ترندهای کسب و کارعلمی و پزشکی

ژل تاخیری بدون لیدوکائین

همانطور که از نام آن پیداست، ژل تاخیری برای کنترل انزال زودرس در مردان استفاده می شود. انزال زودرس شایع ترین اختلال جنسی در مردان است. بنابراین، از هر 3 مرد، 1 نفر حداقل چند بار با این مشکل مواجه شده است. انزال زودرس باید به دلایلی اتفاق بیفتد. دلیل این عارضه می تواند مشکلات روحی، جسمی و جسمی باشد. یکی از بهترین راه ها برای درمان زود انزالی استفاده از بهترین مارک ژل تاخیری است.

علل زود انزالی در مردان

تعامل پیچیده عوامل روانی و بیولوژیکی باعث انزال زودرس می شود. علت دقیق انزال زودرس به طور دقیق مشخص نیست، اما به طور کلی دو دسته عامل در ایجاد این عارضه موثر در نظر گرفته می شوند:

دلایل روانی

اولین تجربه جنسی ناخوشایند، تجربه تجاوز جنسی، افسردگی، احساس گناه و عدم اعتماد به ظاهر می تواند دلایل موثری برای انزال زودرس باشد. عوامل دیگری که بر آن تأثیر می گذارد، اختلال نعوظ، استرس بیش از حد، و اختلاف نظر با شرکای جنسی است.

عوامل بیولوژیکی

عوامل بیولوژیکی متعددی می توانند در انزال زودرس نقش داشته باشند. اینها شامل سطوح غیر طبیعی هورمون، سطوح غیر طبیعی مواد شیمیایی در مغز، التهاب پروستات یا مجاری ادراری و ویژگی های ژنتیکی است.

معرفی بهترین مارک ژل تاخیری

با مراجعه به داروخانه ، انواع مختلفی از ژل تأخیر را به اشکال مختلف مشاهده خواهید کرد. در اینجا ما بهترین محصولات را به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید انتخاب صحیحی انجام دهید:

ژل آبی Emotion Late

این ژل بافت آبکی دارد و استفاده از آن باعث بهبود رابطه جنسی بین زوجین می شود. ژل تاخیری حرکتی از گیاهان و مواد طبیعی ساخته شده است و بهتر است پس از استفاده با شستشوی سبک با آب تمیز شود. هیچ اثر خاصی پس از استفاده از این محصول گزارش نشده است. ژل موبایل دارای گواهینامه های بین المللی ISO، GMP و CE می باشد و دارای کیفیت منحصر به فردی می باشد. برای استفاده از این ژل، مقدار مناسبی از ژل را به کف دست خود پمپ کرده و به آلت تناسلی بمالید. بعد از 15 دقیقه ژل را با آب بشویید.

ژل موضعی تاخیری بنزل

مردان همچنین می توانند از ژل موضعی تاخیری بنگال برای به تاخیر انداختن انزال استفاده کنند. این محصول با آب قابل شستشو است و حاوی 1.98 درصد لیدوکائین است. این ژل فاقد پارابن، گلیسیرین و الکل می باشد. استفاده از این ژل در هنگام استفاده از کاندوم هیچ منعی ندارد زیرا این محصول بر پایه آب است. مزیت استفاده از این ژل افزایش مدت زمان رابطه جنسی و بهبود کیفیت آن است.

ژل لوب تاخیری سیمپلکس مدل لانگ لاو

به عنوان نوع ژلی که بیشترین زمان را می گیرد می توان از روغن ژل با ماندگاری طولانی مدت لانگ لاو سیمپلکس نام برد. این ژل دارای اثر اتصال است و از آنجایی که پایه آب است، می توان از آن با کاندوم های لاتکس استفاده کرد. ژل سیمپلکس نه تنها انزال مردان را به تأخیر می اندازد، بلکه به دلیل داشتن خواص روغنی، درد حین رابطه جنسی را کاهش می دهد. محصول مذکور بوی مطبوعی دارد و معمولاً حساسیت ایجاد نمی کند.

ژل کوچک Daily Max Time Stop Codex

محصولات برند ناچ کدکس علاوه بر جلوگیری از انزال زودرس در مردان، دارای نرم کننده و کاهش درد آلت تناسلی نیز می باشد. Codex به آرامی با آب ژل می شود و معمولاً مشکل واقعی برای کاربران ایجاد نمی کند. محصولات مذکور دارای گواهینامه و کیفیت بین المللی می باشند. این ژل با نام ژل تاخیری مدل Codex MAX TIME STOP نیز شناخته می شود. با استفاده از ژل Codex زنان و مردان از رابطه جنسی لذت می برند.

ژل تاخیری پاورمن دلتاسکس

اگر به دنبال بهترین مارک کرم تاخیری هستید، می توانید ژل تاخیری پاورمن دلتاسکس را نیز امتحان کنید. لیدوکائین، ماده موثر این محصول، زمان انزال را در مردان به تاخیر می اندازد. با استفاده از این محصول می توانید مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید. این محصول را به مدت 1 دقیقه و 10 دقیقه قبل از مقاربت روی آلت تناسلی بمالید. این ژل دارای رایحه ای مطبوع است بنابراین در افزایش میل جنسی زوجین موثر است.

ژل تاخیری ویاگرا

 قرص ویاگرا در داروخانه تایید نشده است، اما در برخی از مراکز به فروش می رسد. این ژل تاخیری در رایحه های مختلف گیاهی موجود است و یکی از بهترین محصولاتی است که برای تاخیر در انزال به فروش می رسد. روش مصرف به این صورت است که باید 15 تا 20 دقیقه قبل از نزدیکی در ناحیه تناسلی مالیده شود. ژل ویاگرا با رهش تاخیری ممکن است برای بسیاری از افراد از جمله بیماران قلبی مناسب نباشد. بنابراین، استفاده از آن را بدون مشورت پزشک توصیه نمی کنیم.

ژل تاخیری جگوار

تاخیر در انزال، افزایش سایز آلت تناسلی و افزایش میل جنسی از مزایای استفاده از این محصول است. مانند سایر ژل های قدیمی، این محصول باید 10 تا 15 دقیقه قبل از مقاربت روی آلت تناسلی مالیده شود و برای بهترین نتیجه، مقدار کمی از آن را بمالید. این محصول را در داروخانه ها پیدا نمی کنید، اما می توانید آن را در برخی مراکز تهیه کنید. اگر بعد از استفاده از ژل تاخیری جگوار دچار واکنش آلرژیک شدید، دیگر از ژل تاخیری جگوار استفاده نکنید.

اسپری تاخیری بهتر است یا اسپری تاخیری؟

بهترین برندهای ژل تاخیری را از برندهای مختلف به شما معرفی کرده ایم. حال ممکن است بپرسید تفاوت ژل تاخیری و اسپری تاخیری چیست؟ لطفا به موارد زیر توجه کنید:

ژل های تاخیری معمولا حاوی 10٪ لیدوکائین هستند، در حالی که ژل های تاخیری معمولا حاوی 2٪ لیدوکائین به عنوان بی حس کننده هستند.

اسپری کندکننده از هوای فشرده و الکل استفاده می کند، در حالی که ژل کندکننده الکل ندارد و این محصول معمولاً بر پایه آب است.

با دانستن این تفاوت ها، انتخاب با شماست: از ژل تاخیری یا اسپری تاخیری استفاده کنید. اگر مشکل زود انزالی بسیار جدی باشد، شاید یک اسپری تاخیری موثرتر باشد. اما اگر اسپری بازدارنده باعث بی حسی شدید شود. در این صورت استفاده از ژل تاخیری بهترین گزینه در نظر گرفته می شود زیرا ممکن است حتی قدرت نعوظ را از دست بدهید. برای خرید اینترنتی دارو از سایت ما دیدن فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا