اقتصادیترندهای کسب و کار

شرایط پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران

پیش فروش / خرید ارزان در دریاچه چیتگر منطقه ۲۲

منطقه 22  معروف به چیتگر و یا همان دریاچه در چند سال اخیر نشان داده که با مبالغ کم و به صورت اقساط با سرمایه گذاری کردن در پروژه های معتبر مانند: پروژه تندیس منطقه 22 میتوان در این منطقه صاحبخانه شد.

Conditions for pre-sale of apartments in Tehran's 22nd district

انواع سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ چیتگر

1-سرمایه گذاری از طریق خرید آپارتمان های آماده منطقه ۲۲

2-پیش خرید یا خرید امتیاز از تعاونی های مسکن معتبر منطقه 22

چرا در چیتگر منطقه ۲۲ پیش خرید کردن بهتر از خرید کردن است ؟

چنانچه شما سرمایه گذار محترم فعلا قصد سکونت و یا بهره برداری از مورد معامله را ندارید ، و صرفا قصد شما سرمایه گذاری ملکی در منطقه 22 میباشد ، بهتر است این موضوع را با کارشناسان مسکن برلیان در میان بگذارید تا ما بهترین پیشنهادات به منظور سرمایه گذاری ملکی یا پیش خرید آپارتمان در پروژه های معتبر منطقه 22 را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

چرا که به عقیده شخصی بنده ، اوج رشد و اوج پس از راه اندازی کامل مراکز تجاری و توریستی و گردشگری در منطقه 22 ( حدود 5 الی 7 سال آینده )میباشد.بدیهی است در آن زمان هرچه مورد سرمایه گذاری ملکی شما ، نوساز تر باشد ، قاعدتا قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. این موضوع به این معنی است که شما با این کار میتوانید حداکثر سود را در سرمایه گذاری ملکی در منطقه 22 داشته باشید.

پیش فروش واحد آپارتمان در چیتگر

پیشرفت یا ارزش افزوده منطقه 22 یا چیتگر در پیش خرید به حدی بالاست که میتوان گفت همگی ما در اطرافیانمان کسی یا کسانی را میشناسیم که با پیش خرید در یک پروژه معتبر ، سرمایه خودشان را چند برابر کرده اند.

چرا در چیتگر پیش خرید کنیم ؟ چرا پیش فروش های منطقه ۲۲ ؟

دلیل اصلی این امر تعاونی ساز بودن پروژه های منطقه 22 یا همان چیتگر است . به این صورت که قیمت آپارتمان پیشخریداری شده بنا به این که توسط تعاونی در حال ساخت است ، به قیمت تمام شده و معمولا بدون ارزش افزوده تحویل شما خواهد شد.همچنین از سایر دلایل موثر میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

میزان تقاضا بالا به نسبت عرضه در پیش فروش های چیتگر

سرمایه گذاری ملکی در منطقه 22 موضوعی است که اخیرا ، طی 10 سال گذشته در کانون توجه اکثر سرمایه گذاران ملکی در تهران بوده و هست که در این مقاله به دلایل افزایش تعداد سرمایه گذاران ملکی و راه های سرمایه گذاری ملکی در پروژه های معتبر منطقه 22 خواهیم پرداخت.

تاثیر جاذبه های منحصر به فرد منطقه ۲۲ در رشد قیمت پیش فروش های چیتگر

از جمله دلایل رشد قیمت ملک و افزایش سرمایه گذاران ملکی در منطقه 22 میتوان به دریاچه چیتگر ( شهدای خلیج فارس ) ، باغ و موزه گیاه شناسی ملی ایران ، ایرانمال یا بازار بزرگ ایران و سایر مراکز تفریحی – تجاری دیگر از قبیل رزمال و آبشار تهران و غیره پرداخت .

 چشم اندازهای منحصر به فرد و دسترسی های این منطقه

همچنین چشم انداز منحصر بفرد و دسترسی های عالی به شاهراه هایی همچون اتوبان شهید همت ( شهید خرازی ) ، اتوبان حکیم ( شهید همدانی ) و اتوبان تهران – کرج از جمله دلایل افزایش قیمت ملک در منطقه 22 و جذب حداکثر سرمایه گذاران ملکی در این منطقه میباشد.

امکان فروش امتیاز قبل از تحویل

کسی که امتیازی را در پروژه ای از تعاونی مسکن خریداری مینماید تقریبا همیشه میتواند امتیاز خود را به غیر واگذار کند و این امر در تعاونی مسکن نیز قابل تایید و امضا خواهد بود.فقط در برخی پروژه ها بنا به سیاست کلی آن تعاونی به خصوص ، در یک بازه زمانی مشخص امکان نقل و انتقال وجود ندارد. همین مساله فروش قبل از تحویل باعث شده که شما عزیزان بتوانید سرمایه گذاری در بازه زمانی کوتاه مدت و فروش قبل از تحویل را با بازده ای بالا تجربه کنید.

چگونه در منطقه ۲۲ چیتگر پیش خرید کنیم ؟

در ابتدا میبایست با ما تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان تلفنی ، پروژه هایی که با شرایط شما ( نحوه پرداخت و یا بودجه ، زمان تحویل و ….) سازگار هستند را به شما معرفی کنیم. سپس با قرار وقت قبلی برای بازدید از پروژه و دیدن نقشه ها یا پلان پروژه ها در دفتر املاک برلیان حاضر می شوید.  سپس ضمن حضور شخص خریدار در دفتر تعاونی مسکن مربوطه ، استعلام مواردی اعم از واریزی فروشنده یا داشتن جریمه یا میزان مبلغ جریمه و در بعضی پروژه ها رتبه فروشنده را استعلام میگیریم.

پیش خرید در برج های شخصی ساز منطقه 22 یا چیتگر

امروزه با توجه به افزایش قیمت ملک در منطقه 22 تهران و تمایل افراد برای خرید آپارتمان­های مدرن، پیش خرید در برج های شخصی ساز منطقه 22 یا چیتگر یکی از بهترین راه­ها برای خرید ملک محسوب می­شود. اگر تاکنون به  رفته باشید، به­ طور حتم با دیدن برج­های بلند مرتبه این منطقه که دارای نورپردازی­های بسیار چشم‌نوازی هستند خرید یک واحد از این آپارتمان‌ها ذهن شما را به ­خود مشغول نموده ­است.

پیش­فروش آپارتمان شخصی ساز در منطقه 22

پیش­فروش آپارتمان در منطقه 22 از بهترین روش­ها برای سرمایه­ گذاری و خرید مسکن با قیمت مناسب محسوب می­گردد. منطقه چیتگر به ­دلیل آب­ و­ هوای مناسب، جمعیت بسیارکم و آپارتمان­های نوساز با متریال­های پیشرفته گزینه­ مناسبی برای خرید ملک است. یکی از شرایط ویژه­ای که در این منطقه برای خریداران فراهم شده، پیش­ فروش آپارتمان بوده که دارای مزایای زیر است:

  • خرید آپارتمان با مبلغ حداقل 40درصد کمتر از نرخ­روز.
  • پرداخت مبلغ ملک به ­صورت اقساطی یا تدریجی.
  • امکان انتخاب آپارتمان متناسب با سلیقه افراد، به جهت وجود پروژه ­های گوناگون.
  • شرایط انتخاب ملک از پروژه ­های نزدیک ­به تحویل یا بلند­مدت.

با افزایش تمایل افراد برای خرید آپارتمان­های پیش­فروش در منطقه 22 علاوه بر شرکت­های تعاونی، شرکت­های خصوصی نیز اقدام­ به ­ساخت مسکن در این منطقه کرده­اند. لذا در ادامه به بررسی ویژگی­های پیش­خرید در برج­های شخصی­ساز چیتگر می­پردازیم.

مزایای پیش­فروش در برج­های شخصی ­ساز

ورود شرکت­های خصوصی در منطقه چیتگر منجر ­به افزایش کیفیت ساخت­و­ساز و توسعه منطقه 22 شده ­است. این عوامل سبب ورود پروژه­های بزرگ تجاری شده که­ برخی از آن­ها جاذبه­ های گردشگردی محسوب می­شوند. علاوه­بر موارد ذکرشده پیش­فروش برج­های شخصی­ساز دارای مزایای زیر است:

  • در این پروژه‌ها معمولا مبلغ ­نهایی ملک در ابتدای قرارداد به ­اطلاع خریدار می‌رسد و افزایش قیمتی در پایان­کار وجود ندارد.
  • شماره طبقه و واحد در همان ابتدای قرارداد تعیین می­شود.
  • برج­های شخصی­ساز دارای امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی، اتاق کنفرانس، لابی مجلل، سیستم­های امینتی و اطفاء حریق پیشرفته، روف گاردن و غیره هستند.
  • امکانات داخل آپارتمان در این پروژه­ها تکمیل بوده و نیازی ­به هزینه اضافی از سوی خریدار وجود ندارد.
  • وسایل استفاده­ شده در ساخت این برج­ها بسیار مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • تحویل آپارتمان بدون تأخیر بوده و درصورت عدم تعهد، سازنده مشمول جریمه خواهد شد.

اطمینان از پیش خرید در برج های شخصی ساز منطقه 22 چیتگر

پیش­از اقدام به­ پیش خرید در برج های شخصی ساز  چیتگر، جهت حصول اطمینان باید به نکات زیر توجه نمود: توجه ­به سابقه ساخت ­و ­ساز شرکت مورد نظر و گفتگو با خریداران قبلی، گزینه مناسبی برای کسب اطمینان در زمان خرید است. مراجعه ­به محل انجام پروژه و بررسی میزان پیشرفت کار زمان پرداخت اقساط سررسید، یکی دیگر از روش‌های کسب اطمینان از خرید محسوب می­شود.

مهم‌ترین نکته زمان پیشخرید ملک،  ثبت قرارداد قانونی بین خریدار و فروشنده است. در هنگام ثبت قرارداد تمامی ویژگی­های واحد مانند متراژ، طبقه، لوازم به­کار رفته و متریال آن­ها باید ذکر گردد. قیمت تمام­شده واحد باید به­طوردقیق داخل قرارداد نوشته شود. همچنین شرایط پرداخت اقساط توسط خریدار، زمان دقیق تحویل توسط سازنده و جرایم عدم تعهدات طرفین باید داخل قرارداد آورده­ شود.

قیمت برج­های شخصی­ساز چیتگر+ خرید و فروش

پیش فروش ملک در منطقه 22

منطقه 22 در غرب تهران بخاطر آب و هوای مطلوب و اماکن تفریحی و فضای سبز خود، مانند، دریاچه چیتگر، بوستان جوانمردان و بازار ایران مال به بزرگترین قطب های سکونت در پایتخت تبدیل شده. افزایش ساخت برج های نوساز و آپارتمان های مسکونی منطقه بیست و دو در سال های اخیر مهر تاییدی بر کلام ماست.

همچنین گردآوری فایلینگ و ارائه آگهی های روز از قیمت پیش خرید ملک در تهران، پیش فروش برج های چیتگر و پیش فروش آپارتمان در منطقه 22، می تواند شما را در انتخاب بهترین برج جهت پیش خرید خانه و آپارتمان و سرمایه گذاری در این منطقه یاری کند. هدف اصلی ما پیش فروش مطمئن منطقه 22 است تا خیال شما را در انجام اینگونه معاملات راحت کند.

پیش فروش آپارتمان های منطقه 22

ما در گروه املاک پلاکینو، بعنوان حرفه ای ترین گروه مشاور املاک منطقه 22، بروز ترین آگهی های پیش فروش مطمئن منطقه 22 را همراه با قیمت روز آن ها برای ارائه شما قرار داده ایم. این فایل ها، حاوی عکس مراحل ساخت واحدهای در حال پیش فروش آپارتمان در چیتگر، پلان پروژه، متراژ و امکانات آن می باشد. تنوع آگهی ها بسیار بالا بوده و از محلات و شهرک های جدید و معروف منطقه بیست و دو مانند: شهرک چیتگر، شهرک خرازی، دریاچه چیتگر، پیش خریدهای شهرک مروارید شهر و پیش فروش آپارتمان های نوساز در منطقه 22 می باشد. تهران از گزینه هایی است که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب میباشد.

شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 تهران

بدلیل تورم، و اختلافی که بین رقم حقوق ها و قیمت تمام شده آپارتمان ها می افتد، نه تنها مردم عادی، که حتی سرمایه گذاران نیز ترجیح می دهند مبلغ پیش فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر را بصورت قسطی پرداخت کنند. از همین رو شاهدیم که افراد جهت پیش خرید واحدها، شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 تهران را از ما جویا می شوند. ما نیز بعنوان برترین مشاور املاک در منطقه 22 در گروه املاک پلاکینو بروزترین اطلاعات خود را درمورد خرید خانه قسطی در تهران، بصورت دقیق در اختیار ایشان قرار می دهیم تا تجربه یک پیش فروش مطمئن منطقه 22 داشته باشید. قیمت پروژه های چیتگر و شرایط پیش خرید آپارتمان در چیتگر را میتوانید در پلاکینو جستجو کنید.

پیش فروش خانه در منطقه 22

تعداد زیادی از مقالاتی که ما در سایت پلاکینو گذاشته‌ایم مربوط به پروژه های در حال ساخت و پیش فروش خانه در چیتگر است. و در این صفحه نیز اقدام به نشر فایلینگ بسیاری از آن ها کرده ایم. جهت سرمایه گذاری یا خرید خانه و ملک می توانید قیمت پیش فروش مطمئن و محلات مختلف آن، مقایسه ای داشته و از جهت قیمت و امکانات مد نظر خود بهترین انتخاب را داشته باشید. شما همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات در مورد پیش فروش قطعی آپارتمان چیتگر از مشاورین املاک پلاکینو بهره‌مند شوید. پیش فروش برج های شخصی منطقه 22 از دیگر گزینه های بسیار مناسب جهت سرمایه گذاری میباشد.

پیش فروش مطمئن منطقه 22

پیش فروش مطمئن منطقه 22 توسط برای عزیزانی که دنبال یک معامله مطمئن هستند بسیار فرصت مناسبی است. مشاورین مجرب ما کاملا بر این موارد مسلط هستند و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند. میتوانید با یک تماس ساده با ما ارتباط برقرار کنید تا اطلاعاتی را که نیاز دارید را کسب کنید. پیش خرید خانه یکی از کارهایی است که باید اعتماد کامل را به کارگزاران داشته باشید تا خدایی نکرده مشکلی در آینده برای سرمایه زندگیتان پیش نیاید.

کلاهبرداری پیش فروش چیتگر

پیش فروش واحد یکی از اقدامات ریسکی است که خیلی از مردم به دلیل تجربیات گذشتگان ترجیح می دهند که از این دست ریسک ها انجام ندهند، گرچه سرمایه گذاری در پیش فروش خانه و آپارتمان می تواند بسیار هم پر سود باشد. یکی از پروژه هایی که در چیتگر موجب شده تا عامه مردم از پیش خرید آپارتمان تهران تصویر خوبی در ذهن نداشته باشند، پروژه حکیم است که چندین سال است در انتظار تحویل کلید خانه خود هستند. کلاهبرداری در پیش فروش چیتگر می تواند به دو دسته اصلی تقسیم شود؛

تعاونی از ساخت پروژه سر باز بزند یا اینکه تحویل پروژه را با تاخیر انجام بدهد. هر دو این شرایط برای سرمایه گذاران ضرر آفرین است. شما می توانید جهت پیش فروش آپارتمان چیتگر سرمایه خود را در تعاونی های اسم و رسم دار و با رزومه قرار بدهید تا خیال راحت تری نسبت به پایان خوب پروژه داشته باشید. برای جلوگیری از کلاهبرداری پیش فروش آپارتمان چیتگر میتوانید به املاک منطقه 22 تهران مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا