عمومی

افزایش ۱۳۰ درصدی تردد خودرو در محورهای استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، از دهان روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ، علی زندی فر اظهار داشت: 5 میلیون و 438 هزار و 516 وسیله نقلیه در تجزیه و تحلیل 68 راه شریانی مسدود شده است تعداد ترافیک در این دوره آنها جاده های استان مرکزی را کاوش کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل تمایل به افزایش دارد.

وی افزود: وسایل نقلیه سنگین 19 درصد این وسایل نقلیه را در جاده های استان مرکزی تشکیل می دهند و میزان تردد این وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در این مدت یک میلیون و 32 هزار و 565 دستگاه خودرو وارد جاده های این استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 85 درصد افزایش داشته است.

زندی فر اظهار داشت: در این مدت یک میلیون و 233 هزار و 736 دستگاه وسیله نقلیه از جاده های استان مرکزی خارج شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 84 درصد افزایش داشته است.

وی ترافیک اتوبوس در جاده های استان مرکزی را 38 هزار و 782 مورد عنوان کرد و گفت: میزان تردد این وسایل نقلیه در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی ، در استان مرکزی 6 هزار و 400 کیلومتر بزرگراه ، راه اصلی و راه روستایی وجود دارد که 4 هزار کیلومتر آن راه روستایی است.

دکمه بازگشت به بالا