ترندهای کسب و کارعمومی

بهترین نوع صندلی انتظار

صندلی انتظار چیست؟

برای همه ما پیش آمده است که به مراکز و شرکت های مختلفی مراجعه کنیم و نیاز باشد که زمان نسبتا زیادی را منتظر بمانیم. خوب، در این مدت زمان انتظار باید مکانی باشد که بتوانیم در آنجا خستگی خود را در کنیم یا صندلی وجود داشته باشد که روی آن بنشینیم. صندل انتظار گزینه ای است که در بیشتر مراکز و شرکت ها برای رفع خستگی وجود دارند.

The best type of waiting chair

از میان مدل ها وطرح های مختلفی که این صندلی ها دارند برخی بسیار سفت و سخت می باشند که اصلا با نشستن روی آن ها احساس راحتی نخواهیم داشت یا ممکن است انقدر نرم باشند که حس خوبی را به ما انتقال دهند.  صندلی های انتظار همچون سایر و غیر اداری دارای طرح ها و مدل های متنوع زیاد می باشند که امروز می خواهیم اشاره ای به 10 مدل صندلی انتظار موجود در بازار کنیم که بیشترین کاربرد را دارند.

معرفی 10 مدل صندلی انتظار

همانطور که در متن بالا هم اشاره کردیم صندلی های انتظار دارای طرح ها و مدل های متنوع زیادی می باشند که امروز می خواهیم با معرفی 10 مدل صندلی انتظار به شما کمک کنیم تا با توجه به فضای کاری خود و بودجه ای که در اختیار دارید بهترین آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

  1. صندلی مهمان
  2. صندلی باریاتریک
  3. صندلی کلاب
  4. نیمکت ها
  5. صندلی های ردیفی
  6. صندلی های دسته دار با میز متحرک
  7. صندلی های پشتی متحرک
  8. صندلی های ساده و بدون دسته
  9. صندلی های تو در تو
  10. مبل ها

صندلی مهمان

اولین مدل از 10 مدل صندلی انتظار که می خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم، صندلی های میهمان می باشند. این مدل صندلی ها دارای روکش های چرم هستند که می توانند راحتی و لذت را برای مشتریان شما به وجود آورند. صندلی های میهمان در دو طرح دسته دار و بدون دسته موجود می باشند که نوع دسته دار آن ها بیشترین فروش را در بازار دارد. خرید این نوع صندلی اتظار کاملا سلیقه ای می باشد و شما با توجه به نوع دکوراسیونی که دارید می توانید برای خرید نوع دسته دار و بدون دسته آن تصمیم گیری کنید. طراحی این صندلی ها بسیار ساده می باشد و برای انواع مکان ها گزینه ای بسیار مناسب است.

صندلی باریاتریک

این نوع از صندلی انتظار به گونه ای طراحی شده است که بیش از حد استاندارد قابلیت تحمل وزن افراد را دارد. حتما می دانید که وزن استاندارد برای تحمل وزن در هر صندلی تقریبا 250 پوند می باشد. این در صورتی است که وزن قابل تحمل برای صندلی های انتظار از نوع باریاتریک بین 300 تا 700 پوند می باشد. این صندلی ها بسیار راحت و نرم می باشند و برای افرادی که دارای وزن اضافه هستند بهترین گزینه است.

صندلی کلاب

سومین مدل از 10 مدل صندلی انتظار، صندلی کلاب می باشد. جنس پارچه به کار رفته در طراحی و ساخت این صندلی ها مخمل می باشد که حالت بالشتکی دارند. این صندلی ها بیشتر برای سالن های مناسب می باشند که بیشترین بازدید کننده را دارند. از دیگر ویژگی هایی که صندلی انتظار از نوع کلاب دارا این است که تجزیه مطبوع خوبی دارند و بسیار نرم و راحت می باشند. در ضمن این صندلیها کاملا استاندارد ساخته شده اند.

نیمکت ها

با این مدل صندلی انتظار بدون شک آشنایی زیادی دارد زیرا که در اغلب مکان ها و شرکت ها از این سبک صندلی های انتظار استفاده می شود. این مدل صندلی ها طراحی شبیه به مبل دارند که می توانند افراد زیادی روی آن بنشینند. اما یک فرق عمده میان صندلی انتظار به طرح نیمکت و مبل وجود دارد و آن هم این است که این صندلی ها نسبت به مبل انتظار کارایی و راحتی کمتری دارند. نیمکت ها به گونه ای طراحی شده اند که فاقد پشتی و دسته می باشند و ممکن است با نشستن روی آن ها احساس ناراحتی کنید. معمولا از این صندلی ها برای مکان هایی استفاده می شود که زمان کمتری برای انتظار را باید مشتری سپری کند.

صندلی های ردیفی

یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین صندلی های انتظار، صندلی ردیفی می باشد. طراحی و ساخت این صندلی ها بدین شکل است که سرهم و پشت سرهم قرار گرفته اند و شامل دو یا چند صندلی می باشند که توسط یک پایه و دسته مشترک به هم متصل هستند. این صندلی ها نرم هستند و شما می توانید به راحتی روی آن ها بنشینید و منتظر بمانید. صندلی های ردیفی دارای بالشتک و پشتی نرم و راحتی می باشند.

صندلی های دسته دار با میز متحرک

این مدل از صندلی ها، دارای یک سطح کار کوچک و متحرک می باشند که به یک یا هر دو دسته صندلی متصل می باشند. صندلی های دسته دار متحرک بسیار نرم و راحت هستند و برای شرکت ها یا مکان هایی که نیاز است مشتریان یا میهمان های آن ها مدارکی را پُر کنند بیشتر مورد استفاده می باشند.

صندلی های پشتی متحرک

همانطور که نام این صندلی ها مشخص است، دارای پشتی متحرک می باشند. در طراحی این صندلی ها پشتی و تکیه گاه متحرک است و همراه کاربر حرکت می کند. این مدل صندلی انتظار برای مراکز درمانی بهترین گزینه می باشد. این صندلی ها دارای دسته و پایه های چوبی بوده و بالشتک های نرمی دارد، تا کاربر در مدت طولانی دچار ناراحتی نشود.

صندلی های ساده و بدون دسته

در این بخش از مقاله مربوط به 10 مدل صندلی انتظار، می خواهیم ساده ترین مدل صندلی انتظار را به شما معرفی کنیم. صندلی های انتظار ساده و بدون دسته که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و به راحتی می توان آن ها را در نزدیکی صندلی اداری دیگر داخل یا خارج از اتاق قرار داد. استفاده از این صندلی ها برای کسانی مناسب است که به دنبال صندلی های انتظار ساده و مقرون به صرفه می باشند.

صندلی های تو در تو

این صندلی ها در حقیقت صندلی های متحرکی هستند که حمل و نقل آسانی دارند و می توانند به راحتی در هم جمع شوند. این صندلی ها مخصوص مکان هایی است که فضای کافی ندارند.

مبل ها

آخرین مدل از 10 مدل صندلی انتظار، مبل ها می باشند. کاناپه هایی با درجه تجاری که معمولا می توانند سه نفر با اندازه و سایزهای متوسط به راحتی روی آن ها بنشینند. استفاده از این مدل صندلی انتظار برای مکان هایی مناسب می باشد که می خواهند یک فضای لاکچری را در محیط کاری خود داشته باشند.

در نهایت اینکه

امیدواریم که با معرفی 10 مدل صندلی انتظار، توانسته باشیم به شما دوستان و همراهان گلدسیت کمک کرده باشیم تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید و بودجه خود بهترین نوع از مدل های صندلی انتظار را برای راحتی مشتریان و ارباب رجوع هایی شرکت و ادراه خود تهیه کنید.

سوالات مربوط به 10 مدل صندلی انتظار

  1. صندلی انتظار مدرن دارای چه مشخصاتی می باشد؟
    صندلی‌های مدرن به‌صورت تکی طراحی شده‌اند و قابلیت‌هایی مثل تنظیم ارتفاع و چرخش دارند. همچنین در برخی از مدل‌ها، امکان تنظیم زاویه صندلی و محافظ پشت سر نیز وجود دارد.
  2. استفاده از مبلمان انتظار راحت چه مزیت هایی دارد؟
    استفاده از مبلمان انتظار راحت فقط در رضایت مراجعان و اعتبار برند تأثیر ندارد و می‌تواند منجر به بازاریابی توسط مشتریان شود.
دکمه بازگشت به بالا