عمومی

چرا حامیان اصلی ویلموتس پنهان شده‌اند؟

در این سالها که فشار انتقاد مهدی تاج افزایش یافته یا کسی از جامعه فوتبال از عملکرد وی انتقاد کرده است ، مصاحبه کثیفی با طالقانی منتشر شد.

البته تحقیقات درمورد رونوشت های منتشر شده به وضوح نشان می دهد که شخصی که این گفتگوها را طالقانی نوشت ، احتمالاً شخص دیگری است!

عباراتی مانند “مشکلات دور از دسترس” ، “روند قرارداد” یا دفاع از شعار “خالق نسل طلای فوتبال بلژیک” یا دیگر مجموعه های قبلی قبلاً در اظهارات مختلف فدراسیون یا مصاحبه با یکی از مشاوران بزرگ مهدی انجام شده است. تاج بخوان ما داریم و شنیده ایم.

البته مسئله این نیست که دیگران توسط یکی از اعضای هیئت مدیره و همکار و معاون وفادار رئیس جمهور پیشین در حال مصاحبه هستند و ممکن است طالقانی هنوز سخنان این مصاحبه را نداند. سؤال اینجاست که چرا ، حداقل در قالب دوستی و وفاداری. در این فشار قاتل قرارداد ویلموتس ، آنها پنهان می شوند و آماده هستند تا سخنی از رئیس جمهور سابق را حفظ کنند ، اما طالقانی که اکنون در این جنگ گرفتار است ، هنوز قربانی منافع اطرافیان تاج است؟

چرا عبدال کاظم طالقانی به عنوان تنها گزینه جنگ پروکسی انتخاب شد و کسانی که برای استقبال از Wilmots با گل و ماشین های گران قیمت رفتند ، اکنون بی سر و صدا سریع هستند؟ یاران ، آیا شما نخست وزیر را تنها گذاشتید و موضوعات مورد علاقه آنها را با نام شخص دیگری منتشر کردید؟

چهره این رهبر بلژیک که پس از مدتی در خانه ماندن وارد فوتبال ایران شد و حالا شاهد 3 3 میلیون غرامت برای چند حضور مثمر ثمر بود برای همه آشکار بود ، اما هنوز هم مشاورانی که کشیش و رئیس جمهور را به این خوبی انداختند. طالقانی با دفاع از قرارداد ویلموتس گفت: “ویلموتس به عنوان مربی و بازیکن چهار نفره جام جهانی شهرت واقعی داشت و به گفته بسیاری ، نسل طلایی فوتبال بلژیک را رقم زد.” یا آن توافق یک موضوع رسمی نبود و لازم الاجرا بود. دچار مشکل شدن.

شاید وقت آن رسیده است که از عبدال کاظم طالقانی بپرسیم که چرا سخنگوی فدراسیون یا رئیس جمهور آن زمان آرام سازمان ملل خودش را پنهان کرده است و آماده دفاع از تصمیم گیری در مورد گزینه های هیئت مدیره ، توافق نامه بحث برانگیز یا پیشنهادات ویلموتز در این روزهای حساس است؟

251 251

دکمه بازگشت به بالا