حوادث

سرقت هالیوودی از طلافروشی در افسریه

آفتاب نیوز:

سرهنگ سید قاسم موسویفر در این باره گفت: چند روز پیش یک فقره سرقت از جواهر فروشی در محله افسریه به قیمت 15 میلیارد ریال به پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش و سپس رسیدگی به موضوع در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. برنامه کار. تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم این پلیس دستگیر شدند در این راستا و با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان در گام نخست راهی محل شدند و در تحقیقات میدانی متوجه شدند که در زمان تعطیلی مغازه، یک سارق حرفه ای وارد محل شده است. صحنه با تخریب سقف مغازه و بعد از آن متواری شد 15 میلیارد ریال طلا دزدید.

فرمانده شعبه ششم پلیس Police کلانشهر تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در مرحله بعدی با استفاده از روش های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و متوجه شدند که متهم با اجرای طرح قبلی این سرقت را انجام داده است.

با بیان اینکه مظنون صاحب سابقه است، گفت: کارآگاهان پس از دریافت این علامت مهم به محل اختفای متهم مراجعه و با هماهنگی لازم با مقام قضایی و به دست آوردن مدارک مورد نیاز این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. مجوز بهره برداری در ایستگاه پلیس.

موسویفر همچنین به بازجویی از متهمان دستگیر شده اشاره کرد و گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با وجود اینکه در ابتدا منکر ارتکاب جنایت شده بود اما پس از مواجهه با اسناد سرقت طلاجات به ارزش 15 میلیارد دلار مورد بازجویی قرار گرفت. . ریال قبول شد. وی همچنین از محل اختفای جواهرات مسروقه که با حضور ماموران کشف شد، خبر داد.

فرمانده مرکز ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در اختیار کارآگاهان مرکز ششم قرار گرفت. تحقیقات جنایی پلیس آگاهی برای شناسایی جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات ادامه خواهد داشت.

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا