عمومی

چه کسی قرار است برای معین در ایران کنسرت بگذارد؟

چهل و پنج هزار تومانی قیمت انرژی را دولت عدالت گستر گران کرد، مهم نبود چهل و پنج هزار تومان قیمت چهل و پنج قطعه شد. آن روزها نان تنها چیزی بود که مهم بود، اولین بار بود که دولت به مردم پول می داد. کاری که تاکنون هیچ دولتی انجام نداده است. هر چه دولت ها ضعیف تر باشند، به این نشانه ها بیشتر نیاز دارند. به عنوان مثال، مهاجرت از ایران به شکل فاجعه باری در حال افزایش است و روزنامه رسالت از قصد مهاجرت دانش آموزان دبستانی خبر می دهد که باید تئاتری برگزار شود تا به دیگران بگوید نه تنها مهاجرت دیگر نیست، بلکه تعداد زیادی از شهروندان ما هستند. همچنین مهم نیست برای بازگشت به ایران.. مدرک میخوای؟ بهتر است خواننده معروف بسیاری از ایرانیان آقای نصرالله معین معروف به معین به ایران برگردد و نه تنها او برگردد. اما ممکن است شرایط برگزاری کنسرت برای او فراهم شود.

مهم نیست اولین بار چه کسی این موضوع را مطرح کرد، مهم نیست معین واقعاً می خواهد برگردد یا روزنامه نگاران وابسته به دولت این کار را کرده اند. مهم این است که دولت برنگردد. فعلا از این تبلیغات حمایت کنید خیلی نیاز داره همه میدونن که معین برنمیگرده و اگه برگرده نمیتونه برنامه رو انجام بده ولی باز هم دولت به این حرفا نیاز داره و خدا حبیب رو ببخشه. توانسته برنامه را در کشور خود اجرا کند.؟ نه! اما موضوع آمدنش رحمه الله و مصاحبه های گاه و بیگاه و حضورش در برخی برنامه های رسمی و غیر رسمی باعث شد تا مدتی مردم داغ شوند و همه چیز را مقصر بدانند و مسئولیت را بر عهده بگیرند. آنچه مهم است این است که اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز است که دولت انقلابی از خود دفاع کند. چند روزی است.. من و شما می دانیم که بسیاری از هنرمندان این مملکت برای گرفتن مجوز انتشار کتاب، برگزاری کنسرت، ساخت فیلم و بازی در تئاتر هزار جور دردسر می کشند، اما تبلیغات ماشین آگاه است بازگشت معین و احتمال کنسرتش.. یک لحظه فکر کنید اگر چنین اتفاقی بیفتد آیا کسی جرات می کند بگوید این دولت برای هنرمندان مانع ایجاد می کند؟ .الان اوضاع به قدری وخیم است که آدم می تواند همین فکر را بکند و فکرها خوب بوده است خدا بزرگ است تا چند فردا دیگر برنامه بعدی روز به روز روز به روز.

وضعیت سینماها و نحوه اکران و فروش آنها فاجعه است، اما دولت به دلیل فروش بالای برخی فیلم ها که بسیار کم و بی ارزش هستند، تلاش می کند بگوید که سینماها هرگز اینقدر ثروتمند نبوده اند. می گویند، اما هرچه لازم است نمی گویند، فکر نکنید فقط در حوزه فرهنگی وضعیت این گونه است، در ورزش، در عرصه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی وضعیت این گونه است. خوب. اصرار بر ساخت استادیوم بزرگ فقط یک سرپوش است، برای عدم حفاظت و حراست از ورزشگاه های موجود، چرا هیچکس به همان ورزشگاه آزادی که هر روز یک جایی ویران می شود و آبروی مردم کرد توجه نمی کند. نابود می شود. ورزش روستایی؟ چرا از ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده درستی نمی شود؟ ملی پوشان ما در کشتی، ورزش و سایر رشته ها باید به سمت فروش بروند، اما برای خودنمایی و ژست گرفتن، فوتبالیست هایی که همیشه می بازند، پول واردات می گیرند. میلیاردها ماشین آن هم در دولت فقیر؟ آره. هر چه دولت ناکارآمدتر باشد، کارآمدتر است. هر کدام از شما می توانید ده ها مورد از این مثال ها را برای اثبات آنچه گفته شد بیاورید. آیا فکر می کنید که ثروتمندان محترم این چیزها را نمی دانند، شاید بهتر از من و شما، اما چه می توانند بکنند؟

بگذار در دست و پای او بمیرند

در نهایت، برای قدم زدن کافی نیست؟

دکمه بازگشت به بالا