و تاثیر این روش دائمی نمی‌باشد و پس از مدتی اثر آن به طور کامل از بین خواهد رفت. همچنین لیفت پلک با نخ توسط پزشکان متخصص توصیه و تایید نمی‌شود.

جراحی زیبایی پلک

معمولا جراحی پلک یا بلفاروپلاستی با کمک بی حسی موضعی انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی ندارد، اما در برخی موارد و با توجه به شرایط بیمار ممکن است نیاز به بیهوشی عمومی برای انجام این عمل باشد. پس از آماده کردن بیمار برای جراحی، پزشک برش‌هایی را در نواحی پلک فوقانی ایجاد می‌کند و سپس پوست و چربی‌های اضافه را جدا می‌کند. در نهایت پس از اتمام تغییرات لازم پوست پلک بر روی ناحیه قبلی بازگردانده شده و بخیه زده می‌شود.

جراحی پف زیر چشم در اصفهان

جراحی پف زیر چشم یا جراحی پلک پایین (پلک تحتانی) به منظور از بین بردن چربی‌ها و پوست اضافه در این ناحیه صورت می‌گیرد. در صورتی که انجام این جراحی توسط یک پزشک متبحر و با سابقه در این زمینه انجام نگیرد می‌تواند باعث بروز مشکلاتی همچون گرد شدن چشم، قابل مشاهده بودن سفیدی زیر چشم، غیر طبیعی بودن حالت چشم و … شود.

ایجاد برش‌ها با توجه به نوع عمل پلک (پلک بالا یا پلک پایین) می‌تواند متفاوت باشد. در جراحی پلک پایین برش‌ها هم می‌تواند در پایین پلک و هم در لبه داخلی پلک زده شود.

مراحل انجام جراحی پلک در اصفهان چیست؟

برای انجام جراحی پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان باید مراحل زیر طی گردد:

  • در ابتدا برای انجام این عمل بایستی به بهترین جراح پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان مراجعه نمایید.
  • در صورت تجویز آزمایش، آن‌ها را قبل از عمل جراحی انجام داده و نتیجه را به پزشک خود تحویل بدهید.
  • در روز عمل، جراح با توجه به شرایط بیمار نوع بیهوشی را تعیین کرده و وی را برای انجام عمل آماده می‌کند.
  • سپس برش‌های لازم بر اساس نوع جراحی (جراحی پلک فوقانی و یا تحتانی) در نواحی مورد نظر زده می‌شود.
  • پس از جدا کردن کیسه‌های چربی (به عبارتی پف زیر چشم) و برداشتن پوست اضافه، محل برش‌ها بخیه زده می‌شود.
  • در نهایت بیمار بایستی برای بهبودی سریع‌تر و طی دوره نقاهت خود، مراقبت‌های لازم بعد از عمل را به طور کامل رعایت کند.

همان طور که گفتیم، جراحی پلک به عنوان یک عمل حساس شناخته می‌شود چرا که چشم‌ها یکی از عضوهای بسیار مهم بدن محسوب می‌گردند. از این رو برای انجام این جراحی حتما بایستی به بهترین جراح پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان مراجعه نمایید تا با توجه به تجربه و مهارت خود در این زمینه بهترین نتیجه را برای شما فراهم آورد.

کاندیدای جراحی زیبایی پلک در اصفهان

این جراحی هم می‌تواند برای جوانان و هم افرادی که با افزایش سن دچار افتادگی در ناحیه پلک خود شده‌اند مناسب باشد. به صورت کلی می‌توان کاندیدای مناسب جراحی بلفاروپلاستی را به صورت زیر بیان کرد:

  • افرادی که تمایل دارند تا با انجام این جراحی به چهره‌ای جوان‌تر و زیباتر دست یابند.
  • کسانی که خواسته‌ها و توقعات منطقی و معقولی از نتیجه این جراحی دارند.
  • جوانانی که به دلیل وراثت و ژنتیک دارای افتادگی و پف چشم هستند.
  • افرادی که از سلامت جسمی و روحی کاملی برخوردار هستند.
  • افراد مسنی که با بالا رفتن سن دچار افتادگی پلک شده‌اند.

مزایای جراحی زیبایی پلک در اصفهان چیست؟

از مزایای جراحی پلک (بلفاروپلاستی) در اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع افتادگی پلک
  • از بین بردن پف چشم
  • رفع محدودیت در بینایی
  • اصلاح چین و چروک چشم
  • جوان‌ تر شدن پوست صورت
  • زیبایی و جذابیت بیشتر چهره

گاهی اوقات پوست اضافه در زمان افتادگی پلک می‌تواند بر روی میزان دید شما تاثیر بسیاری داشته باشد، از این رو با رفع افتادگی پلک فوقانی می‌توانید محدودیت دید خود را رفع نمایید.

تعداد جلسات جراحی پلک در اصفهان

عمل زیبایی پلک در طی یک جلسه انجام می‌گیرد و نیازی به تکرار دوباره آن وجود ندارد. در طی یک جلسه جراحی بافت، چربی و پوست اضافه در ناحیه پلک‌ها (پلک بالا یا پایین و یا هر دو) برداشته می‌شود و این تغییرات می‌تواند در جوانسازی و شاداب‌تر شدن چهره تاثیر بسیاری داشته باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد عمل پلک در اصفهان با مشاورین ما به صورت رایگان در ارتباط باشید:

مراقبت‌های قبل و بعد بلفاروپلاستی در اصفهان

اقدامات قبل و بعد از جراحی پلک در اصفهان از اهمیت بسیار زیادی در رسیدن به نتیجه مطلوب و ایده آل از عمل برخوردار است. بیمار می‌تواند با رعایت این نکات به داشتن عملی راحت‌تر و بهبودی سریع‌تر کمک بسیاری کند. در ادامه به توضیح نکات مهم قبل و بعد از بلفاروپلاستی اشاره شده است:

  •  در صورت داشتن سابقه بیماری و یا استفاده از داروهای خاص قبل از عمل و در زمان مشاوره حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • در صورتی که پزشک برای شما آزمایشاتی تجویز کرده است آن‌ها را قبل از عمل انجام بدهید و نتیجه را به پزشک متخصص تحویل بدهید.
  • به مدت حداقل دو هفته قبل از جراحی از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید، زیرا می‌تواند باعث افزایش احتمال خونریزی شود.
  • قبل از جراحی از مصرف داروهای ضد التهاب مانند آسپرین‌ها کاملا خودداری کنید چرا که باعث رقیق شدن خون می‌شود.
  • بعد از عمل جراحی از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزش خودداری کنید و به مدت یک هفته کاملا استراحت نمایید.
  • کبودی و التهاب بعد از جراحی پلک طبیعی است و برای بهبودی سریع‌تر می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در صورت استفاده از بخیه‌های غیرجذبی بعد از یک هفته از عمل برای کشیدن آن به پزشک

 

دکمه بازگشت به بالا