استان ها

اکبرپور: استقلال نیمکت قوی برای حضور در دو جام را نداشت/شکست جام حذفی به بازیکنان و کادر فنی هشدار داد

اکبرپور: استقلال نیمکت قوی برای حضور در دو جام را نداشت شکست جام حذفی به بازیکنان و کادر فنی هشدار داد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال از نظر مهره بازیکن کم دارد و نیمکت قوی ندارد در حالی که اگر تیمی قهرمانی می‌خواهد داشتن نیمکت قوی لازم است.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط استقلال پس از وداع زودهنگام با جام حذفی اظهار کرد: فوتبال برد و باخت دارد و بهترین تیم‌ها هم روز بد دارند. استقلال در نقل و انتقالات یارگیری خوبی نکرده، اگر در جام حذفی می‌ماند و همزمان لیگ برتر را هم دنبال می‌کرد هر دو جام را از دست می‌داد. صدرنشین لیگ برتر است و عاقلانه‌ترین راه این بود که جام حذفی را جدی نگیرد. باید تمام تمرکز خود را روی لیگ می‌گذاشت، چون نفرات کافی برای قهرمانی در دو جام را ندارد.

بزرگ‌ترین بازیکنان پنالتی از دست دادند

وی در مورد از دست رفتن پنالتی صالح حردانی که انتقاد‌های زیادی را به همراه داشته، گفت: اگر پنالتی گل می‌شد کسی حرفی نمی‌زد ولی خیلی‌ها منتظرند تا پنالتی گل نشود و انتقاد کنند. همه بازیکنان باید پنالتی زدن را یاد بگیرند و سرمربی استقلال در بازی جام حذفی خواست تا از نفراتی استفاده کند که کمتر به آنها بازی می‌رسد تا آنها در جریان بازی قرار بگیرند. بالاخره بازی‌های زیادی تا آخر فصل باقی مانده است. بزرگ‌ترین بازیکنان پنالتی‌هایی را از دست دادند که قهرمانی جهان را از تیم‌شان گرفته است. سرمربی خواسته تا به بازیکن تیمش روحیه دهد و گذاشته تا او پنالتی بزند. 

هشدار در جام حذفی به استقلال داده شد

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه بخشی از پیشکسوتان معتقدند استقلال بعد از سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است، یادآور شد: نفراتی که تا اینجا بازی کرده‌اند بهترین نتایج را گرفته‌اند. با این حال استقلال از نظر مهره بازیکن کم دارد و نیمکت قوی ندارد در حالی که برای تیمی که قهرمانی می‌خواهد داشتن نیمکت قوی لازم است. اگر استقلال تا اینجا نتیجه گرفته به تعصب تیم و صرف کردن فعل خواستن باز می‌گردد. قرار نیست استقلال در همه بازی‌ها برنده باشد. باخت همیشه یک هشدار است ولی خدا را شکر که این هشدار در جام حذفی به استقلال داده شد و برای بازی‌های لیگ برتر، تیم نمی‌بازد. باید روز جمعه بازی با استقلال خوزستان را ببرند و با آمادگی کامل آماده دربی شوند.

استقلال خوزستان نگران باخت است

اکبرپور در مورد نگرانی استقلال خوزستان در خصوص اشتباهات داوری در آستانه بازی با استقلال تصریح کرد: کلاً داوری‌ها دچار ایراد است. نمی‌توانیم بگوییم داوری مشکل ندارد. ولی قصاص قبل از جنایت حاشیه سازی و فرار رو به جلو است. استقلال خوزستان نگران باخت است و می‌خواهد  شکست احتمالی را گردن داوری بیندازد. اگر تیمی از داوری متضرر باشد آن استقلال است. داوری‌ها مسئله دار بوده و همه معترض هستند ولی قبل از بازی صدور بیانیه کار بچه‌گانه‌ای است. اینکه استقلال خوزستان در یک جایی مورد ظلم واقع شده دلیلی ندارد که پیش از بازی با استقلال مسئله داوری را پیش بکشد. تیم‌هایی که در لیگ برتر بازی می‌کنند نباید رفتار‌هایی کنند که غیرحرفه‌ای است.

دکمه بازگشت به بالا