ترندهای کسب و کارعمومی

اجاره خانه در قبرس فاماگوستا

اگر به دنبال با قیمت مناسب هستید ، همین الان از قسمت با ما تماس بگیرید و یا اینکه پیغام بگذارید، ما فایل کاملی از همه خانه های آماده اجاره در قبرس شمالی داریم که می توانید برای هر شهری و هر بودجه ای که دارید اقدام کنید.

سایت دیوار قبرس شمالی راه اندازی شد.

با توجه به اهمیت موضوع پیدا کردن یک خانه مناسب برای اجاره ، با هدف معرفی فایل های آماده اجاره راه اندازی شده است که می توانید به این سایت برای پیدا کردن خانه مناسب خود اقدام کنید ، ضمنا اگر خانه ای برای اجاره دارید ، می توانید به صورت رایگان فایل خود را در سایت قرار دهید.

موارد آماده اجاره در شهرهای قبرس شمالی ( بروزرسانی 27 اسفند 1401)

? اجاره سوئیت C2  ( جدید و آماده اجاره )

✅ مجتمع سزار بلو

✅ با کلیه امکانات

✅ فاصله 250 متری دریا

✅ استخر سر بسته و روباز به همراه سونا خشک و سونا بخار

✅ رستوران و کافه بار

✅ باشگاه بدنسازی

✅ پارک آبی

? اجاره واحد 2 خوابه در فاماگوستا ( جدید و آماده اجاره )

✅ فاماگوستا

✅ 2 خوابه

✅ اجاره برای یکسال ( 12 ماهه )

✅ حداقل پرداخت 6 ماهه

✅ اجاره ماهانه 550 پوند

✅  300 پوند شارژ سالانه

✅ 550 پوند سپرده + 550 پوند کمیسیون

? اجاره سوئیت در فاماگوستا ( اجاره شد )

✅ فاماگوستا

✅ استدیو

✅ ساختمان نوساز

✅ حداقل پرداخت 6 ماهه

✅ اجاره ماهانه 350 دلار

✅ 350 دلار سپرده + 350 دلار هرینه خدمات

? اجاره واحد 1 خوابه در فاماگوستا ( اجاره شد )

✅  1+1 تخت
✅ فاماگوستا
✅ ساختمان نوساز/طبقه دوازدهم
✅ سالانه پرداخت می شود
✅ 600 دلار هزینه اجاره یک ماهه
✅  7200 دلار هزینه اجاره یک ساله + 600 دلار سپرده + 600 دلار هزینه خدمات.

? اجاره واحد 2 خوابه در فاماگوستا ( اجاره شد )

? اجاره استدیو در فاماگوستا ( اجاره شد )

? اجاره آپارتمان 2 خوابه در فاماگوستا ( اجاره شد )

✅ 2+1 تخت
✅ در منطقه کالیلند
✅ با اسباب و اثاثیه کامل
✅ طبقه سوم / ساختمان با آسانسور
✅  حداقل 6 ماه پرداخت
✅ 350 دلار هزینه اجاره یک ماهه
✅ برای پرداخت 6 ماهه (2100 دلار + 350 دلار سپرده + 350 دلار کمیسیون)

? اجاره واحد 2 خوابه در فاماگوستا ( اجاره شد )

✅ 2+1 آپارتمان، خانه رنگ
✅  فاماگوستا، در منطقه گلسرن
✅ 6 پرداخت ماهانه
✅  800$*6 هزینه اجاره 6 ماهه + 800$ سپرده + 800$ کمیسیون.
✅  منظره دریا
✅ 3 دستگاه تلویزیون
✅  پرداخت 6 ماهه
✅  800 دلار در ماه
✅  پرداخت خواهد شد (800 دلار * 6 برای اجاره 6 ماهه + 800 دلار سپرده + 800 دلار کمیسیون)

دریافت اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک و خانه

یکی از اجاره خانه است ولی باید این موضوع را در نظر بگیرید که با این روش فقط شما می توانید اقامت موقت 6 ماهه دریافت کنید و برای دریافت اقامت دائم اصلا این روش مناسب نیست و اگر قصد دریافت اقامت دائم قبرس شمالی را دارید می توانید با و با در نظر گرفتن بقیه شرایط این مهم را انجام دهید.

قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی

قبرس شمالی با داشتن مناطق گردشگری و توریستی بسیار زیاد ، یکی از مقاصد گردشگران خارجی می باشد ، ضمنا این کشور بیش از 330 روز آفتابی دارد و آب و هوای قبرس شمالی در بیشتر فصل های سال معتدل و گرم و مناسب ورزش ها و تفریحات آبی بوده که همین موضوع باعث شده تا در بیشتر ماههای سال این گردشگران در قبرس شمالی حضور داشته باشند و همین موضوع در قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی تاثیر بسیار زیادی گزاشته است.

قیمت اجاره خانه در زمان های حضور گردشگران به اوج خود می رسد و گاهی دیده شده است در فصول بهار و تابستان بعضی از خانه ها با 3 برابر قیمت واقعی نیز اجاره داده می شود که بیشتر این خانه ها در مناطق نزدیک به دریا و ساحل می باشد .

عوامل تامین کننده در قیمت اجاره

قبرس شمالی به عنوان مروارید دریای مدیترانه یاد می شود و در سال های اخیر نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده است تا هتل ها و مسافرخانه های زیادی ایجاد شود ، اما باز هم این هتل ها و مسافرخانه ها نتوانسته است نیاز همه توریست ها و مهاجرین را برآورده کند ، ضمنا قبرس شمالی یک کشور دانشجویی نیز می باشد و هم از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند و همین موضوع باعث شده است تا هر سال بر جمعیت دانشجویی آن افزوده شود و بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند تا بجای استفاده از خوابگاه ، یک خانه در قبرس شمالی اجاره کنند.

بجز توریست ها و دانشجویان بسیاری از افراد هم که به قصد دریافت مسافرت می کنند ، ترجیح می دهند تا زمان آماده شدن خانه خود در قبرس شمالی بمانند و خانه ای اجاره کنند و این سه گروه در افزایش قیمت اجاره خانه نقش بسیاری زیادی داشته اند، اما عواملی همچون نزدیکی خانه به دریا و ساحل ، امکانات خانه و تعداد اتاق خواب و سال ساخت در قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی تاثیر بسیار زیادی داشته است.

قبل از اجاره خانه هدفتان را مشخص کنید

قبلا را به همراه خصوصیات آن برای شما بیان کردیم ، اگر فردی هستید که به تفریحات آبی و دریا علاقمند هستید به شما پیشنهاد می کنیم که در شهرهای فاماگوستا و گیرنه و منطقه لانگ بیچ که به دریا نزدیک هستند خانه اجاره کنید و اگر دوست دارید تا در یک شهر مدرن زندگی کنید ، پیشنهاد اجاره در شهر نیکوزیا را به شما می دهیم ، پس حتما با در نظر گرفتن شرایط خودتان و امکانات شهرهای کشور قبرس، خانه مد نظرتان را اجاره کنید.

نکات مهم در خصوص تنظیم اجاره نامه آپارتمان

? اولین موضوع که در اجاره ی آپارتمان درکشور قبرس شمالی باید دقت کنید، مبله بودن خانه است، معمولا آپارتمان هایی که در قبرس شمالی اجاره داده می شود با امکانات کامل است ( در قبرس شمالی چیزی به عنوان اسباب کشی و حمل و نقل اثاثیه منزل معنی و مفهوم ندارد )

? نکته دوم پرداخت اجاره منزل به صورت یکجا هست ، یعنی اگر شما یک خانه را برای یکسال اجاره می کنید ، همه اجاره توافق شده را باید به صورت یکجا پرداخت کنید و معمولا اجاره ها 6 ماهه یا 12 ماهه تنظیم می شود و هر چه زمان اجاره کمتر باشد هزینه اجاره ماهانه بالاتر است.

? در قبرس شمالی چیزی به عنوان اجاره با رهن کامل یا رهن و اجاره وجود ندارد و برای تضمین سالم نگه داشتن خانه در مدت زمان اجاره مبلغی در حدود یک ماه اجاره آپارتمان به عنوان تضمین به صاحب خانه پرداخت می شود و در صورتی که  خانه سالم تحویل داده شود این مبلغ برگردانده می شود.

? مبلغ اجاره در قبرس شمالی معمولا به پوند می باشد و در بعضی از جاها به لیر نیز گرفته می شود ، که در زمان تنظیم قولنامه این مبالغ نیز در آن درج می شود.

? کمیسیون و حق الزحمه بنگاه های املاک برای نوشتن قرارداد و معرفی فایل ها معمولا یک ماه اجاره آپارتمان است که از طرفین گرفته می شود.

⛔️ مراقب این موضوعات باشید

گاهی در اجاره خانه در قبرس شمالی پیش آمده است که مشاورین املاک آنقدر خانه مورد اجاره را جذاب و عالی جلوه می دهند که به شما فرصت بررسی دقیق محل را نمی دهند ، البته افرادی که از گذشته در قبرس شمالی حضور داشته اند و چندین بار خانه اجاره کرده اند ، به خوبی به این موضوع واقف هستند ، اما بعضی از دوستان که جدیدا چه برای تحصیل و چه برای سرمایه گذاری به این جزیره آمده اند ، از این موضوع غافل هستند.

? پریزهای برق را بررسی کنید.

یک نکته مهم که شاید کسی به آن دقت نمی کند ، پریزهای برق است ، دقت کنید که در همه اتاق ها پریز برق به اندازه کافی وجود داشته باشد و نیاز شما را کامل برآورده کند ، هرگز به فکر استفاده از کابل جهت جبران این موضوع نباشید ، گاهی ممکن است استفاده از کابل و کشیدن برق از یک قسمت موجب بهم خوردن تعادل ولتاز مورد نیاز یک دستگاه و سوختن آن شود ، موارد زیادی از جمله از کار افتادن کتری های برقی ، ایرکاندیشن و یخچال ها به همین خاطر گزارش شده است و با توجه به هزینه لوازم خانگی در قبرس شمالی ، خسارت های جبران ناپذیری ممکن است برای شما اتفاق بیفتد.

? بررسی وضعیت اینترنت

اینترنت گوشی در قبرس شمالی ضعیف تر از وایفای می باشد و بیشتر خانه ها و مجتمع های مسکونی از یک وایفای مرکزی استفاده می کنند ، مطمئن شوید که آپارتمانی که قصد اجاره آن را دارید ، از اینرنت وایفای برخوردار است ، ضمنا با توجه به اینکه ممکن است بعضی از خانه ها در نقاط کور اینترنت قرار بگیرند ، حتما این موضوع را بررسی کنید.

? بررسی قارچ و رطوبت

قارچ در آپارتمان های قبرس شمالی نیز وجود دارد که داری شکل بد و همچنین موجب به راه افتادن بوی نامطبوع می شود و حتی برای بزرگسالان ، مشکلات تنفسی هم گزارش شده است ، در قبرس شمالی معمولا در حمام ها و سرویس های بهداشتی این مشکل به وجود می آید ، البته ممکن است در نقاط دیگر هم این اتفاق بیفتد ، بنابراین لکه های سیاه و سبز لجنی را بررسی کنید.

? قبوض برق

مهمترین قبض در آپارتمان ها ی قبرس شمالی ، قبوض برق می باشد ، چرا که آب به صورت شارژی است و اصلا جای نگرانی ندارد ، حتما با استفاده از کد برق ، اخرین وضعیت برق مصرفی و هزینه را بررسی کنید ، ممکن است بعضی خانه ها تا 5 هزار لیر هم بدهی داشته باشند .

? شارژ ماهیانه :

بسیاری از مجتمع های مسکونی در قبرس شمالی ، مشمول هزینه شارژ ماهیانه هستند ، حتما کنترل کنید ، که فرد قبلی شارژ ماهیانه را به صورت کامل پرداخت کرده باشد . این شارژ با توجه به امکانات مجتمع های مسکونی متفاوت است.

? آپارتمان مورد اجاره برای فروش نباشد

گاها دیده شده است که بعضی از افرادی که قصد فروش خانه خود در قبرس را دارند ، برای اینکه تا زمان فروش خانه خالی نباشد ، اقدام به اجاره ملک و آپارتمان خود می کنند ، این در حالی است که شما بعد از ساکن شدن در خانه متوجه این موضوع می شوید و هر روز افرادی برای بازدید به خانه شما می آیند ، حتما این موضوع را از صاحبخانه و اجاره دهنده ملک سوال کنید تا مشکلی پیش نیاید.

? اگر چیزی در آپارتمان مورد اجاره خراب شد؟

هیچگاه خرابی های احتمالی در خانه تقصیر شما نیست ، نگران نباشید . به صاحبخانه یا اجاره دهنده زنگ بزنید و موضوع را اطلاع بدهید و بعد از به توافق رسیدن ، اقدام به درست کردن و تعمیر آن کنید و بعد در پایان اجاره با داشتن فاکتور آنرا مطالبه کنید.

? انتخاب خانه های با عمر بالاتر از 3 سال جهت اجاره در قبرس

اگر دوست دارید که چند سالی را در همان خانه بمانید به سمت خانه های نوساز نروید ، چرا که اکثر خانه های نوساز بعد یک سال تا دو سال دیگر به شما اجاره داده نمی شوند ، چرا که صاحبان اصلی برای مدت کوتاه و به جهت تامین اقساط آنرا اجاره می دهند.

? بررسی سند

اصل سند خانه و پاسپورت مالک را حتما چک کنید که همخوانی داشته باشد ، البته اینگونه مشکلات در اجاره آپارتمان در قبرس شمالی به ندرت پیش می آید ، اما بررسی آن ها هیچ ضرری ندارد.

? مشکلات خانه های در مجاورت ساخت و ساز

از اجاره خانه در مجموعه هایی که در حال ساخت و سار هستند ، خودداری کنید ، چرا که صدای ماشین آلات و کارگرها و غیره شما را اذیت خواهد کرد و این مورد در قبرس شمالی بسیار شکایت شده است.

? محل اجاره خانه متناسب با نیاز

اگر برای کار در قبرس شمالی حضور دارید ، سعی کنید تا خانه ای نزدیک به محل کارتان انتخاب کنید و اگر برای تفریح آمده باشید تمرکز خود را بر روی امکانات مجتمع و فاصله آن از دریا بگذارید.

? بررسی عیوب ظاهری

در هنگام تحویل گرفتن خانه ، تمام عیوب را بررسی و یادداشت برداری کنید و در پائین قرارداد عیوب را اضافه کنید تا پس از پایان اجاره مشکلی برایتان پیش نیاید.

اجاره خانه دانشجویی در قبرس شمالی

قبرس شمالی یک کشور دانشجویی است و بسیاری از افراد به قصد تحصیل به قبرس شمالی سفر می کنند ، دانشگاههای قبرس شمالی از خوابگاههای مجهزی برخوردار است ، بیشتر خوابگاهها توسط خود دانشگاه تاسیس شده و اداره و نگهداری آنرا نیز بر عهده دارد، اما در این بین خوابگاههایی هستند که توسط بخش خصوصی تاسیس شده اند و هزینه آن نیز کمی بالاتر است.

اگر چه خوابگاههای دانشجویی مکان مناسبی برای اقامت دانشجویان است ، اما در بعضی موارد دانشجویان ترجیح می دهند تا با اجاره خانه دانشجویی در قبرس شمالی زندگی به دور از خوابگاه را تجربه کنند ، اگر شما دوست عزیز قصد دارید تا در قبرس شمالی خانه اجاره کنید ، حتما از قسمت پشتیبانی با ما تماس بگیرید تا فایل های موجود را برای شما ارسال کنیم.

اجاره استدیو و سوئیت در قبرس شمالی

معمولا افرادی که به تنهایی یا با خانواده کم جمعیت به قبرس شمالی مهاجرت می کنند ، ترجیح می دهند تا برای کم کردن هزینه های زندگی خود ، سوئیت و واحد استدیو اجاره کنند ، اینگونه واحدها هم هزینه اجاره مناسب تری داشته و ضمنا به دلیل کوچک بودن هزینه انرژی و شارژ نیز کمتر است و به همین دلیل استقبال از آن ها بیشتر صورت می گیرد ، گلوبال لند آماده است تا استدیو و سوئیت مناسب برای اجاره را در کشور قبرس شمالی در اختیار شما قرار دهد .

البته نیر برای خرید کمتر از واحدهای آپارتمانی دیگر است و استقبال از آن نیز بیشتر است، شما اگر قصد اجاره سوئیت نداشته بشید می توانید در بازه قیمتی 40 هزار پوند تا 120 هزار پوند سوئیت خریداری کنید که این تفاوت قیمت هم به خاطر موقعیت و امکاناتی می باشد که بعضی از سوئیت ها دارند ، اما متوسط قیمت 65 هزار پوند می باشد.

اجاره ویلا در قبرس شمالی

یکی دیگر از خدمات ما اجاره ویلا در تمامی شهرهای قبرس شمالی می باشد ، البته قیمت اجاره ویلا در قبرس شمالی نسبت به آپارتمان گرانتر است ، اما در صورت نیاز  اجاره ویلا با قیمت های کمتر ، این امکان وجود دارد تا ، با توجه به شرایط شما فایل های مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

نمونه قیمت های اجاره آپارتمان در قبرس شمالی

این موارد فقط نمونه هایی از خانه هایی هست که در چند وقت اخیر در قبرس شمالی اجاره داده شده است و قیمت ها ممکن است برای موارد مشابه کمی تفاوت داشته باشد

ردیف شهر مشخصات آپارتمان اجاره ماهانه
1 فاماگوستا 1 خوابه 380 پوند
2 ایسکله دو خوابه 385 پوند
3 لفکوشا استدیو 350 پوند
4 لانگ بیچ 1 خوابه 410 پوند
5 فاماگوستا 2 خوابه 425 پوند

مطالب بیشتر: نیکد

اجاره خانه در گیرنه

? اجاره خانه 2 خوابه

✅ در منطقه چاتالکوی بسیار آرام با موقعیت فوق العاده

✅ 90 متر مریع مساحت مفید

✅ دارای 2 استخر و پارکینگ اختصاصی

✅ حداکثر دوره اجاره 6 ماهه

اجاره خانه در نیکوزیا

? اجاره آپاتمان 90 متری در نیکوزیا

✅ دارای دو اتاق خواب

✅ مبله و به همراه وسایل کامل

✅ داری دوربین امنیتی

✅دوره اجاره 6 ماهه

اجاره خانه در فاماگوستا – ماگوسا

فاماگوستا یا همان ماگوسا یکی از شهرهای توریستی و ساحلی قبرس شمالی است و با توجه به وجود دانشگاه های معتبر و بیمارستان و امکانات رفاهی و همچنین قیمت کمتر اجاره خانه در قبرس شمالی یکی از گزینه های مناسب رنت و اجاره در قبرس شمالی می باشد، ما در تلاش هستیم تا لیست آخرین خانه هایی که برای اجاره می باشد را در اینجا قرار دهیم ، اما با توجه به اینکه ممکن است در بعضی از مواقع امکان بروز کردن سایت نباشد ، حتما از قسمت پشتیبانی با ما تماس گرفته تا گزینه های موجود را به شما معرفی کنیم

واحد آپارتمان اجاره در ساکاریا خانه آماده اجاره در ماگوسا
اجاره ماهانه : 400 دلار اجاره ماهانه : 375 دلار
2 اتاق خواب | طبقه همکف 2 اتاق خواب | 1 سالن

سوالات متداول

قیمت و اجاره خانه و آپارتمان در قبرس شمالی چقدر می باشد ؟

قیمت اجاره خانه در قبرس شمالی با توجه به شهر و مشخصات آپارتمان متفاوت است و مبلغ اجاره ماهانه از 250 پوند به بالا می باشد.

آیا برای اجاره خانه در قبرس شمالی می توان از پول پیش استفاده کرد ؟

در قبرس شمالی چیزی به عنوان پول پیش معنی نداشته و مبلغ اجاره به پوند و بدون پول پیش می باشد ، در بعضی از مناطق مبلغ اجاره با لیر نیز قابل پرداخت است.

 

 

دکمه بازگشت به بالا