حوادث

جزییات برخورد مرگبار کامیون میکسر با ۱۱ خودرو در اتوبان ستاری

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از جزئیات برخورد یک دستگاه کامیون کشنده میکسر با 11 دستگاه خودرو در سه راهی ستاری – مکسبری خبر داد و از ابطال پروانه شرکت خبر داد.

به گزارش شیمیشی، سردار محمد حسین حمیدی گفت: ساعت 18:49 شب گذشته حادثه خشونت باری در شهر سهتری رخ داد و برخورد شدید یک دستگاه میکسر با چند کامیون به همکارانم اعلام شد.

وی گفت: تیم های تخصصی پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در محل حادثه و بررسی های انجام شده، یک دستگاه کامیون مخلوط کن که از شمال به جنوب سهتری در چهارراه مکبری در حال حرکت بود، مشاهده کردند. با برخورد با 11 دستگاه خودرو، راکب از سمت چپ خارج شد و پس از شکستن چند شاخه گارد و درختان و عبور از آنها، در جهت مخالف و به سمت چهارراه مکسبری حرکت کرد.

حمیدی افزود: این کامیون میکسر که در سمت مقابل جاده در حال حرکت بود، درست از جلو با یک دستگاه پژو 206 که از جنوب به شمال در حرکت بود برخورد کرد و این خودرو به سمت پل در حرکت بود. عابران پیاده سرانجام وقتی روی پایه های پل افتاد.

رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرد: در این حادثه راننده خودرو پژو 206 که 29 سال سن داشت در صحنه جان خود را از دست داد و 6 نفر مجروح شدند و به 11 خودرو، نگهبان، درختان و ساختمان های راهداری نیز خسارت وارد شد. عالی به نظر می رسید “

وی در خصوص علل این حادثه گفت: شرکت مربوطه از سوی شورای حمل و نقل و حمل و نقل تهران برای عدم نظارت بر رفتار رانندگان و بارگیری بار و همچنین حرکت در ساعات غیر مجاز و همچنین بر روی میکسر تعیین شده است. راننده اشتراکی به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت مطمئنه بیش از حد متهم شد.

حمیدی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، جلسه و کمیسیون مواد 31 و 32 قانون رسیدگی به تخلفات ضوابط کامیون و کامیون با حضور اعضای شهرداری تهران، نمایندگان کامیون ها تشکیل شد. و کامیون ها.” نماینده این شرکت به این دلایل است: «و مجوز شرکت به مدت یک سال تعلیق شد.

وی افزود: همچنین باید اضافه کرد که در بررسی های انجام شده توسط پلیس، مواردی از تخلف از جمله حمل محموله غیرمجاز (تناژ بیش از حد) و تعدادی تخلف تصادفی و همچنین فوتی و فوتی به ثبت رسیده است. صدمات، وجود دارد. تصادفات در سوابق شرکت نیست. همه اینها از عدم آموزش و نظارت مدیران شرکت بر فعالیت رانندگان ناوگان آنهاست که منجر به تخلفاتی به خصوص حادثه دیشب شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا