عمومی

رمدسیویر در مرحله اول اولیه کرونا موثر است

براساس پایگاه اطلاع رسانی شیمیشی ،

مصطفی قانعی در استودیوی مصاحبه خبری ویژه تلویزیون Do Sima ، با بیان اینکه در کمیته تحقیقاتی Corona ، این دارو به عنوان یک درمان نامشخص تعریف شده است ، اما افزود: از داروی RemedSiver می توان برای بیماری های عروق ویروس کرونا قلب و بیماری های قلبی استفاده کرد. انتخاب کنید توصیه نمی شود سطح شدید انسداد عروق ویروس کرونا قلب باشد.

دکتر قانعی با بیان اینکه نمی تواند ادعا کند داروی ویروس کرونا کشف شده است ، اظهار داشت: “تاکنون یکی از داروهای ضد ویروسی موثر در بازار ، به ویژه Covid 19 ، قطع شده است و هیچ گونه ادعایی در مورد درمان شریان ویروس کرونا ارائه نشده است.”

بابک عشرتی ، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه در دانشگاه تیپی در این برنامه گفت: “هدف ما در زمینه بهداشت این است که برای یافتن دارو و راه حل ها وقت بخریم.”

بابک عشریتی در سخنان خود افزود: با خرید زمان ، بیمارستان ها می توانند خدمات بهتری را به بیماران جدی ارائه دهند. از طرف دیگر ، خرید زمان می تواند به فروش مطالعات جامع برای پر کردن و ساخت Covid 19. کمک کند. از طرف دیگر ، کوروی ویروس ممکن است به مرور زمان جهش زایی کمتری داشته باشد. ” سرعت انتقال را پیدا کنید و کند شوید.

دکتر. غنی ، رئیس کمیته علمی کمیته جراحی عروق کرونا ، جنب استادیوم گفت: “روش تست سرولوژی مشخص می کند که چه تعداد از بیماران وجود دارد و تعداد زیادی از افراد هرگز به این بیماری مبتلا نمی شوند و خود آن را نمی شناسند.”

وی ادامه داد: “نتایج عملی تست سرولوژی نشان می دهد که اثر این است که بدانیم آلوده نیستند. نتیجه این آزمایش این است که ماسک موثرترین روش برای جلوگیری از Covid 19. است.”

قانعی در پاسخ به این سؤال که آیا ضد ویروسی ناپایدار از ویروس Corona مؤثر و قدرتمند است ، گفت: “روش مبارزه با كورونا كاملاً استفاده از آنتی بادی نیست و مقاومت و امنیت سلولی نقش مهمی در جنگ كرونا دارد.”

وی با توجه به الگوی اضطراب در جامعه ، افزود: این فرضیه در سرتاسر جهان وجود دارد ، اما کارایی ندارد ، زیرا فقط افراد جامعه را نمی توان حواس پرت کرد ، بنابراین این روش نمی تواند یک استراتژی باشد. “

دکتر. صالحی ، متخصص بیماریهای عفونی و استاد دانشگاه تیپی دانشگاه تهران ، در پیوند زنده ویدیویی این برنامه طی دو هفته گذشته ، ذکر بیماران مبتلا به Covid 19 را اضافه کرد و افزود: در دو هفته اخیر “تعداد جوانان بیمار و بیمار افزایش یافته است.” این به خودی خود نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بیشتر این بیماران افرادی هستند که به دلیل مشکلات پزشکی یا کار و از آنجا که در آنجا به مراقبت های بهداشتی وابسته شده اند خانه را ترک کرده اند.

دکتر اشراتی در استودیو اظهار داشت: از آنجا که تحقیقات در مورد Covid 19 باید ادامه یابد ، برخی معتقدند که عود بیمار اولین ادامه عفونت است و برخی می گویند که ممکن است اولین عود عفونت باشد. ، دوباره آن را ببر

غنی افزود: در کمیته علمی علیه کرونا منتظر افرادی هستیم که دو آزمایش PCR را پشت سر گذاشته اند تا بتوانیم دیدگاه واقعی در مورد عود بیماری داشته باشیم.

دکتر. صالحی در ادامه پخش زنده فیلم با این برنامه را ادامه داد و گفت: “از آنجا که هیچ اطلاعات دقیقی در مورد خشونت اطرافیان وجود ندارد ، بهتر است فرض کنیم همه افراد اطراف ما احاطه شده و پایدار هستند. شستن دست می تواند بهترین پیشگیری باشد.

وی ادامه داد: در صورت ارتباط نزدیک با فرد آلوده ، بهتر است از ایمنی دیگران خودداری کنید و آن را اول (ماسک و شستشوی دست) بگذارید ، زیرا اکنون می دانیم که حداقل یک نفر رابطه جدی با شخص در معرض خطر متولد شده است ، در این صورت نیازی به انصراف از کار و استفاده نیست.

دکتر. صالحی گفت: “ما علائم سرماخوردگی یا سردرد را در خودمان دیده ایم. بهتر است خودمان را معالجه کنیم و در مسیری ایمن از اطرافیان بمانیم. باید مراقب خودمان باشیم. بنابراین بهتر است ماسک و دست خود را نپوشیم. “خود را با دیگران اشتباه نگیرید و سعی کنید خطرناک باشید.” دیابت ، افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری قلبی) کمترین تماس را دارند.

وی افزود: اگر علائم شدیدی مانند تهوع ، خشکی پوست و بو را مشاهده کردید ، باید به پزشک مراجعه کنیم و مراحل درمانی را طی کنیم.

در مورد واکسن تاج ایرانی ، دکتر قانعی گفت: “ما در حال مطالعه انواع ویروس های بالغ ، ضد واکسن ها و ضد واکسن های موجود هستیم. تاکنون واکسن که اساس ساختار سلولی است ، به نتایج بهتری دست یافته است.”

وی افزود: از آنجا که تیم های تحقیقاتی کشورمان پول و بودجه زیادی ندارند ، ما باید منتظر اجرای آنها آزمایش های جدید باشیم و می توانیم یک قدم جلوتر برویم یا “به اساس آنها برگردید. اکنون می توانیم بگوییم که واکسن اساس مقاومت سلولی است.” حدود یک سال ادامه دارد و شخصی که واکسینه شده است ممکن است بعد از یک سال علائم خفیفی داشته باشد.

دکتر غنی اظهار داشت: ما قول می دهیم اگر واکسیناسیون مبتنی بر چربی سلول موفقیت آمیز و در بازار اجرا شود ، willran فناوری را ارائه می دهد که در کمتر از 90 روز وارد غار تولید واکسن از عفونت تا تولید واکسیناسیون شود.

در آن طرف برنامه ، دکتر. اشرفی در مورد وضعیت کشور در پاییز گفت: ما باید برای مدیریت آنفولانزای خون و بیماری انسداد قلبی قلب آماده باشیم زیرا علائم هر دو بیماری یکسان است به جز اینکه یک درمان تجویز شده برای آنفولانزا وجود دارد اما ارتش. ویروس کرونا هنوز تحت درمان است. ” مسلم نیست

دکمه بازگشت به بالا